פרופ' אוריאל רייכמן, נשיא ומייסד אוניברסיטת רייכמן (הבינתחומי הרצליה), הודיע בחמישי בערב, כי יסיים את כהונתו כנשיא המוסד באופן מיידי. ההחלטה התקבלה בעקבות ההכרה הרשמית כאוניברסיטה שקיבל המוסד מהמועצה להשכלה גבוהה לפני כשבועיים, ובהמשך לשינוי שמו של המוסד מ'הבינתחומי הרצליה' ל'אוניברסיטת רייכמן'. באירוע הפרידה החגיגי מרייכמן שהתקיים בקמפוס האוניברסיטה אמר הנשיא היוצא: "המרכז הבינתחומי יצא לדרך כאוניברסיטה ציונית, ומכאן גם התפיסה החינוכית שלנו שמתבטאת במילים 'חירות ואחריות'. אנחנו מחנכים את הסטודנטים לצאת לעולם מתוך אמונה בעצמם ובחבריהם. להיות יזמים ולא להיכנע לסטטוס-קוו אם אינו נראה להם. לחיות חיים של משמעות והגשמה אישית של שאיפותיהם, ולצד זאת לדאוג בראש ובראשונה למי שאינם יכולים לעזור לעצמם. ולהיות מוכנים להגן, פיזית וערכית, על קיום המדינה ועל ערכיה. זהו הבסיס הערכי שעליו בנינו את האוניברסיטה שלנו, ו-35 אלף הבוגרים של המרכז הבינתחומי נושאים איתם ערכים אלה". 

הגיעו להתרגש עם רייכמן: חברות וחברי סגל, תורמים וידידים בהם: ליאורה עופר, שלמה אליהו, יצחק ועדיה סוארי, יאיר ואילנה המבורגר, גדעון וחנה המבורגר, אלה ועודד גרא, אבי ויהודית טיומקין, יעל אונגר, מיכל ודוד פורר, ענת טמיר, אודי אנג'ל, עופר נמרודי, סאמר חאג' יחיא, גבריאלה שליו, ציפי ופיני רובין, יוכי ואיציק שרם, דליה נאמן, יוסי ורדי ועוד. 

הסלבריישן של סלברייט

חברת הסייבר הישראלית סלברייט (Cellebrite) ציינה את כניסתה למסחר בבורסת הנאסד"ק בניו-יורק בשידור משולב בלייב מהתפוח הגדול, מאולפן בתל-אביב, ובשיתוף פעיל של העובדים במטה החברה בפתח תקוה, ובכל סניפיה בארה"ב, אירופה, אוסטרליה ואסיה. שי-לי שינדלר ואליוט גוטקין הנחו את האירוע מישראל, תחת הכותרת Our Future is Brite, והוא שודר בו-זמנית ל-850 עובדי החברה בכל העולם שתמונותיהם התנוססו על שלט החוצות הדיגיטלי הענק על בניין נאסד"ק ב'טיימס סקוור' בניו יורק.

 לפני הצלצול בפעמון, אמר יוסי כרמיל מנכ"ל סלברייט: "זהו כבוד גדול להיות פה היום, כשאנחנו מתחילים את המסע שלנו כחברה ציבורית. הפתרונות הטכנולוגיים שלנו, שעוזרים לגופי אכיפת החוק להציל חיים, מסייעים מדי שנה במיליוני חקירות ברחבי העולם". השידור נפתח בביצוע מיוחד לשיר Heroes, זוכה האירוויזיון מ-2015, שבו שולב המשפט: "אנחנו הגיבורים שמאחורי הגיבורים". במהלך השידור הוצגו אירועי פשע וטרור שונים שפוענחו על-ידי גופי אכיפת חוק בעזרת טכנולוגיה של סלברייט.

היום המרגש הסתיים בחגיגות מקומיות לעובדי סלברייט ברחבי העולם, מארצות הברית, דרך לונדון, גרמניה ועד לאוסטרליה וישראל. חגגו בלייב עם כרמיל:  רונן ערמון סמנכ"ל בכיר למוצר וטכנולוגיות (CPTO) בסלברייט, דנה גרנר סמנכ"לית הכספים של החברה, ואלון קלומק מנהל הפעילות העסקית העולמית

 רונן ערמון, דנה גרנר, יוסי כרמיל ואלון קלומק  (צילום: סלברייט)
 רונן ערמון, דנה גרנר, יוסי כרמיל ואלון קלומק  (צילום: סלברייט)

ביקור מתוק אצל רעיית הנשיא
לרגל ראש השנה, אירחה רעיית נשיא המדינה - מיכל הרצוג, מפגש עם דבוראי ישראל ונציגי מועצת הדבש, שהוזמנו על ידה ועל ידי הנשיא יצחק הרצוג. המפגש הוקדש לתופעת היעלמות הדבורים עקב משבר האקלים. בפגישה השתתפו מנכ"ל מועצת הדבש אופי רייך, ודבוראים מרחבי הארץ. הדבוראים סיפרו לאשת הנשיא על אהבתם למקצוע ועל הקשיים הכרוכים בו. רבים מהם דור שלישי ואף רביעי למקצוע, סיפרו לה על העבודה בתחום מגיל צעיר. חלקם אף הביאו למפגש את ילדיהם, דור שני ושלישי לענף הדבוראות.

