1. אחרי ציפייה ארוכה פתחה אתמול (חמישי) רשת המלונות הבינלאומית Six senses את שעריו של מלון היוקרה Six Senses שחרות -  אתר הנופש שהלאונג' צופה שיתחבב בהקדם על חברי האלפיון העליון בארץ. המלון ממוקם בחבל ארץ מבודד בדרומה של ישראל, ומשתרע על גבעה נישאת הצופה על הרי אדום, בסמוך לישוב שחרות. מי שעומד מאחורי הקמת המלון החדש הוא היזם רוני דואק, שהחזון שלו היה להקים ריזורט במיקום האסטרטגי שעל דרך הבשמים הנבטית הקדומה. היוזמה תאמה את האג'נדה הוותיקה של דואק הדוגל בפיתוח הנגב והערבה. 

2. אריאלה ואיתן ורטהיימר בילו את השבוע האחרון באיטליה, עם ילדיהם והנכדים. הסיבה הרשמית לנסיעה המשפחתית הייתה חגיגת יום הולדתו ה-70 של איתן. בני המשפחה השקיעו בחולצות ממותגות, ברכות וטיולים. העוקבים הרבים באינסטגרם אחר מאיה ורטהיימר, בתו של איתן, שהיא גם אשתו של אסף זמיר, הקונסול החדש של ישראל בניו יורק, יכלו להתרשם מן הטיול וליהנות מה'ווייב' המשפחתי האוהב. 

אריאלה, מאיה, איתן ודניאל ורטהיימר (צילום: אביב חופי)
אריאלה, מאיה, איתן ודניאל ורטהיימר (צילום: אביב חופי)

3. מי שעוד חגג השבוע 70 עגול הוא איש הקולנוע הוותיק משה אדרי. אדרי ציין את האירוע בארוחה שנערכה במלון נורמן בתל-אביב, בחוג חברים קרובים ובני משפחה. 

משה אדרי (צילום: אביב חופי)
משה אדרי (צילום: אביב חופי)

4. ולסיום רשימת מצייני השבעים, אשת העסקים חנה פרי-זן חגגה לבעלה בני, את יום ההולדת העגול במלון היוקרה 'מצפה הימים' שבראש פינה. במהלך השבוע נהנו בני הזוג מחופשה מקומית בצפון הארץ ומהופעה של יהורם גאון ואסתר עופרים. 

בני וחנה פריזן (צילום: פרטי)
בני וחנה פריזן (צילום: פרטי)

5. גרגורי בריאנט, משנה למנכ"ל אינטל העולמית, לא נתן לוריאנט הדלתא לשבש את תוכניותיו, והגיע ארצה לקחת חלק בטקס הנחת אבן הפינה לבניין החדש של חברת אינטל, בעיר חיפה, שייקרא, בערך כמו הבן של אילון מאסק, רק IDC12.

גרגורי בריאנט (צילום: ארז עוזיר)
גרגורי בריאנט (צילום: ארז עוזיר)

6. בראשון בערב הוענקו 'פרסי בלווטניק' למדענים צעירים בישראל, במסגרת ערב גאלה שנערך במוזיאון ישראל בירושלים. הפרסים, יוזמה משותפת של קרן משפחת בלווטניק, האקדמיה למדעים של ניו יורק, והאקדמיה הלאומית הישראלית למדעים, הוענקו השנה במקביל לחתני הפרס לשנת 2020 ולשנת 2021. את הטקס היוקרתי כיבד בנוכחותו נשיא המדינה, יצחק הרצוג. עוד נהנו מאוויר הרים צלול כיין באווירה מדעית: ד"ר עמי אפלבאום - יו"ר רשות החדשנות; אבי פישר יו"ר ומנכ"ל כלל תעשיות, יוחנן לוקר יו"ר שירותי בריאות כללית, פרופ' אורי סיון, נשיא הטכניון; רון לבקוביץ', יו"ר הבנק הבינלאומי ורעייתו חנה, ועוד. 

