בחמישי בערב נפתחה העונה החדשה של מופעי להקת המחול בת-שבע, עם המופע דקהדאנס 21#  שכלל בכורה ל"זורן" – יצירה קצרה לצלילי מוזיקה מקורית של ג'ון זורן, שיצר אוהד נהרין עם סטודנטים מג'וליארד. אוהד נהרין, כוריאוגרף הבית של בת שבע, יצר את דקהדאנס הראשון בשנת 2000, לציון עשור לעבודתו בלהקה, והוא כלל בו עשרה קטעים מהיצירות שיצר עד אז ללהקה. מאז, מדי עונה, שב נהרין לדקהדאנס ומציג עיבודים משתנים לקטעים אייקוניים מיצירותיו, לצד קטעים מתוך יצירות חדשות, שעריכה מדוקדקת הופכת אותם בכל פעם לשלם אחר. 

נהרין מסביר שמופע דקהדאנס עוסק באפשרות של יצירה להישאר לעד פתוחה, תמיד בהתהוות, ולעולם לא סופית. זוהי הזמנה לעיין מחדש בחומרים המגוונים של הלהקה, לצלול לתוכם, ללוש אותם, להתבונן בהם במבט רענן, אך אף פעם לא באותו האופן. בקרב הקהל הרב שפקד את המשכן לאמנויות הבמה, שם הועלה המופע, נצפו: ראש העיר תל אביב רון חולדאי; גילי נבות, המנהלת האמנותית של בת שבע; דינה אלדור, מנכ"לית הלהקה; צבי זיו, יו"ר הועד המנהל; מיקי קני, יו"ר המועצה הציבורית; פרופסור מיכאל סלע, נשיא כבוד המועצה הציבורית ושרה סלע; תמר יסעור, יו"ר מעגל הידידים; אילנה ויאיר המבורגר, רוני דואק, מיכל וד"ר אברהם כדר,נעמי ודיויד אסיא, ציפה כרמון, יעל אונגר, אריאל וגלעד הלוי, אסנת רונן, גיא סברסקי, ד"ר הדסה ומאיר שני, סטיב נסימה, אלי וורטמן, נילי פורר-רבינוביץ', תמר סלע וירון זילברמן, ליסה עוזרד, זיוה שלום ואסף אזולאי.

רקדני דקהדאנס 21#   (צילום: אסקף)
רקדני דקהדאנס 21#   (צילום: אסקף)

מרגלית מפרגן לדרמון

ינקי מרגלית, יזם ומשקיע, מרצה ואיש ההייטק פרגן לחבר על עשייה מבורכת. מרגלית העלה לפייסבוק תמונה שלו עם ז'יל דרמון וכתב:" ב-1995 בגיל 27 הגיע ז'יל לישראל לבד. עזב את המשפחה בפריז והקים את ארגון לתת. איזה מסע! היום זכיתי לפגוש את ז'יל עשרים וחמש שנים אחרי הפגישה הראשונה ביננו. איזה יקום מקסים!"

ינקי מרגלית (צילום: אלי דסה)
ינקי מרגלית (צילום: אלי דסה)

אפי קפיטל בראשון לציון

חברת הנדל"ן 'אפי קפיטל' עולה לראשונה לפרקט לאחר שהחליטה על מתן חסות למועדון הכדורסל מכבי ראשון לציון. מדובר על חסות ראשית כך שהקבוצה תיקרא בעונת המשחקים הקרובה מכבי "אפי קפיטל" ראשון לציון. במעמד החתימה נכחו: יצחק פרי יו"ר קבוצת הכדורסל המאומצת; אפי שקדי מנכ"ל ובעלי אפי קפיטל; נועם דוברת קפטן הקבוצה וגיא גודס מאמן הקבוצה. אפי שקדי ציין: "יש הרבה מן המשותף בין עולם התוכן הנדל"ני לעולם התוכן הספורטיבי. אנו מאמינים כי יש חשיבות רבה בתמיכה בקבוצות הספורט בישראל הן במימד פיתוח דור העתיד והן ביצירת גשרים בין תרבויות, קהלים ואנשים. כחברה שבונה ומקדמת את פיתוח הארץ אנו שמחים לקחת חלק בחיזוק הספורט המקומי".

יצחק פרי, אפי שקדי, נועם דוברת וגיא גודס  (צילום: עינב כהן)
יצחק פרי, אפי שקדי, נועם דוברת וגיא גודס  (צילום: עינב כהן)

יופי של ימי הולדת
>הדוגמנית הישראלית קורל סימנוביץ׳ חגגה בסוף השבוע את יום הולדתה ה-30. הבעל הגאה סרג’י רוברטו, כוכב קבוצת הכדורגל של ברצלונה, השקיע בקיר בלונים מקושט ומושקע במיוחד. זרי פרחים נשלחו לכלת השמחה מכל רחבי העולם כולל מחברות אופנה מובילות בהן לואי ויטון  ו- Bottega Veneta.

>החברות של שלי גפני הפתיעו אותה מספר ימים לפני יום הולדתה ה-50 וחגגו לה בוילה עם בריכה יום הולדת תחת הכותרת – סיישלי. בין החוגגות שהקפידו על קוד לבוש צבעוני היו: שרית חג'ג', מירי טוכמאייר, אורנה אלוביץ', סנדרה רינגלר, מליסה רן ועוד. 

> גם התאומות אלכסה וסתיו תמרי חגגו. השתיים, בעלות מותג 'רוקגלאם', נכדותיו של מפיק הפסטיגלים הידוע, מיקי פלד, ציינו יחד את יום הולדתן. החגיגה נערכה במסעדת הסלון של אייל שני וכללה מטעמים, ריקודים אל תוך הלילה, ועוגה מעוצבת. 

קליין על הסט


קבוצת חמת, המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק ברזים, כלים סניטריים ומקלחונים, לחדר הרחצה ולמטבח, יוצאת בקמפיין חדש שאותו מובילה השחקנית והרקדנית רונה לי שמעון. ניר קליין, מנכ"ל חמת, הגיע לפגוש את הפרזנטורית בסט הצילומים, שהוצב בחלל התצוגה של החברה במפעל באשדוד. בקמפיין החדש שאותו מוביל משרד הפרסום "ראובני פרידן", הושקעו מאות אלפי שקלים, והוא צפוי לעלות בחודש אוקטובר בפריסה רחבה בטלוויזיה ובדיגיטל .

רונה לי שמעון וניר קליין  (צילום: לנס הפקות)
רונה לי שמעון וניר קליין  (צילום: לנס הפקות)

נפלאות סופהשבוע 

>איל וולדמן העלה לפייסבוק תמונות מחופשה בבאהמאס שכללה האכלת לטאות אקזוטיות ענקיות, ושחיה עם חזירים. 

איל וולדמן (צילום: אביב חופי)
איל וולדמן (צילום: אביב חופי)

>האמנית סיגלית לנדאו שיתפה את חבריה בפייסבוק כי היא מצדיעה לנעה רז-מלמד על תערוכה מרגשת! מעשה מחשבת. התערוכה מוצגת במשכן לאומנות עין חרוד. 

>גיא ודנה בלושינסקי טסו עם בתם אן לחופשה ברומא.