התפרצות זן הדלתא במקומותינו לא הרתיעה את איש העסקים הניו יורקי, ריצ'י עקיבא, יהודי פורטוריקני, מלהגיע לביקור בארץ. עקיבא הוא בן למשפחה משפיעה ונחשבת, בעלת קבוצת 'באטר', שמחזיקה ומנהלת מועדונים נחשבים ברחבי ארצות הברית אליהם מגיעים בקביעות כוכבים כמו ג'סטין ביבר, נאס, ג'יי זי, ריהאנה, קייט מוס, ג'ניפר לופז, לאונרדו דיקפריו ונעמי קמפבל. את סוף השבוע האחרון פתח בבריכת מלון היוקרה 'The Jaffa Hotle'. משם המשיך למסיבת בריכה עם עומר אדם, שם פגש את דויד הלפרין יזם פרויקט 'לשון הרע לא מדבר אליי' שצייד אותו בליין התכשיטים האחרון של המיזם, וחברים נוספים.

בערב התארח עקיבא בקידוש בבית חברו הטוב האמן הישראלי המצליח רועי נחום, שעיצב את עטיפת אלבומה של ריאהנה. בהמשך הלילה נצפו עקיבא, אדם ונחום במסיבה ביתית באחד ממגדלי היוקרה של תל אביב. עקיבא עצמו מתחזק חשבון אינסטגרם של 425 אלף עוקבים כך שמהבילויים בארץ הקודש יכלו להתרשם עוקביו הרבים בהם גם דייויד בקהאם, אירינה שייק, ג'יג'י חדיד, טיפאני טראמפ ועוד.

הפועלים מפרגן לאלופים
יו"ר בנק הפועלים ראובן קרופיק ומנכ"ל הבנק דב קוטלר, אירחו בשישי בבוקר ב'סטוקו' בתל אביב, קבלת פנים לספורטאים האולימפיים של ישראל, המאמנים ובני משפחותיהם רגע אחרי שחזרו מהמשחקים האולימפיים טוקיו 2020. בנק הפועלים הוא נותן החסות הרשמי של הוועד האולימפי בישראל, ושל המשלחת הפראלימפית של ישראל, בשלוש השנים האחרונות. האירוע נערך במעמד שגריר יפן בישראל, קואיצ'י מיזושימה, וכלל ארוחת בוקר, דברי ברכה ופאנל אולימפי, בהנחיית מירי נבו, ובהשתתפות הספורטאים: לינוי אשרם, ארטיום דולגופיאט, יואב כהן וחנה קנייזבה -מיננקו. 
בעקבות ההצלחות המדהימות של אשרם ודולגופיאט וזכייתם במדליות זהב בטוקיו, הכריז קוטלר כי הם יקבלו מענק אישי מיוחד, בנוסף לתמיכת הבנק בסך של 180 אלף שקלים כל אחד. כמו כן, המאמנים האולימפיים שלהם  סרגיי וייסבורג ואיילת זוסמן יקבלו מענק של 90 אלף שקלים כל אחד.

ראובן קרופיק, ארטיום דולגופיאט, לינוי אשרם ודב קוטלר (צילום: אביב גוטליב)
ראובן קרופיק, ארטיום דולגופיאט, לינוי אשרם ודב קוטלר (צילום: אביב גוטליב)

לוגמים בסטייל אשכולות שלמים 

לקראת חגי תשרי הנמצאים מעבר לפינה, יואש בן אליעזר, משנה למנכ"ל "טמפו", ועידו לוינסון, היינן הראשי של יקבי "ברקן" ו"סגל", השיקו את הטעימה הראשונה של היינות החדשים מבציר 2018, מהם יוצרה סדרת היינות "אשכולות שלמים", של יקב סגל. אירוע הטעימות של היינות החדשים נערך במסעדת היוקרה 'George & John' בניצוחו של השף תומר טל, בתל אביב. לצד ארוחה טעימה במיוחד זכו אורחי האירוע לטעום את היינות החדשים, שיככבו בשולחנות ראש השנה ויתר חגי תשרי.

תומר טל ועידו לוינסון  (צילום: ליאור גולסאד)
תומר טל ועידו לוינסון  (צילום: ליאור גולסאד)

יואש בן אליעזר (צילום: ליאור גולסאד)
יואש בן אליעזר (צילום: ליאור גולסאד)

פותחים עם גרינברג

אנשי חברת סקודיקס, העוסקת בפיתוח, ייצור, שיווק, ומכירות של מערכות דיגיטליות להשבחת דפוס, וכן במכירה של חומרים מתכלים וחלקי חילוף למערכות אלו, פתחו בחמישי האחרון את המסחר בבורסה בתל אביב, חודש לאחר שהחברה השלימה בהצלחה גיוס של כ- 62 מיליון ש"ח במסגרת הנפקה ראשונה לציבור. המערכות של סקודיקס הן בין הראשונות בעולם המספקות מענה דיגיטלי להשבחת דפוס ומקצרות משמעותית את זמן השבחת הדפוס ביחס למכונות האנלוגיות הקיימות בשוק. פתחו את המסחר: אלי גרינברג מנכ"ל ומייסד, דובי עופר יו"ר הדירקטוריון והדירקטורים אברהם לוין, דורי בראון גלן שוובר, שקיבלו במקום חולצות ממותגות עם לוגו החברה.

אברהם לוין, דורי בראון, אלי גרינברג, דובי עופר וגלן שוובר  (צילום: סיון פרג')
אברהם לוין, דורי בראון, אלי גרינברג, דובי עופר וגלן שוובר  (צילום: סיון פרג')

פתח תקווה פינת ניו יורק
רשת האפנה אורבניקה יוצאת בקמפיין חדש לקראתו הוכן סט צילומים באווירה ניו יורקית. על הסט הניו יורקי באולפני פתח תקווה, התייצבו הפרזנטורים  סטטיק ובן אל, שיובילו את צילומי הקמפיין החדש, שבו תוצג קולקציית חורף 20-21. הגיעו לבקר את השניים: מנכ"ל אורבניקה גיא פאוזנר, שותף וסמנכ"ל קבוצת קרולינה למקה – אורבניקה, אורן בר גיל; ובר רפאלי שהגיעה במסגרת צילומי סדרת הדוקו "רפאל'יס" וחלקה עם הפרזנטורים חוויות משותפות מימי צילום.

גיא פאוזנר, בן אל, סטטיק ואורן בר גיל (צילום: דנה קופל)
גיא פאוזנר, בן אל, סטטיק ואורן בר גיל (צילום: דנה קופל)

נפלאות סופהשבוע

>מי שהצליחו לחמוק מגל החום הנוכחי הם שירה מרגלית ואילן שילוח שטסו לאיסלנד לטיול של נופים עוצרי נשימה עם הילדים.

 >טרום החזרה ארצה ממרוקו הספיק שר הרווחה מאיר כהן לבקר במסעדה החדשה של השף טום אביב בקזבלנקה.

>במסגרת טקס סיום של בית הספר למוזיקה רימון שנערך במעמד שר התרבות חילי טרופר הוענק תואר "עמית כבוד" של רימון למוזיקאי המוערך דני סנדרסון.

דני סנדרסון (צילום: ורדי כהנא)
דני סנדרסון (צילום: ורדי כהנא)