1. המעצב גלעד קינן, בנם של מירה וציון קינן, בילה לאחרונה שעות רבות בטבריה. הסיבה: קינן עיצב את הבר החיצוני הגדול והמרשים, בקו ראשון לכנרת, של המלון החדש 'גלי כינרת' של קבוצת ישראל-קנדה, שעתיד להיפתח בקרוב. השם שנבחר ליצירה Bird Of Paradise.

View this post on Instagram

A post shared by Gilad Kenan (@gilad_kenan)

2. צביקה ויוסי ויליגר, יו"רים משותפים של חברת ויליפוד, אירחו את המשקיעים העיקריים בחברה למפגש מיוחד שהתקיים בבורסה לניירות ערך בתל-אביב. לאחר ארוחת בוקר שהוגשה, שמעו הנוכחים סקירה על דוחות החברה שפורסמו השבוע, ועל התוכניות העתידיות לכניסה לתחומים ומוצרים חדשים בשנים הקרובות.

 צביקה ויוסי ויליגר (צילום: אלירן אביטל)
 צביקה ויוסי ויליגר (צילום: אלירן אביטל)

3. חברת הפקות הקולנוע 'תדמור אנטרטיינמנט' ו-MGM חתמו עם אלכס גיבני, זוכה האוסקר, ומגדולי ענף הקולנוע בארה"ב, על הפקת סדרה עלילתית המבוססת על סיפור חייהם של המדליסטים האולימפיים, הג'ודוקאים סעיד מולאי ושגיא מוקי. גיבני יפיק את הסדרה ביחד עם MGM ותדמור אנטרטיינמנט, שרכשו את הזכויות הבלעדיות לפיתוח סדרה וסרט דוקומנטרי המבוססים על סיפור חייהם וחברותם המדהימה של הג'ודוקא הישראלי שגיא מוקי, והג'ודוקא האיראני סעיד מולאי. הסופר האמריקני-איראני סיירוס נווראסטה, יכתוב את התסריט לסדרה. ההכרזה על ההפקה יוצאת הדופן יצאה על רקע זכייתם ההיסטורית והמרגשת של סעיד מולאי במדליית הכסף באולימפיאדת טוקיו, ושגיא מוקי במדליית הארד ביחד עם נבחרת הג'ודו של ישראל.

אלכס גיבני (צילום: באדיבות MGM)
אלכס גיבני (צילום: באדיבות MGM)

 4. לאחר אירועי האלימות הקשים שפקדו את העיר עכו במהלך מבצע 'שומר החומות', חווה ראש העיר, שמעון לנקרי, כמה רגעים של נחת, עם פתיחתו השבוע של היכל התרבות החדש בעיר. בין האי הערב שהגיעו ליהנות מהופעה של עידן רייכל היו: מנכ״ל מפעל הפיס בני דרייפוס; מנכ״ל בית ספר רימון למוסיקה, משה סיני שעתיד לפתוח בהיכל קמפוס של בית הספר רימון; ונוספים. 

שמעון לנקרי ועידן רייכל  (צילום: אבי זהר)
שמעון לנקרי ועידן רייכל  (צילום: אבי זהר)

4. התפרצות זן הדלתא במקומותינו לא הרתיעה את איש העסקים הניו יורקי, ריצ'י עקיבא, יהודי ממוצא פורטוריקני, מלהגיע לביקור בארץ. עקיבא הוא בן למשפחה משפיעה ונחשבת, בעלת קבוצת 'באטר', שמחזיקה ומנהלת מועדונים נחשבים ברחבי ארצות הברית אליהם מגיעים בקביעות כוכבים כמו ג'סטין ביבר, נאס, ג'יי זי, ריהאנה, קייט מוס, ג'ניפר לופז, לאונרדו דיקפריו ונעמי קמפבל. את סוף השבוע האחרון פתח בבריכת מלון היוקרה 'The Jaffa Hotle'. משם המשיך למסיבת בריכה עם עומר אדם, שם פגש את דויד הלפרין יזם פרויקט 'לשון הרע לא מדבר אליי' שצייד אותו בליין התכשיטים האחרון של המיזם, וחברים נוספים. בערב התארח עקיבא בקידוש בבית חברו הטוב האמן הישראלי המצליח רועי נחום, שעיצב את עטיפת אלבומה של ריאהנה. בהמשך הלילה נצפו עקיבא, אדם ונחום במסיבה ביתית באחד ממגדלי היוקרה של תל אביב. עקיבא עצמו מתחזק חשבון אינסטגרם של 425 אלף עוקבים כך שמהבילויים בארץ הקודש יכלו להתרשם עוקביו הרבים בהם גם דייויד בקהאם, אירינה שייק, ג'יג'י חדיד, טיפאני טראמפ ועוד.

