חברת 'טבע' מארגנת בישראל מספר קייטנות עבור ילדי עובדיה. לא פחות מ-800 ילדים, מכל אתרי החברה בישראל, משתתפים בקייטנות אשר מתקיימות במספר מוקדים. הקייטנות יתקיימו במספר מחזורים בשבועיים האחרונים של אוגוסט במיוחד בתאריכים בהם אין מענה במסגרות הקיימות. הקייטנות מיועדות לגילאי 4-10 כאשר בנוסף לסבסוד הקייטנות שבאתרים, עובדי החברה זכאים להחזר תשלום בגין קייטנות לכל אחד מהילדים. בין הפעילויות המוצעות לילדים – שעשועי מים, סדנת עשבי מרפא ותיבול, משחקי קופסה בממדי ענק, הצגות ילדים, סדנת בישול קינוח שוקולד בשכבות, אתגר חידות בריחה, בניית עיר מנייר, משחקי משימות, הרקדות ועוד.

רותי הרסון מנהלת הרווחה של חברת טבע בישראל: חברת טבע רואה חשיבות גדולה בערך המשפחה ומעניקה מעטפת תומכת לעובדים ולהורים בפעילויות והטבות מגוונות לבני המשפחה בכל ימות השנה.

חברת הפינטק איטורו יזמה את קייטנת איטוריאנס, לילדי עובדי החברה. הפעילות מתקיימת במועדון הכדורת ברמת גן. החברה שכרה לשם כך חברת הפקה המתמחה בפעילויות מסוג זה והקייטנה תתקיים בהתאם לנהלי משרד החינוך, ובמתחם הקרוב מאוד למשרדי החברה. הקייטנה תתקיים בין ה-22 וה- 26 באוגוסט, במשך חמישה ימים. לרשות הורים הנשארים בעבודה אחרי השעה 16:00 תעמוד הסעה מוסדרת של הילדים חזרה הביתה. הקייטנה כוללת ארוחת בוקר וצהריים, הפתעות וחולצת קייטנה ממותגת. היא מיועדת לגילאי 4-11 . השנה בני 9-11 יהנו גם מקייטנה על גלגלים (כל יום נוסעים לאטרקציה אחרת). בשנת  2019 השתתפו  בקייטנת איטורו כ- 90 ילדים והשנה 2021 נרשמו כ- 150 ילדים להשתתפות בשתי הקייטנות.  דמי ההשתתפות העצמית יעמדו על כ-400 שקלים.

קייטנת חברת לייטריקס
חד הקרן הירושלמי מציע קייטנה לגילאי 3-7 לילדי עובדי החברה. הקייטנה תתקיים בין התאריכים 15-26 באוגוסט, בשעות העבודה, במשרדי החברה בירושלים. במסגרת הקייטנה יהנו הילדים מארוחות בוקר וצוהריים כאשר הפעילויות השונות כוללות: מופעים, הפעלות ספורט, שיעורי יצירה, הפעלות קבוצתיות, סדנאות, ביקור בגן החיות ועוד. הקייטנה בשיתוף המפעיל של 'קייט ופנאי' בעלות של  200 ₪ לכל 12 הימים.

בבנק יהב
הבנק משלם לכל העובדים להם יש ילדים בגילאי 5-14.5 'תוספת קייטנות' בסכום של כ- 1550 ₪ לכל ילד במשפחה. התשלום הינו אחיד, אינו מותנה במספר הילדים, דרג או ותק בחברה. ההטבה מגיעה לכ- 500 העובדים עבור למעלה מ- 900 ילדים. בנוסף הבנק מציע לילדי עובדים בוגרי כיתות יא' ו-יב' עבודה במהלך חופשת הקיץ בשכר שעתי. כל אלה, במסגרת פעילות הבנק לרווחת העובדים ובני משפחותיהם.

ALIGN (אליין) טכנולוגיות
החברה דואגת שגם לילדי העובדים יהיה חופש כיף, מלא חיוכים , וחוזרת השנה עם קייטנת הקיץ לילדי עובדי החברה. הקייטנה תתקיים במהלך השבוע האחרון של אוגוסט בכפר הירוק. הקייטנה מיועדת ל-150 ילדים וילדות בגילאי 5-11 ותכלול כל מה שהם  אוהבים.  שלל פעילויות מגוונות ומלאות תוכן והפתעות כמו: תחרות המרוץ למיליון, סדנאות מדע ויצירה, תחרויות ספורט, סיורים בטבע, שוק קח-תן, מופעים ועוד.

מיה גושן-מזרחי Employee Experience & CSR Manager בחברה אמרה: "אנחנו שמחים ונרגשים לקיים את הקייטנה השנה. הקייטנה היא חלק מיוזמות רבות שאנחנו מקיימים באליין במטרה לייצר חווית עבודה ייחודית. אוגוסט הוא חודש מאתגר להורים כך שהקייטנה היא הזדמנות לדאוג שכולם יחייכו- גם ההורים וגם הילדים.

חברת בן חורין-אלכסנדרוביץ' תקיים באמצע אוגוסט, לילדי העובדים, בגילאי 2-5, יום כיף ייחודי במשרדי החברה, שיכלול ארוחת בוקר מזינה ומספר פעילויות העשרה מדליקות בהשתתפות עובדי המשרד ובהובלת יפית הוס, מנהלת המשרד ואופרציה ארגונית שעבדה בעבר כגננת מחליפה במשרד החינוך, והייתה בעלת עסק עצמאי בתחום החינוך.

במסגרת הפעילות הילדים ילמדו בין היתר על מחזור באמצעות הכנת משחק באולינג מבקבוקי שתייה ריקים, הכנת מובייל מדיסקים, וחיות מגלילי נייר טואלט ריקים. בנוסף, הילדים יכינו בצק משחק, יצבעו יצירות גבס, ירקדו, ישתתפו במשחקי תנועה וקצב ויקראו ספרים על מנת להעשיר את הדמיון ולפיתוח היצירתיות.

אטל בכר, סמנכ"לית המשרד: "עבודה באווירה משפחתית זו לא רק קלישאה ומילים צריך לגבות במעשים. בראייה קרה, קיום קייטנה במשרד הוא אינו צעד "כלכלי" והרבה יותר נוח לשלוח את העובדים למצוא סידור לילדים בעצמם. אבל זו לא דרכנו. קייטנה היא גם כיף לילדים, אבל גם כיף גדול להורים ולכלל צוות המשרד, שיזכה להנות משינוי אווירה מדליק באמצע הקיץ".