זו השנה ה-13 בה מקיים בנק מזרחי טפחות את פרויקט "שותפים מבחירה", פרויקט בו לקוחות הבנק מחליטים לאילו עמותות יעניקו תרומות בסך כולל של 550,000 ש"ח אשר יחולקו בצורה שווה בין העמותות הנבחרות.

השנה, נערך הטקס המסורתי, להענקת התרומה לעמותות במעמד בכירי הבנק: יו"ר הבנק משה וידמן, ניסן לוי סמנכ"ל ומנהל חטיבת הון אנושי משאבים ותפעול, תמר סאפר מנהלת אגף פיתוח ארגוני והדרכה, צוות קשרי קהילה ונציגי העמותות הזוכות: אגודת יד אליעזר, איחוד הצלה, אלו"ט, בית השנטי, זיכרון מנחם, יד שרה, כנפיים של קרמבו, מתנת חיים, עזר מציון , פעמונים, תנו לחיות לחיות.

סלע חוגגת עם וונדרוומן 
המגישה והשחקנית המוכשרת רותם סלע שהיא גם רעייתו של אריאל רוטר איש עסקים ונדל"ן - ממשפחת קסטרו, אירחה בשני בערב את חברותיה לכבוד יום הולדתה של סלע. כלת השמחה לבשה לבן וחגגה עם המוזמנים. באומנותי: הופעה אינטימית של הזמר עידן חביב. בין האורחים נצפתה גל גדות בעלת חברת ההפקות 'פיילוט ווייב' וחברתה הטובה של סלע שהגיעה ארצה לחופשת מולדת, לראשונה, כאמא לשלושה ילדים. 

גל גדות, רותם סלע, יעל גולדמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
גל גדות, רותם סלע, יעל גולדמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
 

רימון פותחים 
חברי הנהלת 'קבוצת רימון', אשר השלימה לאחרונה הנפקה ראשונה לציבור לפי שווי של 1.25 מיליארד שקלים, פתחו בשלישי בבוקר את המסחר בבורסה בתל אביב, בטקס המסורתי, שנועד לחברות חדשות שנרשמו למסחר. החברה נוסדה ב-1977 על ידי יוסי אלמלם, המשמש כמנכ"ל החברה עד היום, והיא עוסקת בייזום, ניהול וביצוע פרויקטי תשתיות מים ובתחום האנרגיה וחלוקת גז וחשמל. 

יוסי אלמלם (צילום: יונתן נבו)
יוסי אלמלם (צילום: יונתן נבו)

חתימה טובה
מנכ"ל חברת 'אפריקה התחדשות עירונית', אסף סימון, ומנכ"ל 'בית וגג', רונן עקביה, חתמו על עסקת קומבינציה בהשקעה של 850 מיליון ₪ שתנוהל בשותפות שווה בין החברות, מול בעלי קרקע פרטיים בעיר נתניה. במסגרת העסקה, יוקם פרויקט עירוב שימושים חדש שיכלול שטחי מגורים, מסחר ותעסוקה. על פי התוכנית, הפרויקט יכלול ששה מגדלי מגורים בגובה של כ-30 קומות כל אחד, ובסך הכל  735 יחידות דיור, על פני שטח של כ-80,000 מ"ר. בנוסף, יוקמו שטחי מסחר ותעסוקה בהיקף של כ-5,000 מ"ר במקום. 

אסף סימון ורונן עקביה (צילום: צילום באדיבות בית וגג)
אסף סימון ורונן עקביה (צילום: צילום באדיבות בית וגג)

הדוגמניות של קרן החלומות

בשני בבוקר נערכה ב- HOTEL BOBO בתל אביב השקה כפולה: השקת "קרן החלומות על שם תמר אברמוביץ'" והשקת הספר: "עד הדמעה האחרונה" שכתב בנה, יובל אברמוביץ'. בלב האירוע נערכה תצוגת אופנה בהשתתפות: ניצה שאול, סנדרה שדה, גילת אנקורי, דליה מנטבר, אילנית, וידועניות נוספות.

תמר אברמוביץ׳ הגשימה את חלומה להיות דוגמנית רק בגיל 60. היא חיה את החלום במשך שנתיים, דגמנה מספר פעמים בשבוע האופנה, הצטלמה לקמפיינים ולהפקות, ולמעשה פרצה את הדרך לדוגמניות רבות בגיל השלישי. גם כשחלתה בסרטן ואיבדה את שיערה היא המשיכה לדגמן. בגיל 62 היא נפטרה. בהשראתה, הקים בנה, יובל אברמוביץ', את "קרן החלומות על שם תמר אברמוביץ'", שתעזור מדי שנה לנשים וגברים שעברו את גיל 60 להגשים את חלומם וכתב את הספר "עד הדמעה האחרונה – 62 שיעורים מאימא", ספר על הורות, יחסים, על החיים ועל המוות. עשרים אחוז מההכנסות של מכירת הספר החדש יועברו לטובת הקרן. 

סנדרה שדה (צילום: רפי דלויה)
סנדרה שדה (צילום: רפי דלויה)

סי היימן, אילנית ויובל אברמוביץ' (צילום: רפי דלויה)
סי היימן, אילנית ויובל אברמוביץ' (צילום: רפי דלויה)

יופי של גלידה

בשלישי בבוקר נערכה השקה משותפת למותג הגלידות דלי קרים, ומותג הטיפוח הקוריאני טוני מולי. שרון בן-בסט מבעלי רשת הגלידות "דלי קרים" פתח את  סניף הדגל החדש בתל אביב, בעלות של כמיליון שקלים, והשיק, לראשונה בישראל, טעם חדש וייחודי: גלידת וניל בתוספת קולגן, כצעד ראשון בתחום ה- BEAUTY FOOD.לחגיגה הצטרפה  הפרזנטורית של רשת דלי קרים יעל שלביה. 

יעל שלביה ושרון בן בסט (צילום: אביב חופי)
יעל שלביה ושרון בן בסט (צילום: אביב חופי)

תרומה לחיים טובים יותר
קרן הולמס פלייס למען הקהילה live well foundation, אשר הוקמה לפני 15 שנים, שמה למטרה לחולל שינוי בחיי אנשים, ולסייע להם לחיות חיים טובים יותר. הקרן מחלקת בכל שנה כ-100 מלגות live well, המשמשות להענקת מנויים לרשת, עבור אנשים עם מוגבלויות, אנשים בקבוצות סיכון או כאלה הנמצאים בתהליך שיקום, ספורטאים מצטיינים, נוער בסיכון, אנשים שתרמו תרומה מיוחדת למדינה, ומקרים מיוחדים נוספים. לאחרונה הוענקו במסגרת הקרן כ-100 מלגות מנוי למועדוני הקבוצה בהיקף של כ-350,000 ₪.