דובר בית החולים איכילוב אבי שושן, חגג את יום הולדתו ה-40 על גג מלון 'אינדיגו' שברמת גן. החגיגה השמחה כללה הופעות חיות של זמרים. התייצבו ובירכו 'כוכבי הקורונה': פרופסור עידית מטות; פרופ' רוני גמזו - מנהל בית החולים איכילוב שגם כיהן כפרויקטור הקורונה, ששר באירוע עם זהבה בן; ופרופ' גבי ברבש.  עוד הגיעו לברך ולשיר: איציק קלה, אביבה אבידן בדואט עם מאור אדרי, קובי פרץ ואדם, דני קושמרו, יואב אבן, אמנון אברמוביץ', נדב אבוקסיס, נאור יחיא דובר הנשיא, לבנת בן-חמו, פרופ' צביקה רם, הילה אלרואי, קטי דור, וח"כ אוריאל בוסו. 

דני קושמרו (צילום: ג'ני ירושלמי, דוברות איכילוב)
דני קושמרו (צילום: ג'ני ירושלמי, דוברות איכילוב)
אדם, אבי שושן, הילה אלרואי ויואב אבן (צילום: ג'ני ירושלמי, דוברות איכילוב)
אדם, אבי שושן, הילה אלרואי ויואב אבן (צילום: ג'ני ירושלמי, דוברות איכילוב)

חג שמח במיוחד ללפיד
 שמחת תורה שמחה במיוחד עברה על יאיר לפיד, ראש הממשלה החליפי, שר החוץ, ובקרוב גם אבי החתן, שקיבל את הבשורה על אירוסי בנו יואב, וכתב פוסט מרגש ברשתות החברתיות בתוספת תמונה של הזוג הצעיר: "יואבי מתחתן, יואב ושי שלחו לווטצאפ המשפחתי תמונה עם הטבעת. הוא עשה את זה כמו שכתוב. בפריז, כורע ברך מול הצעירה היפה ביותר בעיר הרומנטית בעולם. יום יבוא בני, בעוד הרבה שנים, ואתה תבין שהבוקר הזה היה היום החשוב בחייך. אבא שלך כתב ספרים ושירים, הגיש תוכניות טלוויזיה, הקים מפלגה ואפילו ממשלה, אבל עדיין הדבר החשוב ביותר שעשיתי בחיי, ללא תחרות, הוא להיות הבעל של ליהיא ואבא של שלושתכם. 

יואבי, אתה עומד להתחתן עם אחת הצעירות המקסימות והנבונות ביותר שפגשתי בחיי. היא גם מחברת אותנו למשפחה נהדרת ולהורים שאנחנו אוהבים מאוד. אמא תמר, ליהיא ואני שמחים בהם, ונדמה לי שגם הם בנו. בגילנו אנחנו יודעים שאדם לא מתחתן רק עם בן או בת הזוג, אלא גם עם המשפחה שלהם. במקרה של שי, עשינו עסקה מצויינת.

אבל לא כמו העסקה שאתה עשית. בזאת אתה הולך בעקבות אבא שלך וסבא שלך - גם אנחנו התחתנו יותר טוב ממה שמגיע לנו. בעשרות השנים הקרובות תפצה את שי בכך שתישא אותה על כפיים כמו שמגיע לה, תאהב ותכבד אותה, ובעיקר תסביר לה שהדבר החשוב ביותר בעולם הוא שבכל יום שישי בערב אתם צריכים לבוא לארוחה אצל ההורים. באהבה, אבא"

 פרנקפורט מציינת 40 לתיסלם

במסגרת ציון 40 שנים לפעילותה של להקת 'תיסלם', פרסמה מעצבת האופנה דורין פרנקפורט את הפוסט הבא: "חלפו יותר מ-40 שנה מאז שהגעתי ״לעצב תלבושות״…היום קוראים לזה עיצוב דימוי ויזואלי, ללהקה חדשה בשם תיסלם. המפגש הוליד חברות ושיתוף פעולה נהדר גם בתצלומי יחסי ציבור, מודעות ובגדי יומיום. להקת תיסלם חוגגת בימים אלו ארבעים שנה ואני חוגגת איתם שנים של חברות נהדרת. לחיי פרוייקטים חדשים ומרגשים".

