1. ערב השנה החדשה, בחוות רונית שבשרון, נישאה מעיין, בתם של מירה וציון קינן, לבחיר ליבה עדן. הגיעו לברך: אלי פפושדו, יואב פפושדו, אהוד אולמרט, פזית ורן עוז, אלי אלעזרא, דוד פתאל, עופרה וישראל רייף, רני והילה רהב, אייל לפידות, דידי הררי, רמי כספי, פיני רובין, ארז סופר ועוד ועוד.

ציון ומירה קינן (צילום: פביאן קולדרוף)
ציון ומירה קינן (צילום: פביאן קולדרוף)

2. חג שמח גם בחו"ל: הזמר אביב גפן העלה תמונה מראש השנה בלונדון, עם לא אחר מאשר המיליארדר לן בלווטניק; ג'ודי ניר מוזס בילתה את החג ב'המפטונס' שם פגשה את השחקן זוכה פרס האוסקר קובה גודינג גו'ניור שברך את עוקביה באינסטגרם בשנה טובה; ניקול ראידמן בילתה עם ילדיה מישל וריצ'י את ארוחת החג במסעדת השף המפורסם נוסרט' המכונה 'סולט ביי' בדובאי בארוחה מפנקת של מנות מצופות בזהב וצילום עם השף למזכרת. 

3. רגע לפני כניסת השנה החדשה נערך מפגש בראשות שרת החדשנות, המדע והטכנולוגיה, אורית פרקש-הכהן. אל המפגש הגיעו: מנהל רשות המיסים, ערן יעקב; מנכ"לית ונשיאת האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות ה- IATI קרין מאיר-רובינשטין; דרור בין - מנכ"ל רשות החדשנות, ובכירים מעולם ההיי-טק הישראלי. המפגש התקיים לצורך מציאת תמריצים מיסויים, לעידוד הגעת עולים חדשים ותושבי חו"ל לעסוק במקצועות ההיי-טק בישראל, על מנת להקל על בעיית כוח האדם בתחום. האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות (IATI)  קיים את המפגש במסגרת התכניות להגדלת ההון האנושי בהיי טק הישראלי, נושא שעליו הוזמנו לדבר גם: גיגי לוי-וייס, מיכל ברוורמן-בלומנשטיק, יוסי מטיאס, ניר זוהר, מייקל אייזנברג, שחר בר-אור ועוד. 

אורית פרקש הכהן (צילום: ינאי יחיאל)
אורית פרקש הכהן (צילום: ינאי יחיאל)

4. ידידי תיאטרון 'הקאמרי' נפגשו לפני ראש השנה לצפות בפרמיירה להצגה "אהבה ומגפה" בכיכובם של נטע גרטי, נדב נייטס, נדב אסולין וכנרת לימוני. ההצגה, קומדיה המתארת את הנעשה בשלושה חדרים במלונית קורונה, גרפה תשואות מהקהל. איחלו שנה טובה לידידים: רן גואטה מנכ"ל התיאטרון, ומנהלת אגודת הידידים קרן ארזי. הגיעו לצפות: מיכל רכבי, דני וג'ניס גילרמן, רמי ויהודית נוסבאום, שבתאי שביט, גדעון ואילנה שטאיט ועוד.

מיכל רכבי וקרן ארזי (צילום: מולי גולדברג)
מיכל רכבי וקרן ארזי (צילום: מולי גולדברג)

אילנה וגדעון שטאיט (צילום: מולי גולדברג)
אילנה וגדעון שטאיט (צילום: מולי גולדברג)

רמי נוסבאום ורן גואטה (צילום: מולי גולדברג)
רמי נוסבאום ורן גואטה (צילום: מולי גולדברג)

דני וג'ניס גילרמן (צילום: מולי גולדברג)
דני וג'ניס גילרמן (צילום: מולי גולדברג)

5. פרופ׳ אמנון רובינשטיין, שר החינוך לשעבר, חתן פרס ישראל למשפט ויו"ר דירקטוריון אוניברסיטת רייכמן, זכה להפתעה מרגשת: כ-30 עוזרי ועוזרות הוראה ומחקר, שליוו אותו במהלך 20 השנים האחרונות, התכנסו יחד לפגישת זום מיוחדת, והפתיעו אותו לכבוד יום הולדתו ה-90. 

אמנון רובינשטיין  (צילום: אלוני מור)
אמנון רובינשטיין (צילום: אלוני מור)

6. רוברט אנטוקול - מנכ"ל ומייסד ענקית הגיימינג הבינלאומית "פלייטיקה" ועמו עובדי החברה, בילו את טרום החג בהופעה של הזמר חנן בן-ארי שהגיע במיוחד להופיע בפניהם.

7. שלמה איזנברג, יו"ר דירקטוריון 'מלם-תים', ומשה ליאון, ראש עירית ירושלים, חנכו את המרכז החדש של 'מלם-תים' בהר חוצבים שבירושלים, והרימו יחד כוסית גם לכבוד השנה העברית החדשה.

האתר החדש של 'מלם-תים' מאכלס את מרכז הפיתוח של מלם דיגיטל אשר נמצא בתנופת צמיחה וגיוס עובדים, והוא חלק מהמיזם של הרשות לפיתוח ירושלים ועיריית ירושלים להבאת חברות הייטק לעיר. עוד לקחו חלק בהרמת הכוסית החגיגית: אודי וינטראוב ואילן טוקר - המנכ"לים המשותפים של 'מלם-תים', ואייל חיימובסקי, מנכ"ל הרשות לפיתוח ירושלים.

 שלמה איזנברג ומשה ליאון (צילום: ריקי ליפ)
 שלמה איזנברג ומשה ליאון (צילום: ריקי ליפ)

8. ראש המוסד לשעבר  יוסי כהן, הוזמן להרצות  בפני מאות בוגרי תכנית המלגות IMPACT! של ארגון ידידי צה"ל בארה"ב (FIDF) , כחלק מפעילות מועדון הבוגרים של התכנית. במהלך ההרצאה שהתקיימה בגני תקווה, תחת הכותרת 'חזון ומבצעים', סיפר כהן על החלטות מנהיגי העולם והשפעותיהן על חיינו, המשמעויות האסטרטגיות של הסכמי אברהם, והאתגרים שמולם ניצבת ישראל. 

ראש המוסד יוסי כהן (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
ראש המוסד יוסי כהן (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)