במוזיאון תל אביב לאמנות, נערכו השבוע מספר אירועי פתיחה לתערוכה: "היי! הידעת שהאמנות אינה קיימת... אוסף סילביו פרלשטיין: מדאדא ועד היום". בתערוכה מוצגות, לראשונה בישראל, כ־130 יצירות מאוסף פרלשטיין, הידוע כאחד מאוספי האמנות הטובים בעולם של אמנות מודרנית ועכשווית.  זה למעלה מחמישה עשורים אוסף פרלשטיין, יצירות של אמנים מובילי דרך, שרבות מהן הפכו עם השנים לאייקוניות. בתערוכה ניתן לראות עבודות של אמנים כמו: מאן ריי, קית' הרינג, סלבדור דאלי, וסילי קנדינסקי, מרסל דושאן, אנדי וורהול, רנה מגריט, ז'אן-מישל בסקיה, רוי ליכטנשטיין ועוד רבים. 

פרלשטיין הגיע במיוחד לארץ עם בת זוגו סימון, כדי להשתתף בשלל האירועים סביב התערוכה, ובכלל זה אירועי טרום פתיחה מיוחדים, אחד מטעם בית המכירות כריסטיס ישראל, ואחד לידידי מוזיאון תל אביב לאמנות. מנכ"לית המוזיאון טניה כהן-עוזיאלי, האוצרת הראשית מירה לפידות, ואוצרי התערוכה דיוויד רוזנברג ונועה רוזנברג, ערכו סיור מיוחד למוזמנים. נפגשו באירועים השונים: ראש העיר תל אביב-יפו רון חולדאי, רחל ינאי יו"ר ידידי המוזיאון בישראל, עו"ד דינה פפו, ראש אגף קשרי ציבור ופיתוח משאבים שירה יעבץ-אפל מנהלת מועדון הידידים בישראל ובעלה עמוס אפל, מוריאל גולדשטיין מנהלת קשרי חוץ של המוזיאון, חיים וורדה סאמט, האמנית סיגלית לנדאו , ציפי לנדאו, דליה פרשקר, אנה ודובי שיף, ג'יימס סניידר,  עליזה גורן, מיכל ברק, מירי טוכמאייר, רני והילה רהב עוד.

שירה יעבץ-אפל ומוריאל גולדשטיין  (צילום: גיא יחיאלי)
שירה יעבץ-אפל ומוריאל גולדשטיין  (צילום: גיא יחיאלי)

דיוויד רוזנברג (צילום: גיא יחיאלי)
דיוויד רוזנברג (צילום: גיא יחיאלי)

גוראון מארח
 רן גוראון, מנכ"ל פלאפון, yes ובזק בינלאומי אירח לארוחת צהרים בגלריית טוסקה בפתח תקווה מנכ״לים ‏ובכירים מהעולם העסקי, לקוחות חברת ״פלאפון״. במפגש, הראשון מסוגו בתקופה האחרונה מאז פרוץ הקורונה, הציג גוראון את פעילות החברה במגזר העסקי. בין אלו שהוזמנו והתייצבו: נורית שקד מנכ"לית תן ביס, גדי נצר מנכ"ל גלוברנדס, איציק שניידר מנכ"ל ובעלים קבוצת שניידר, ערן וולף מנכ"ל מימון ישיר, אייל קורבנליט מנכ"ל מנופי אבי ועוד.

נורית שקד, רן גוראון וערן וולף (צילום: רפי דלויה)
נורית שקד, רן גוראון וערן וולף (צילום: רפי דלויה)

צועדים למען הודו

חברת 'אקווה סקיוריטי' בראשות המנכ"ל דרור דווידוף, המפתחת פתרונות אבטחת מידע לסביבות הענן, ומעסיקה עובדים מסביב לעולם, יצאו לאחרונה בפעילות ה"אקווה-תון" - תחרות צבירת צעדים בין עובדי החברה מכל רחבי הגלובוס.

