לאחר שסיפרנו לכם כאן על חגיגת יום ההולדת האינטימית שנערכה בשבוע שעבר במלון 'נורמן' לציון יום הולדתו השבעים של איש הקולנוע משה אדרי, נספר שבראשון בערב כבר נערכה לכבודו גם מסיבת הפתעה גדולה, שיזמה האישה שאיתו פנינה אדרי. אורח הכבוד באירוע שנערך באולם גדול עם חברים רבים, היה ראש הממשלה לשעבר ביבי נתניהו  שהגיע מלווה ברעייתו שרה, וסיפר בחום על החברות בין המשפחות שהחלה לפני עשרים שנים. הערב כלל הופעות רבות של אמנים בהם: עומר אדם, יואב יצחק, עינת שרוף ושלישית 'מה קשור'. 

פנינה ומשה אדרי (צילום: אביב חופי)
פנינה ומשה אדרי (צילום: אביב חופי)

הפרשת החלה של נזרי
יעל נזרי, זוגתו של המיליארדר טדי שגיא, הנמצאת בימים אלו בעיצומו של הריון שישי במספר, אירחה בראשית השבוע, בתזמון מושלם ולא מקרי יחד עם ציון ראש חודש אלול, טקס של הפרשת חלה אליו הוזמנו חברותיה הקרובות. 

יעל נזרי  (צילום: אינסטגרם)
יעל נזרי (צילום: אינסטגרם)

נכט למען בנות ההתעמלות 
באפריל האחרון פרסמה עו"ד ענבר אפק-נכט, רעייתו של המיליארדר מריוס נכט, ומי שהקימה את קרן נכט והגדילה מאוד את פעילותה במהלך משבר הקורונה, פוסט בפייסבוק, שבו תיארה את פעילותן של בנות נבחרת ההתעמלות האמנותית של ישראל, והתרגשה עימן מזכייתן במדליית ארד בתחרות גביע העולם במקצוע שנערכה בשעתו. קרן נכט תמכה בנבחרת וסייעה למתעמלות לקראת אולימפיאדת טוקיו. כעת עם סיום המשחקים וזכייתה של הנבחרת במקום השישי המכובד – הודתה להן נכט על הזכות ללוות אותן, ועל הישגיהן במשחקים האולימפיים. 

ענבר אפק נכט (צילום: אביב חופי)
ענבר אפק נכט (צילום: אביב חופי)

נוה באריזות


חברת 'כלל ביטוח ופיננסים' נרתמת, בשיתוף עם ארגון 'לתת', לאריזת סלי מזון, לקראת ראש השנה, עבור משפחות שידן אינה משגת, כדי שיוכלו לקיים ארוחות חג. בימים האחרונים נרתמו מאות עובדי ומנהלי כלל ביטוח ופיננסים, לאריזת 5,000 חבילות מזון למשפחות נזקקות לקראת ראש השנה, שאותן תרמה חברת כלל. את מחזור ההתנדבות הראשון פתחו חברי ההנהלה הבכירה משני הארגונים: יורם נוה - מנכ"ל כלל ביטוח ופיננסים, וערן וינטרוב - מנכ"ל ארגון לתת. שניהם דיברו על חשיבות ההירתמות והסיוע של חברות עסקיות, לטובת הקהילה. 

יורם נוה  (צילום: כלל ביטוח פיננסים )
יורם נוה  (צילום: כלל ביטוח פיננסים )

גלברד מאמץ את גדוד 402

חברי הנהלת בנק יהב, בראשות מנכ"ל הבנק, שאול גלברד, חברי מנהלת פרויקט "אמץ לוחם", ומפקדי גדוד התותחנים  402 ,  נפגשו כולם, על מנת לציין את החלטת הבנק 'לאמץ' את הגדוד בשלוש השנים הקרובות. במסגרת זו הבנק ידאג ויתמוך בסל הרווחה הגדודי, ובנוסף יקיים עם הלוחמים פעילויות התנדבות משותפות, ימי ספורט ומפגשי תרבות.

שאול גלברד אמר במפגש עם נציגי הגדוד והפרויקט: "משפחת בנק יהב כולה גאה להתגייס לפרויקט החשוב של "אמץ לוחם" והחליטה להתחייב 'לשירות מלא' של שלוש שנים של אימוץ גדוד תותחנים 402 במסגרתו אנו  נתרום למימון סל הרווחה לחיילי הגדוד ונפעל לקיים פעילויות משותפות וקשר חם לאורך שנים".

 שאול גלברד (צילום: מרים גלברד)
 שאול גלברד (צילום: מרים גלברד)

מהארוורד לקורקינט בתל אביב
חברי משלחת של סטודנטים מאוניברסיטת הארוורד, בארה"ב, הגיעו לאחרונה ארצה כדי לחוות את ישראל. במהלך ביקורם ניפגשו עם נשיא המדינה, יצחק הרצוג, שבירך אותם על הגעתם לישראל ועם שרת החוץ לשעבר, ציפי לבני, שהרצתה על המצב הפוליטי בישראל. יניב ריבלין, מנכ"ל חברת Bird  ישראל, שהיה אחד ממייסדי המשלחות מהארוורד לישראל כשהיה סטודנט באוניברסיטה היוקרתית לפני מספר שנים, הציג לחברי המשלחת את מהפכת המיקרו-מוביליטי הייחודית המתחוללת בישראל ובסיום ההרצאה, יצאו האורחים לסיור קורקינטים שיתופיים ברחבי העיר הלבנה. ריבלין ליווה את הסיור הרכוב שעבר בין נקודות הציון החשובות בעיר.

משלחת הסטודנטים ויניב ריבלין (צילום: באדיבות אור טוביה)
משלחת הסטודנטים ויניב ריבלין (צילום: באדיבות אור טוביה)

מחבקים את הארד
הג’ודוקא, תמנע נלסון-לוי, שניצחה בקרב המכריע שהעניק לנבחרת ישראל בג'ודו את מדליית הארד הקבוצתית באולימפיאדת טוקיו 2020, פגשה עם חזרתה לארץ את המנהלים השותפים בקרן ההשקעות Frux Capital, איתמר וולקוב ואורי אילן. Frux Capital, הינה קרן חוב בכיר למימון נדל״ן (משכנתא ראשונה), באירופה. הקרן בוחנת כעת את האפשרות להמשיך וללוות את נלסון-לוי לקראת אולימפיאדת פאריז 2024.

 איתמר וולקוב, תמנע נלסון לוי, אורי אילן (צילום: פרו אסטרטגיה)
איתמר וולקוב, תמנע נלסון לוי, אורי אילן (צילום: פרו אסטרטגיה)