דורין פרנקפורט (צילום: שוקה כהן)
דורין פרנקפורט (צילום: שוקה כהן)

הרובוט של להב
אורי להב, מנכ"ל רשת מוצרי החשמל, האלקטרוניקה והדיגיטל "א.ל.מ.", השיק בסניף הרשת בקניון רמת אביב את איש המכירות הרובוטי הראשון ברשת.  הרובוט  temi מבית חברת  ONE Robotix, יעבה את מערך השירות והמכירות, וישמש כתגבור לצוות האנושי הקיים. הרובוט temi יקבל את לקוחות הרשת בכניסה לסניפים ואחרי בירור צרכים קולי קצר ילווה את הלקוח למחלקה הייעודית, יציע הצעות מכר ומבצעים על המוצרים השונים, יאפשר שיחת וידיאו עם נציג הרשת, יסייע בהבאת מוצרים קטנים מהמחסן, ובעתיד אף תיפתח אפשרות לרכישת מוצר ישירות מהרובוט. עודד טהורי, מנהל החדשנות של קבוצת  one  ומנכ"ל   ONE Robotix עם יוסי וולף - יו"ר חברת temi global , מפתחת הרובוט, הגיעו לסניף לבחון מקרוב את השירות. 

אורי להב, עודד טהורי ויוסי וולף  (צילום: שי עומר)
אורי להב, עודד טהורי ויוסי וולף  (צילום: שי עומר)

תכשיטי יוקרה אונליין

 יקיר יונסוף, בן הדור הצעיר למשפחת יונסוף, יחד עם עופר, אלון וריבי יונסוף, בעלי רשת JB תכשיטנים, השיקו אתר חדש שמציע תכשיטי יוקרה, שעוני עילית ואקססוריז אופנתיים, יחד עם חווית קנייה נוחה, מהירה וקלה, אשר תאפשר לקהל הלקוחות ליהנות מרכישת תכשיטי יוקרה גם באונליין.

JB  תכשיטנים בבעלות משפחת יונסוף מזה ארבעה דורות, היא היבואנית הבלעדית לישראל של מותגי שעונים ותכשיטי יוקרה, מהמובילים בעולם, ובהם שופארד (Chopard),  דה גריסוגונו (de Grisogono), ג'רר פרגו (Girard Perregaux), גרובל פורסי (Greubel Forsey) ועוד. לרשת חנויות דגל בכיכר המדינה בתל אביב, ובירושלים.

 אלון, יקיר וריבי יונסוף (צילום: JB  תכשיטנים)
 אלון, יקיר וריבי יונסוף (צילום: JB תכשיטנים)

אבני דרך ואבן פינה
הרובע הבינלאומי - שכונה חדשה במערב העיר לוד, יוצאת לדרך. קבוצת הבנייה 'אבני דרך' היא היזמית הראשונה שמתחילה לבנות בשכונה החדשה, את פרויקט "קדמת ניר צבי". לרגל העלייה לקרקע ותחילת הביצוע קיימה הקבוצה טקס הנחת אבן פינה באתר הפרויקט. הטקס נערך במעמד ראש העיר לוד, יאיר רביבו, וחברי הנהלת העירייה; יאיר כהן, הבעלים ומנכ"ל קבוצת אבני דרך; ידידיה פרל, משנה למנכ"ל וחברים בהנהלת החברה.

יאיר כהן (צילום: תמר מצפי)
יאיר כהן (צילום: תמר מצפי)

שת"פ ורוד 
לרגל חודש המודעות הבינלאומי למאבק בסרטן השד  – שת"פ חדש בין האגודה למלחמה בסרטן לקניון עזריאלי תל אביב. במסגרת שיתוף הפעולה הוצבו "תמרורי עצור" ורודים ברחבי קניון  עזריאלי בתל אביב.  על התמרורים, כיתוב האומר: עצרי! בכל גיל ובכל מצב, אם את מרגישה בגוש או בשינוי כלשהו בשד פני לרופא ודרשי ברור. התמרורים  נושאים קוד QR  לסריקה המפנה למיני-סייט בנושא סרטן השד – מניעה ואבחון מוקדם של האגודה למלחמה בסרטן.