1. זנדברג חוברת לוויגן

השרה להגנת הסביבה, תמר זנדברג, עדכנה את עוקביה בפייסבוק: "לקראת ועידת האקלים של האו"ם שתתקיים בגלזגו בנובמבר הקרוב, נפגשתי היום עם שגריר בריטניה בישראל ניל וויגן, יחד עם השליח המיוחד לשינויי אקלים במשרד החוץ גדעון בכר.

"דיברנו על החשיבות בכך שישראל תיקח תפקיד מרכזי יותר במאבק הגלובלי במשבר האקלים, ובפרט על הדחיפות בהגברת המוכנות וההיערכות לאסונות שעתידים לבוא. 

סיכמנו כי נמשיך לקדם את שיתופי הפעולה בין ישראל ובריטניה, בפרט בתחום הטכנולוגיה והחדשנות האקלימית, וכן שיתופי פעולה אזוריים שיסייעו להעלות את היעד הישראלי להפחתת פליטות גזי החממה.

זו הייתה פגישה מצוינת, ובריטניה היא שותפה מלאה בנושא המאבק במשבר האקלים. אין ספק שישראל מעלה הילוך, מצטרפת למאמץ הגלובלי, ומציבה את הנושא גבוה על סדר היום הלאומי".

השרה להגנת הסביבה תמר זנדברג (צילום: מרק ישראל סלם)
השרה להגנת הסביבה תמר זנדברג (צילום: מרק ישראל סלם)

2. שלום ובתו בדלי מרקט

בכירי הנהלת חברת 'טיב טעם', בראשות חגי שלום - מנכ"ל קבוצת טיב טעם, השיקו בחמישי האחרון את פתיחת הסניף השביעי של הרשת בקונספט   MARKET DELI , שהוא גם הסניף השני של הרשת בעיר גבעתיים. 

האירוע כלל שנערך במתחם כורזין נפתח בקוקטייל באווירת ראש השנה, וכלל טקס קביעת מזוזה, גזירת סרט, והרמת כוסית. הגיעה לפרגן לאביה: חן חגי-כהן, בתו של שלום, המכהנת כסמנכ"לית הכספים בחברת 'ישרקו' העוסקת ביבוא ובשיווק מזון.

חגי שלום וחן חגי – כהן  (צילום: אסף לב)
חגי שלום וחן חגי – כהן (צילום: אסף לב)

3. משחקים בבר

לרגל השקת הסניף השני של בר הגיימינג Level Up, הפעם במתחם הסינמה-סיטי בראשון לציון, חברת LG וקבוצת ח.י קיימו מסיבת השקה, שאליה הגיעו משפיענים ויוטיוברים מעולמות הגיימינג והטכנולוגיה.

כל מסכי הטלוויזיה ומסכי המחשב שהותקנו בבר הם של חברת LG, כולל מסכי ה-OLED בעלי התכונות האופטימליות עבור גיימרים חובבים ומקצועניים. באי האירוע נהנו מבירות מהחבית, ממגוון רחב של אוכל המתאים לבילוי ערב בחברת חברים, וקוקטיילים רבים בהשראת משחקים, סדרות וסרטים. נפגשו בבר: קייסופ שין, מנכ"ל LG ישראל, גיא דה פיצ'וטו, מנכ"ל ח.י אלקטרוניקה, וגיא בן יהודה, סמנכ"ל השיווק של LG ישראל.

קייסופ שין וגיא דה פיצ'וטו (צילום: דניאל אדרי)
קייסופ שין וגיא דה פיצ'וטו (צילום: דניאל אדרי)

4. השמחה של רומנו בסנטרל

אשת העסקים ויחסי הציבור ציפי רומנו, ובת זוגה נועה משש, עמדו בחמישי בערב 

תחת החופה. אירוע החתונה נערך ב'סנטרל' - מתחם אירועים חדש ומדובר שנפתח בפתח תקווה בהשקעה של כ 20 מיליון שקלים, על-ידי אנשי העסקים, האחים רועי, עוזי וכפיר לוי, ושותפם אריק בן-חיים. אירוע החתונה נערך בקונספט צרפתי קלאסי, כשעל ההפקה הופקדה  סינגה מחברת Fine by Singa. 

השף של המקום, דניאל רחמים, הזכור כאחד המתמודדים האהובים בתוכנית 'משחקי השף', היה אמון על החלק הקולינרי. את טקס החלפת הנדרים בין בנות הזוג ניהלו החברים הטובים, מוטי רייף ואורנה דץ. הרב אברהם מרדכי גוטליב, אדמו"ר קהילת אשלג, קהילת יערים ומורה ורבה של רומנו ללימודי הקבלה, בירך את הזוג. גוטליב, רב אורתודוקסי, הדוגל באחדות והידברות, ובהכלה ותמיכה אוהבת בקהילת הלהט"ב, ריגש את הנוכחים בהם: רוני מאנה, בת שבע בובליל, שגב משה וסנדרה רינגלר, רן בן אברהם, כרמי עמר ואשתו קסניה טרנטול, ואילן פיבקו, שנהנו גם מהופעה של הזמרת דקלה.

נועה משש, ציפי רומנו ודקלה (צילום: אור גפן)
נועה משש, ציפי רומנו ודקלה (צילום: אור גפן)

בת שבע בובליל (צילום: אור גפן)
בת שבע בובליל (צילום: אור גפן)

רוני מאנה (צילום: אור גפן)
רוני מאנה (צילום: אור גפן)

אילן פיבקו (צילום: אור גפן)
אילן פיבקו (צילום: אור גפן)

5. אימוץ חזק
חברת  המזון תנובה, הודיעה כי היא תעניק חסות ללוחמת הטאיקוונדו, אבישג סמברג, שזכתה במדליית ארד במשחקים האולימפיים בטוקיו בחודש שעבר. החסות הינה לשלוש השנים הקרובות ותכלול גם את המשחקים האולימפיים ב-2024 בפריז בהם סמברג צפויה להשתתף. היקף החסות נאמד במאות אלפי שקלים. מיכל בצר, מנהלת אגף השיווק של חטיבת החלב בתנובה ציינה בגאווה כי סמברג, תצטרף למשפחת GO לצד ירדן ג'רבי. 

אבישג סמברג, מיכל בצר וירדן ג'רבי  (צילום: מיכה לובטון)
אבישג סמברג, מיכל בצר וירדן ג'רבי (צילום: מיכה לובטון)

6. נפלאות סופהשבוע 

איריס וחיים טייב, תרמו לכבוד יום ההולדת ה-60 של חברתם עופרה אלול, צנתור לב מציל חיים, לילדה, שהצילו את ליבה.

עופרה אלול (צילום: אביב חופי)
עופרה אלול (צילום: אביב חופי)

בר רפאלי ועדי עזרא  נמלטו מהלחות התל אביבית, ובילו וויקנד זוגי בירושלים, רווי באוויר הרים צלול כיין. השניים שהו במלון וסעדו באחת מהמסעדות הנחשבות בעיר 'מונא'. 

בר רפאלי, עדי עזרא (צילום: ניר פקין)
בר רפאלי, עדי עזרא (צילום: ניר פקין)