בשישי בערב, נערך בעיר אנטיב, שבריביירה הצרפתית, ערב הגאלה השנתי של ארגון amfAR המגייס כסף למחקר מחלת האיידס. הגאלה התקיימה באוויר הפתוח במתחם ווילה איילנרוק היוקרתי. השנה, בשל מגבלות הקורונה, הגיעו לאירוע רק 400 אורחים נכבדים. התורמים נהנו מארוחת ערב, מכירה פומבית, הופעות מרובות ותצוגת אופנה שאצרה עורכת האופנה הצרפתית קארין רויטפלד. שתי כוכבות הערב המרכזיות היו השחקנית שרון סטון שפעילה למען המטרה שנים רבות והזמרת המפורסמת אלישייה קיז ששרה וניגנה גם את להיט הענק שלה 'ניו יורק'. בין האורחים נצפו: איש העסקים היהודי-אמריקני, המיליארדר מארק לסרי, הבעלים של קבוצת האנ.בי.איי 'מילווקי באקס', ובתו אמה קייט לסרי, וכן הדוגמנית הישראלית ניבר מדר ובן זוגה  אייל הנדלן הטורקי בארן סוזר. 

View this post on Instagram

A post shared by amfAR (@amfar)

View this post on Instagram

A post shared by amfAR (@amfar)

זיקוקים במיקונוס עם רוזן 

שישי האחרון שעת בין ערביים אל מול חופי האי היווני מיקונוס. על היאכטה של ברק ו-ורד רוזן, מבעלי ישראל-קנדה, נערכה מסיבת יום הולדת לבנם בן. במיוחד לכבוד האירוע הוטסו מהארץ הדי.ג'יי גל ברמי והסקסופוניסטית ירדן קליימן, שעשו שמח, אל מול מופע זיקוקים מיוחד. הגיעו לחגוג עם הרוזנים: אירית רחמים ועמוס לוזון, משה פטרבורג וחברים נוספים. 

ורד וברק רוזן (צילום: סיון פרג')
ורד וברק רוזן (צילום: סיון פרג')

לוחמים משתלבים
ביום רביעי בערב התקיים אירוע הסיום של תכנית ההכשרה Cyber4s, כאשר אל קו הסיום הגיעו 40 לוחמות ולוחמים בצה"ל, שלקחו חלק בתכנית המייעדת אותם להשתלב בצוותי פיתוח בתעשיית ההיי-טק הישראלית. את התכנית מפעילה Scale-Up Velocity מבית Start-Up Nation Central יחד עם מערך הסייבר הלאומי ותכנית 'מקצוע לחיים' בצה"ל. מדובר בתכנית הדגל של מסלול 'לוחמים להייטק'- המציע מספר מסלולי הכשרה טכנולוגיים נוספים.

 האירוע התקיים במשרדי Start-Up Nation Central ובמהלכו הציגו הסטודנטים את פרוייקטי הסיום שלהם. באירוע נכחו ענת גרימלנד, סמנכ"לית אסטרטגיה ב-Scale-Up Velocity, סא"ל אסנת לוי-מגירא, ראש מנהלת תכנית מקצוע לחיים בצה"ל, ואורית טטרסקי, ראש מרכז פיתוח ומיצוי הון אנושי במערך הסייבר הלאומי. במסגרת האירוע, היזם הסדרתי והסטארטאפיסט עידו טל העביר לנוכחים סדנת יזמות המבוססת על סיפורו האישי יוצא הדופן.

אסנת לוי-מגירא, ענת גרימלנד ואורית טטרסקי (צילום: עתיד מבטיח אט''ל)
אסנת לוי-מגירא, ענת גרימלנד ואורית טטרסקי (צילום: עתיד מבטיח אט''ל)

סרוגו מפנה ברגש

בטקס לציון התחלת פרויקט הפינוי-בינוי הראשון, על גדות הפארק הלאומי של רמת גן – THE LAKE, שמובילים בכירי התאחדות בוני הארץ ראול סרוגו וחיים פייגלין, נרשם רגע מרגש.

סרוגו - נשיא התאחדות בוני הארץ, ומיוזמי הפרויקט, ציין שפינוי-בינוי הוא בראש וראשונה פרויקט חברתי שמאפשר לדיירים לחיות בכבוד, ומתאפשר רק בזכות תהליך של יצירת אמון ואף חברות בין היזם לדיירים המתפנים. בהמשך סיפר על דייר בן  92 בפרויקט, שבהיותו בן 16 הגיע ברגל מאפגניסטן לארץ, נותר ערירי עד סוף ימיו, והתגורר עשרות שנים באחת הדירות. "בתחילה הוא לא רצה לפתוח לי את הדלת, אבל לאחר שהתעקשתי ובאתי מדי שבוע, יום שישי אחד הוא הסכים לפתוח פתח צר בדלת. מייד שמתי את הרגל בכניסה שלא יוכל להתחרט...לאט לאט הוא נפתח אלי, והבין שאנחנו לא פה רק בשביל הכסף, אלא גם בשביל לעשות לו טוב. אחרי שחתם אמר לי – הנה חתמתי, אבל יש לי בקשה – תמשיך לבקר אותי". פה נשנק סרוגו, והתקשה להמשיך בדבריו. הוא הוסיף שלצערו שלושה חודשים אחרי החתימה הדייר נפטר, ולא זכה לראות את היום הזה.

ראול סרוגו וחיים פייגלין (צילום: ינאי אלפסי)
ראול סרוגו וחיים פייגלין (צילום: ינאי אלפסי)

ענבים לח"כית
בסוף השבוע האחרון, במסגרת חגיגות יומולדת של חברה, הגיעה ח"כ מירב בן ארי למושב לכיש. במקום פגשה את מנכ"ל 'ענבי טלי' שיקו דומוביץ' ואבי דיאמנט יו"ר מושב לכיש. השניים ערכו לח"כית סיור קצר בכרם, ונתנו הסבר מקיף אודות הזנים השונים, וההתקדמות הטכנולוגית שנרשמה בשנים האחרונות בכל הקשור לגידול ענבים.

 מירב בן ארי, אבי דיאמנט ושיקו דומוביץ' (צילום: נטע בלאו)
 מירב בן ארי, אבי דיאמנט ושיקו דומוביץ' (צילום: נטע בלאו)

בירה על המגרש
מותג הבירה גולדסטאר ערך בסוף השבוע האחרון את טורניר "גולדסטאר "Allstar, שכלל משחק כדורגל במתחם ה'גולטיים' בעיר באר שבע. בין המשתתפים שהגיעו לשחק: שחקני העבר- אורן סגרון, אפרים דוידי, מאיר ברד, סתיו אלימלך, אפרים צבי, שדרן הספורט נדב יעקובי, אורי אלדר, מנהל שיווק טמפו בירות, עדן קורן, מנהלת המותג גולדסטאר, ובנצי ג'ורנו מנכ"ל אביב פרסום.

 אושרי כהן ועדן קורן (צילום: בן גבאי)
 אושרי כהן ועדן קורן (צילום: בן גבאי)