ראשון האחרון, אזור העיר ערד. 200 נשים וגברים הסירו את בגדיהם, והתהלכו בלבוש חווה, לטובת יצירה נוספת של אמן הצילום ספנסר טוניק. המצולמים שנענו להזמנתו של האמן, הגיעו לערד בשעת צהריים, ואי-שם על הגבעות הצופות אל הנוף המדברי, פשטו את בגדיהם והתייצבו לצילום. האירוע כולו נמשך כשלוש שעות, תוך שהאמן מורה על מיקום המשתתפים והמצלמה, ומכוון את הציוד בהתאם לזוויות האור. 

 מיזם הצילום הנוכחי נועד לעודד את הקמתו של מוזיאון ים המלח בעיר ערד. המיצב נוצר בהשראת הגבישים הנוצרים בים המלח, ובהשראת הסיפור המקראי של אשת לוט, שהפכה לנציב מלח. שיתוף פעולה מיוחד בין משרד התיירות, עיריית ערד, ועמותת "תחיית ים המלח" בראשותו של ארי ליאון פרוכטר, החזיר את טוניק לישראל, לאחר שכבר ביצע שני פרויקטים קודמים בים המלח, שזכו להצלחה גדולה בעולם וסייעו לשווק תיירות לישראל.

עבודות מפורסמות נוספות של טוניק צולמו בעבר בערים ניו יורק, לונדון, ווינה, ברצלונה, סידני ועוד. לרשימה המכובדת הזו הצטרפה השבוע גם העיר ערד.

ספנסר טוניק (צילום: עירית עשת מור, עיריית ערד)
ספנסר טוניק (צילום: עירית עשת מור, עיריית ערד)

ברונפמן מחתן

סמסו מזל טוב למיליארדר איש העסקים והפילנתרופ מתיו ברונפמן. בתו של ברונפמן, סשה, נישאה בראשון בערב לבחיר ליבה בחתונה מלאת סטייל שנערכה במוזיאון הטבע בניו יורק. 

מת'יו ברונפמן (צילום: שוקה כהן)
מת'יו ברונפמן (צילום: שוקה כהן)

2רון מצייר לבוש
נשיא ארה״ב לשעבר ג׳ורג׳ בוש הבן, קיבל בסוף השבוע האחרון בטקסס, מתנה מרגשת - ציור של אביו, הנשיא לשעבר בוש האב, מתפלל בכותל המערבי. את המתנה הביא עמו שגריר ישראל באו״ם, גלעד ארדן, שהגיע להיפגש עם בוש הבן.  את הציור צייר האמן העולה, נמרוד רון, שהתפרסם בארה״ב, לאחר שיצירות שצייר נרכשו בעשרות אלפי דולרים, על ידי מפורסמים שונים ובכלל זה שחקני NBA, בעלי פורמולה 1, אנשי עסקים ואספני אומנות מוכרים. רון, אמן פופ ארט בן 31, נעתר לבקשתו של ארדן שהזמין את הציור, ולמרות שהיה בעיצומו של סבב גיוס לחברת סטארט-אפ שאותה ייסד, רכש קנבס, וצייר את הציור המדובר במשך 24 שעות ללא שינה.

נמרוד רון (צילום: מאיר כהן)
נמרוד רון (צילום: מאיר כהן)

ג'ורג' בוש הבן וגלעד ארדן  (צילום: Office of George W. Bush)
ג'ורג' בוש הבן וגלעד ארדן  (צילום: Office of George W. Bush)

ויזל וגולדשטיין באדום

בראשון האחרון השיקו קבוצת HOT וקבוצת  FOX, את רשת red - מותג ראשון מסוגו המשווק פורטפוליו עשיר ומגוון של מוצרי מובייל, תקשורת ומולטימדיה, של החברות המובילות בעולם. החנות הראשונה נחנכה בקניון עזריאלי תל אביב בנוכחות טל גרנות- גולדשטיין, מנכ"לית HOT; הראל ויזל מבעלי ומנכ"ל קבוצת FOX; שני סייג, מנכ"לית red; ובכירים נוספים. החנות משתרעת על שטח של כ-200 מ"ר, ולאחריה ייפתחו בשבועות הקרובים 4 חנויות נוספות במיקומים מרכזיים כמו דיזנגוף סנטר בתל אביב, קניון הזהב בראשל"צ, ביג אילת, וקניון אייסמול באילת.

הראל ויזל וטל גרנות-גולדשטיין  (צילום: רפי דלויה)
הראל ויזל וטל גרנות-גולדשטיין  (צילום: רפי דלויה)

פרחים מבן יקר
מותג המתנות והחוויות הדיגיטלי BUYME, מרחיב את פעילותו לטריטוריה בה לא הייתה לו עד כה דריסת רגל: שוק הפרחים. BUYME  בראשות היו"ר יואב בן יקר מבעלי ומנכ"ל קבוצת טלכלל חברה בהשקעה זו ל"רשת 13" המנוהלת על ידי אבי בן טל ולרואי אליהו, דור שני למשק פרחים ממושב כפר רות, בעל ניסיון עשיר בתחום הפרחים על כל היבטיו שמלווה כ-80 חנויות פרחים מובחרות. הפלטפורמה החדשה תייצר מגוון רחב ביותר של זרי פרחים ממרכזים לוגיסטיים ש-VAZA הקימה וכן מעשרות עד מאות חנויות פרחים שונות ברחבי הארץ במטרה להציע אלטרנטיבה תחרותית בשוק זרי הפרחים בישראל ואפיקי הכנסה נוספים לתעשיית החקלאות המקומית, שנקלע לקשיים בעקבות משבר הקורונה.

יואב בן יקר ורואי אליהו (צילום: תומר אביב)
יואב בן יקר ורואי אליהו (צילום: תומר אביב)

השראה מאהרוני
חברת Fiverr אירחה לאחרונה את השף ישראל אהרוני במשרדי החברה לשיחה על החיים, מוסיקה, חיי לילה וכמובן קולינריה. המפגש התקיים במסגרת רצועת Fiverr Stage, שהחלה בתקופת הקורונה בעקבות ההאטה בתעשיית התרבות והאמנות, וממשיכה לאור הצלחתה גם בימים אלו. על הבמה של Fiverr Stage התארחו בעבר נועה קולר, אסף אמדורסקי, שלומי שבן, יסמין מועלם ואחרים.

במהלך השיח בהנחיית אדם קובי, מהנדס DevOps ב- Fiverr, שכלל גם שאלות מהקהל, שיתף השף אהרוני בזיכרונות ילדותו, והדרך שהובילה אותו להיות מחלוצי המטבח העילי הסיני בישראל, ואיש רב פעלים. השיחה עסקה גם באהבתו של השף למוסיקה, קורס לימודי הדי.ג'י שלמד והצטיין בו , חיי הלילה, החברות עם גידי גוב, וכמובן באוכל. אהרוני לא התאפק, פתח את המקררים ואלתר סלט מלפפונים אסיאתי, ממוצרים שהיו במטבח החברה. 

בנוסף, נשלחו ל- 500 עובדי החברה מארזים של בית הקפה  VESPERR הקפה שבשותפות Fiverr וקבוצת We Like You Too הממוקם במשרדי Fiverr. 

אדם קובי וישראל אהרוני (צילום: אריאל עפרון)
אדם קובי וישראל אהרוני (צילום: אריאל עפרון)

אריאל עפרון