מיכל ויצחק הרצוג (צילום: מארק ניימן, לע''מ)
מיכל ויצחק הרצוג (צילום: מארק ניימן, לע''מ)

משחקי השף אצל מרגלית
 באירוע חגיגי צויינה יציאתו לדרך של פרויקט "מרגלית סטארטאפ סיטי" של היזם אראל מרגלית, בעיר קריית שמונה. במהלך האירוע הכיר מרגלית בין מנכ"ל מכון המחקר מיגל - דוד זיגדון, לבין השף אסף גרניט, שהוזמנו לאירוע. עד מהרה הסתבר שאיתי מסלובטי, בנה של זוגתו של זיגדון, משתתף בתכנית משחקי השף שבה שופט גרניט.

אראל מרגלית, אסף גרניט ודוד זיגדון (צילום: החברה לפיתוח הגליל)
אראל מרגלית, אסף גרניט ודוד זיגדון (צילום: החברה לפיתוח הגליל)

הכוכבים הבאים משמחים את טוכמאייר

אסי טוכמאייר, מבעלי 'ישראל קנדה', אירח מסיבה מושקעת במיוחד  לרגל יום הולדתה של רעייתו מירי. לכבוד החגיגות נסגר ללילה מלון 'גלי כינרת' החדש בטבריה, שנמצא בבעלות 'ישראל-קנדה'. הוזמנו לעשות שמח ולהרים: זוכי 'הכוכב הבא' תמיר גרינברג ו-ולארי חמאתי. בין האורחים נצפו: אור ואורנה אלוביץ', שלי גפני, סנדרה רינגלר, שרון צ'צ'יק, דנה אונגר בר דיין, והשותף של טוכמאייר ברק רוזן עם רעייתו ורד, שהגיעו לוויקאנד במסוק. 

מירי ואסי טוכמאייר (צילום: אביב חופי)
מירי ואסי טוכמאייר (צילום: אביב חופי)

תמיר גרינברג (צילום: אורטל דהן)
תמיר גרינברג (צילום: אורטל דהן)

הר-אבן ואלפיה מארחים
במסעדת ״סורה מארה״ שבתל אביב התקיים בחמישי בערב אירוע ההשקה של פירמת עורכי הדין Sullivan & Worcester Tel Aviv.  . השותפים המנהלים בישראל, עו״ד עודד הר-אבן ועו״ד רעות אלפיה, ציינו את פתיחת השלוחה הישראלית של פירמת עורכי הדין האמריקנית. מאז אפריל 2020 ייצגה הפירמה 50 חברות ישראליות בנאסד״ק ובבורסה בת״א, ליוותה וסייעה בגיוסים במעל 8 מיליארד דולר. יחד עם השותפים עו״ד אליאב אזולאי, עו״ד נעה הבדלה, עו״ד תהילה לוי לאטי, ועו״ד תמיר שגל, אירחו את לקוחות הפירמה ועובדיה לארוחה ולהופעה של הזמרת מארינה מקסימיליאן.

רעות אלפיה, מארינה מקסימיליאן ועודד הר-אבן (צילום: אסף שושן)
רעות אלפיה, מארינה מקסימיליאן ועודד הר-אבן (צילום: אסף שושן)

נפלאות סופהשבוע

>גיל שויד מייסד ומנכ"ל חברת צ'ק פוינט, הוביל את הרמת הכוסית של החברה שנעשתה השנה בזום, ושבה לקח חלק גם השחקן שלום מיכאלשווילי  בדמותה של זינה מאמנת  ההתעמלות מהסדרה הקומית של שלישיית 'מה קשור'.

גיל שוויד (צילום: רפי דלויה)
גיל שוויד (צילום: רפי דלויה)

>עמוס לוזון ובני משפחת לוזון המורחבת ערכו טקס הכנסת ספר תורה להצלחתם ובריאותם של בני המשפחה.

 >דנה עזריאלי יו"ר קבוצת עזריאלי, בילתה את חמישי בבוקר בהשקת החנות החדשה של המותג COS בקניון עזריאלי בירושלים.