דוד הלפרין ועקיבא ריצ׳י (צילום: פרטי)
דוד הלפרין ועקיבא ריצ׳י (צילום: פרטי)

6. בסינמטק תל אביב נערכה השבוע השקת סיפרה של אלינור סלע: 'מחיים של הרשאה לחיים של השראה - כלים משמעותיים לשינוי והתפתחות אישית'. סלע – שחקנית, בוגרת הסטודיו למשחק ניסן נתיב, תסריטאית וסטנדאפיסטית, מופיעה מזה למעלה מעשור במופע יחיד שנכתב בהתאמה לקהל. חברה הטוב של הסופרת, השחקן ליאור רז, שהיה אמור לקחת חלק בהשקה, נאלץ להקדים את נסיעתו לארצות הברית והגיע לביתה לצלם סרטון משותף שהוקרן באירוע. 

אלינור סלע וליאור רז  (צילום: רונן חורש)
אלינור סלע וליאור רז  (צילום: רונן חורש)

7. ג'ודי ניר-מוזס חגגה בסוף השבוע שעבר את יום הולדתה. החגיגות נפתחו בירושלים עיר הבירה, לאחר שבן זוגה, אבי רוטברג, הזמין לילה במלון 'אמריקן קולוני' היוקרתי במזרח העיר. במוצאי השבת אירחו חבריה של ניר-מוזס,  טלי ויריב לרנר, מסיבת הפתעה לכבודה שאליה הוזמנו חבריה הקרובים. בין החוגגים נצפו: עמוס ונוני מלכא, ויוי ויוסי אירני, דני ומימי לוזון, אלונה ואלי ברקת, טלי בן עובדיה, שלומי אמיר ועופר צור, ורונית זלקינד.

ג'ודי ניר-מוזס, אבי רוטברג (צילום: ללא)
ג'ודי ניר-מוזס, אבי רוטברג (צילום: ללא)

8. ליאון אביגד מבעלי רשת המלונות 'בראון', התרגש השבוע עם הקהל הרב שהגיע להשקה הכפולה של  "קרן החלומות על שם תמר אברמוביץ'" והשקת הספר: "עד הדמעה האחרונה" שכתב בנה, יובל אברמוביץ'. האירוע נערך ב- HOTEL BOBO  של הרשת וכלל תצוגת אופנה בה לקחה חלק הזמרת אילנית. 

ליאון אביגד, אילנית ויובל אברמוביץ'     (צילום: רפי דלויה)
ליאון אביגד, אילנית ויובל אברמוביץ'     (צילום: רפי דלויה)
         

9. המגישה והשחקנית המוכשרת רותם סלע, אירחה בשני בערב את חברותיה למסיבת יום הולדתה. כלת השמחה לבשה לבן וחגגה עם המוזמנים. באומנותי: הופעה אינטימית של הזמר עידן חביב. בין האורחים נצפתה גל גדות בעלת חברת ההפקות 'פיילוט ווייב' וחברתה הטובה של סלע, שהגיעה ארצה לחופשת מולדת, לראשונה, כאמא לשלושה ילדים. 

גל גדות, רותם סלע, יעל גולדמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
גל גדות, רותם סלע, יעל גולדמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)