איש העסקים שמואל פרנקל ורעייתו ענת תכננו חופשה משפחתית עם הילדים והנכדים ביוון. כמו אצל רבים הגבלות הקורונה טרפו את הקלפים, והשניים החליטו להמיר את יוון בחופשה משפחתית של חמישה ימים במלון בעיר ללא הפסקה. 

סבא רב אלוף
גם שר החוץ והרמטכ"ל לשעבר, גבי אשכנזי, כמו סבים וסבתות רבים, מצא זמן לבילוי עם הנכדים, בחופש הגדול. אשכנזי נצפה עם נכדיו בביקור במוזיאון הרפואה החדש שנפתח זה עתה בטכנודע חדרה. בני המשפחה התרשמו במיוחד ממיצג של לב בגובה 5 מטר שאליו  נכנסו יחד, וממיצג של כל חלקי המוח. עם סיום הסיור המודרך במוזיאון נפגש אשכנזי עם גדי מדור, מנכ"ל הטכנודע בפארק המדע וסיפר לו אישית על ההתרשמות שלו מהמוזיאון החדש.

גבי אשכנזי וגדי מדור (צילום: מירית ינאי)
גבי אשכנזי וגדי מדור (צילום: מירית ינאי)

זוכרים את אליאס
ב'מרכז מורשת יהדות בבל' התקיים השבוע ערב הצדעה מיוחד לשחקן אריה (אלבר) אליאס (1921 – 2015) אחד השחקנים האהובים ומוערכים בתרבות הישראלית. אליאס שיחק בעשרות סרטים שהפכו לקלאסיקה ועיצבו את הקולנוע הישראלי מראשית דרכו, בהצגות תיאטרון ובתוכניות טלוויזיה. באירוע שהתקיים במרכז מורשת יהדות בבל באור יהודה בהנחייתו של שמעון פרנס נטלו חלק חברים ובני משפחה. קיבלו את פני האורחים: פרופ' אפרים צדקה יו"ר מרכז מורשת יהדות בבל ועליזה דיין חממה מנכ"לית המרכז. הגיעו להיזכר ולחלוק כבוד: פרופ' חזי לוי-לשעבר מנכל משרד הבריאות ומנהל בי"ח ברזילי, יוני פרס, נועם סמל-מנכ"ל תיאטרון הבימה, ליאת שוחט - ראש עריית אור יהודה, מרדכי בן פורת- נשיא המרכז ולשעבר יו"ר הכנסת, פרופ' שלמה מעוז, ששון גבאי, רוני חזקיה יפה ויגודצקי יו"ר קרן מעגלים ולשעבר מנכ"לית הטלוויזיה  החינוכית ועוד.

יוני פרס, עליזה חממה וששון גבאי (צילום: איתן ידגר)
יוני פרס, עליזה חממה וששון גבאי (צילום: איתן ידגר)

נועם סמל (צילום: איתן ידגר)
נועם סמל (צילום: איתן ידגר)

חזי לוי (צילום: איתן ידגר)
חזי לוי (צילום: איתן ידגר)

ארבע לאיביס בישראל

 במלון IBIS ירושלים מרכז העיר, ציינו השבוע ארבע שנים לכניסתו של מותג המלונאות  הבינלאומי לישראל. מנכ"ל 'איביס ישראל', אהרון ברנשטין, וסמנכל"ית השיווק טל פלדבוי, אירחו משפחות של ילדים חולי סרטן מעמותת MAKE  A WISH כחלק מציון המאורע ובמסגרת התרומה לקהילה שהמותג דוגל בו.

המשפחות התארחו במלון, ונהנו ממגוון אטרקציות שיש לעיר הבירה להציע כמו ממלכת השלג בגן הבוטני, מוזיאון ידידי ישראל, וסיור חוויתי במוזיאון המוזיקה. הזמרים פבלו רוזנברג וגל תורן התארחו גם הם במלון, ואף ביקרו במוזיאון ידידי ישראל יחד עם המשפחות.

פבלו רוזנברג ואהרון ברנשטין  (צילום: לידור אזרן)
פבלו רוזנברג ואהרון ברנשטין  (צילום: לידור אזרן)

קרן שמש אונליין

בסוף השבוע הושקה "קהילת יזמי קרן-שמש" שהוקמה בחסות בנק הפועלים. ההשקה התקיימה במסגרת אירוע אונליין בהשתתפות מוניקה לב כהן, מנכ"לית קרן-שמש מקבוצת 'עוגן', וסמר בשארה, מנהלת קשרי קהילה בבנק הפועלים.  קרן-שמש מקבוצת עוגן, היא ארגון ללא כוונת רווח, המעניק ליווי עסקי לבעלי עסקים קטנים ומנהלי מלכ"רים באמצעות מנטורים מתנדבים. עד היום סייע הארגון, שהרחיב את פעילותו באופן משמעותי במהלך משבר הקורונה, לכ-4,000 יזמים , בעלי עסקים ומנהלי מלכ"רים. 

קהילת האונליין תאפשר לבעלי עסקים שהשלימו תהליך ליווי ומנטורינג בארגון, להמשיך ולקבל כלים לניהול עסק באמצעות קבלת השירותים של קרן-שמש ובכלל זה: סיוע ממומחים, סדנאות, הרצאות, והחלפת רעיונות בקהילת פייסבוק.  

מוניקה לב כהן (צילום: שמוליק עלמני)
מוניקה לב כהן (צילום: שמוליק עלמני)

חג בלי בשר  
לאחרונה נערכה בתל אביב ההשקה המחודשת של מותג ביונדמיט BEYONDMEAT  בישראל. במטבח באירוע ההשקה, עמל השף אבי ביטון על הכנת מנות מיוחדות לארוחות חג אלטרנטיביות, מבוססות תחליפי בשר מהצומח.  באירוע נכחה נגה וימן, מבעלי חברת דיפלומט, שהונפקה בבורסה  בתל אביב, ומי שקיבלה את זיכיון השיווק  וההפצה של המותג בישראל, וכך הרחיבה את חטיבת הPLANTBASE  שלה. 

יופי על הסט
השבוע התקיימו צילומי קמפיינים שונים של מותג הביוטי GA-DE לקידומם של ארבעה מוצרים חדשים שיושקו בקרוב. לצילומי הקמפיין נבחרו שתי הדוגמניות עדן פולני ודניאלה חלפון. את הצילומים שהתקיימו באולפני אוטופיה בפתח תקווה צילם וביים סיימון אלמלם. נהנו מההתרחשות על הסט: סיבל בן-ריטן, מנכ״לית GA-DE, גנית אלון, סמנכ״לית השיווק והדיגיטל של החברה, ועוד.

סיבל בן-ריטן ועדן פולני (צילום: רותם סלמן)
סיבל בן-ריטן ועדן פולני (צילום: רותם סלמן)