יבגני דיברוב, מנכ"ל וממייסדי חברת הסייבר 'ארמיס', שנמכרה לפני כשנה ב-1.1 מיליארד דולר ובת זוגו שארין פישר שותפה ב'פורט רוס ונצ'רס', נישאו בשישי האחרון בחתונה נוצצת ראשונה לשנה העברית החדשה, שכבר יש המגדירים אותה כחתונת השנה. בני הזוג שהתחתנו ב'חוות רונית' שבשרון, צעדו לעבר החופה מלווים בהוריהם לצלילי השיר 'ביחד' של מרינה מקסימיליאן וגיא מנטש, ששרו ב'לייב'. את החופה ערך הרב דוידי בן ציון סגן ראש המועצה האזורית שומרון. על החלק הקולינרי המושקע הופקד השף ארז קומרובסקי, ועל העיצוב המרהיב והפקת האירוע חתומים אנשי חברת ההפקה 'סקיי פרודקשן'. הצעירים הרבים שפיזזו על רחבת הריקודים לאורך כל הערב נהנו מהופעה חיה של סטטיק ובן אלעל  ומוזיקה של דיג׳יי רוי ליבוביץ ואיתי גלו מatisuto- . בין המברכים נצפו:  נדיר יזרעאל, יוסי כהן, יזהר שי, מור סילבר ובעלה ואדים, גילי רענן, פנחס בוכריס, מרב בהט, גיל עזריאלנט, מאור שלמה ועוד.

סטטיק ובן אל (צילום: people photography)
סטטיק ובן אל (צילום: people photography)

יעקובוביץ מחתנים

בחמישי בערב נערכה חתונת בנם של דיטה ואבי יעקובוביץ - מנכ״ל גב-ים, חברת הנדל״ן המניב המובילה בישראל. הבן אלעד יעקובוביץ, ובחירת ליבו נועה שוחט, נישאו בגן האירועים ״על הים״ שבקיבוץ שדות ים סמוך לקיסריה. האורחים נהנו מארוחה מבית השף ארז קומורובסקי, בר קוקטיילים יוקרתי ומסיבה שנמשכה עד לאור הבוקר. ברכו: אלדד פרשר, יו״ר גב-ים; מוטי ששון, ראש עיריית חולון; אנשי העסקים אהרון פרנקל וצחי נחמיאס – מבעלי גב-ים; אבי רוזן, מנכ״ל נוה מקבוצת נכסים ובנין, האדריכל פרופסור משה צור, האדריכל אבנר ישר, נתן חץ, מנכ״ל אלוני חץ, שמעון אבודרהם, מנכ״ל אמות השקעות, שמואל דורנשטיין, בעלי רב-בריח, רפי ביסקר, יו״ר בסט, אליאס טנוס מנכ״ל בסט, איל גרינבום, מנכ״ל אפסילון חיתום, שמואל פרנקל, מנכ״ל ומבעלי אפסילון, אלוף (מיל׳) אודי שני, לשעבר מנכ״ל משרד הביטחון, עו״ד אמיר חן, שותף מנהל בפישר-בכר-חן ושות' , עו״ד לוי אמיתי, סגן שותף מנהל וראש מחלקת נדל"ן בגולדפרב-זליגמן, פרופסור דן גייגר, דיקן הפקולטה למדעי המחשב בטכניון ואורחים נוספים.

אבי יעקובוביץ, אלעד יעקובוביץ, נועה שוחט ודיטה יעקובוביץ (צילום: LUZ צלמים)
אבי יעקובוביץ, אלעד יעקובוביץ, נועה שוחט ודיטה יעקובוביץ (צילום: LUZ צלמים)

פרס מפרגן לבשור

בשישי האחרון התקיימה בבית מרס שבתל אביב, השקה של התערוכה החדשה של הצלם אילן בשור: "לילה". בשור שמוכר בתעשייה כמי שצילם רבים וטובים בסטודיו שלו, החל מעטיפת האלבום האייקונית של ריקי גל, וכלה בצילום מפורסם של שלמה ארצי, הגשים חלום בתקופת הקורונה. במשך שנה, הוא יצא וצילם, בחסות הסגרים שכפתה הקורונה, בשעות הקטנות של הלילה, ברחובות הריקים, מה שאפשר לו לצלם באופן חופשי ולצאת מאזור הנוחות של הסטודיו שלו.

הוא מצא בתל אביב סמטאות, רחובות ואתרים מעניינים, ששימשו רקע לצילומים. בין היתר הוא צילם בחניון ריק בפלורנטין, גשר יהודית, שכונת מונטיפיורי הקסומה, רחוב ביאליק, בית העיר ההיסטורי, ומוזיאון תל אביב. בין האורחים שבאו לברך ולראות את התערוכה, היו: ד"ר  יוני פרס, דביר בנדק, אלון אולארצ'יק, הזמרת אילנית, אוהד קנולר ואלון נוימן.

יוני פרס ואילן בשור  (צילום: רפי דלויה)
יוני פרס ואילן בשור  (צילום: רפי דלויה)

קורס מציג

מעצב האופנה הידוע והחביב על הישראלים - מייקל קורס, הציג בסוף השבוע את קולקציית אביב/קיץ  2022 בהשתתפות הדוגמניות קנדל ג'נר וג'יג'י חדיד. התצוגה המדוברת נערכה במסגרת שבוע האופנה של ניו יורק, והוצגה בסנטרל פארק, בהתאם למגבלות ולהנחיות של מציאות הקורונה. בהתאם צומצמה רשימת האורחים בתצוגה ואלו שהגיעו נבחרו בקפידה. מי שהגיעה בסטייל וישבה במקום של כבוד הייתה עורכת המגזין "ווג" אנה וינטור. 

מעצב העל מייקל קורס (צילום: רויטרס)
מעצב העל מייקל קורס (צילום: רויטרס)

אנה וינטור (צילום: רויטרס)
אנה וינטור (צילום: רויטרס)

מבנטלי לסיני החשמלי 
קבוצת הרכב Geely Auto, שצפויה להשיק בישראל בחודש הבא את הרכב החשמלי מדגם Geometry C, הודיעה על מינויו של סטפן סילאף, לשעבר המעצב הראשי ב'בנטלי', לראש מערך העיצוב הגלובלי בקבוצת Geely Auto.

מינויו של סילאף מגיע בעיתוי מאתגר, במסגרתו יצרניות הרכב הסיניות מגבירות את מאמציהן לטובת פנייה לשווקים הגלובליים, תוך תחרות מבית על עיצובים חדשניים ויצירתיים יותר. סילאף, יליד מינכן, גרמניה, הצטרף לבנטלי כראש מערך העיצוב בשנת 2015 לאחר שעבר מתפקידו כראש מרכז העיצוב בפוטסדאם של קבוצת פולקסווגן.

סטפן סילאף  (צילום: באדיבות היצרן)
סטפן סילאף  (צילום: באדיבות היצרן)

הרחפנים מגיעים לרמת אביב 
חברת בנדא השיקה לאחרונה את חנות הדגל הרשמית של מותג הרחפנים ומייצבי הצילום הבינלאומי המוביל-   . DJI  החנות החדשה ממוקמת בקומה השנייה של קניון רמת אביב, ומציגה את מגוון המוצרים של המותג. לרגל ההשקה הגיעה ארצה דריה צ'אן - מנהל אזור mea (אפריקה והמזרח התיכון) בחברה העולמית. לאחרונה הפכה בנדא ל- Authorized Service Center של DJI (אחת משש בלבד בעולם)  והיא מייצגת את היצרן כמעבדה רשמית במזה"ת.