יצחק הרצוג (צילום: ערן בארי)
יצחק הרצוג (צילום: ערן בארי)

רון וחנה לבקוביץ' (צילום: ערן בארי)
רון וחנה לבקוביץ' (צילום: ערן בארי)

7. לרגל פתיחתן של שש תערוכות חדשות של אמניות ואמנים ישראלים, במוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית, התכנסו חברי מועדון ידידי המוזיאון לאירוע טרום פתיחה. נפגשו: מנכ"ל בנק דיסקונט אורי לוין, יושבי הראש של חברת "עמדה" נורית ברמן ואיקה אברבנל; מנהלת המוזיאון איה לוריא; חגית אוזן-בכר מנהלת מועדון הידידים; שבתי שביט יו"ר עמותת המוזיאון ורעייתו יעל, יעל וזהר גילון, מיקי ואתי קני, קרן ברגיל ורן אבידן, שוש ואליעזר כרמל, דוד ומיכל פורר, רוני ויהודית קצין, אתגר קרת וענבל פינטו שהציגו קטעים מהמופע "בחוץ"; דליה פרשקר, פול הובסון, מנהל מוזיאון אוקספורד לאמנות מודרנית שאצר את התערוכה של האמנית יעל פרנק זוכת פרס קשת לאמנות עכשווית מיסודה של משפחת בר-גיל אבידן, ועוד רבים נוספים.

איה לוריא ואורי לוין  (צילום: רפי דלויה)
איה לוריא ואורי לוין  (צילום: רפי דלויה)

8. דני וייס, מנכ"ל המדיטק, ומאיה דבש האוצרת הראשית של מוזיאון העיצוב חולון, אירחו בשלישי בערב בתערוכה החדשה  "הנשף", את חוג הידידים הצעירים של מוזיאון תל-אביב, אשר הצטרפו לידידי מוזיאון העיצוב לערב משותף של אסקפיזם אמנותי ואופנתי. ידידי שני המוזיאונים, מהווים שגרירי אמנות ישראלית, ופועלים לערב כמה שיותר צעירים בקהילת האמנות והתרבות. באירוע הם נהנו מקוקטייל חגיגי, מהרצאה על "סודות הנשף" של יערה קידר אוצרת התערוכה, ומביקור מודרך צמוד בתערוכה.

 נהנו: אליטל וג'ייסון אריסון היו"רים של חוג  הידידים הצעירים של מוזיאון תל אביב, סיון סבג, רז'ין גנזי, אסתי ואליעזר אלקין (הוריה של אליטל אריסון), ענת פדני, יפעת גוריון, נילי אסיא, אורי להב ועוד.

אליטל וג'ייסון אריסון (צילום: רפי דלויה)
אליטל וג'ייסון אריסון (צילום: רפי דלויה)

סיון סבג (צילום: רפי דלויה)
סיון סבג (צילום: רפי דלויה)

רז'ין גנזי (צילום: רפי דלויה)
רז'ין גנזי (צילום: רפי דלויה)

נילי אסיא ואורי להב    (צילום: רפי דלויה)
נילי אסיא ואורי להב   (צילום: רפי דלויה)

9. האירוע השנתי של עמותת  Unicef נערך השבוע בקאפרי שבאיטליה, והיה נוצץ במיוחד. את האירוע  הנחתה היידי קלום, ועל הבמה הופיעו בלייב הכוכבים ג'ון לג'נד וקייטי פרי. הלאונג' זיהה בין הנוכחים באירוע היוקרתי גם את בני הזוג סטייסי ובני שבתאי, ששוהים באזור בחופשת הקיץ שלהם. השניים לקחו 'ברייק' מהחופשה והגיעו לקחת חלק בערב הזוהר. 

סטייסי ובני שבתאי (צילום: רפי דלויה)
סטייסי ובני שבתאי (צילום: רפי דלויה)

10. מוטי בן משה אירח בשני בערב במלון 'דיוויד אינטרקונטיננטל' בתל-אביב, ובמעמד נשיא המדינה יצחק הרצוג ושר הרווחה מאיר כהן, את ערב הגאלה, להגברת המודעות למיזם הלאומי לביטחון תזונתי. בין באי האירוע היו: יעל אקשטיין ראש הקרן לידידות, דב קוטלר, הראל לוקר, עדי צים, ישראל רייף, אסי שמלצר, מרים פרץ, עדינה בר שלום ועוד. 

יעל אקשטיין ומאיר כהן (צילום: יוסי זיליגר )
יעל אקשטיין ומאיר כהן (צילום: יוסי זיליגר )

מוטי בן משה (צילום: שלומי כהן)
מוטי בן משה (צילום: שלומי כהן)