פעילות האקווה-תון התקיימה במשך שבוע אחד, והחברה הציבה לעובדיה יעד, לעבור יחד, מרחק מצטבר של קילומטרים הזהה לשטחה של הודו (בקמ"ר), כאות סולידריות עם המדינה בה נגיף הקורונה פוגע קשות בימים אלו. בסופו של דבר צעדו עובדי החברה שהשתתפו באתגר את המרחק שהוצב כיעד ואף עברו אותו. כל משתתף גם תרם לכל הפחות סכום של עשרה דולרים, ובסך הכל הצטבר סכום תרומה של עובדי החברה למעל שלושת אלפים דולר, והיד עוד נטויה. את הסכום הסופי תתרום אקווה לארגון Nirmaan ההודי, המסייע ברכישת ציוד רפואי והקמת יחידות טיפול נמרץ באיזורים הכפריים בהודו.

דרור דוידוף  (צילום: באדיבות 'אקווה סקיוריטי')
דרור דוידוף  (צילום: באדיבות 'אקווה סקיוריטי')

חורב מעצים

שיתוף פעולה חדש של מותג הדרמו-קוסמטיקה "דוקטור עור", המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה,  עם הפזמונאי והיוצר נעם חורב. את שיתוף הפעולה יזמה מנכ״לית ניאופרם מוצרי צריכה נילי פורר-רבינוביץ. כחלק מהשת"פ לקוחות המותג הוזמנו למופע דיגיטלי עם חורב במסגרתו הקריא את שירו החדש 'מסדירה נשימה' שנכתב בהתאמה לערכי המותג.

נילי פורר-רבינוביץ ונעם חורב (צילום: לנס הפקות)
נילי פורר-רבינוביץ ונעם חורב (צילום: לנס הפקות)

אדם יוצא מהתיבה

רשת האופטיקה 'אופטיקנה', משיקה את מותג המשקפיים החדש שלה, שיימכר בבלעדיות ברשת תחת השם: Cattleya (קאטליה), ועולה במקביל בקמפיין רחב היקף בטלוויזיה, בשילוט חוצות ובדיגיטל. את הקמפיין, מבית ראובני פרידן, צילמו בשבועות האחרונים בהפקה מורכבת על גדות ים המלח, בהשתתפות עשרות דוגמנים ודוגמניות. הקמפיין מדמה את הגעת תיבת נוח לחוף מבטחים, לאחר המבול הגדול. מהתיבה יוצא ראשון הפרזנטור עומר אדם כאשר אחריו יוצאים זוגות זוגות של אנשים, המייצגים את העולם המגוון והצבעוני של המותג, ובכלל זה זוגות של גברים, נשים, דוגמנים ודוגמניות בגוונים שונים ומיוחדים. בין הזוגות שיצאו מהתיבה גם אחיו של עומר אדם, הזמר גל אדם, והדוגמנית נועם בוהדנה. 

עומר אדם (צילום: שי פרנקו)
עומר אדם (צילום: שי פרנקו)

נפגשים בממלכת השלג
בירושלים נערכה השבוע השקת אטרקציה למען הילדים שבחופש – 'ממלכת השלג' בגן הבוטני. המקום מציע פעילויות עם קרח, שלג ומפגשים עם דמויות ידועות כמו אולאף איש השלג, ביג פוט, בת הים ועוד. נפגשו במקום: השר לענייני ירושלים, זאב אלקין, מנכ"ל חברת 'אריאל' אורי מנחם, יו"ר הגן הבוטני אלן ברקלי, מנכ"ל הגן הבוטני תום עמית, מרים פרץ - הפרזנטורית של ירושלים, וחבר מועצת העיר עופר ברקוביץ'.

 עופר ברקוביץ', אורי מנחם, אלן ברקלי ותום עמית (צילום: אור גפן)
 עופר ברקוביץ', אורי מנחם, אלן ברקלי ותום עמית (צילום: אור גפן)