נייס, בראשות המנכ"ל ברק עילם מהחברות הישראלית הגדולות בעולם מכריזה על הקמפיין הגלובלי החדש שלה, בהשתתפות זוכה פרס האמי, יוג'ין לוי, היוצר המשותף וכוכב של הסדרה הקומית המצליחה שיט'ס קריק (Schitt's Creek) וסרטי אמריקן פאי. הקמפיין מקדם את CXone של נייס, פלטפורמת הענן של החברה בתחום שרות וחווית לקוח, תחת הרעיון המוביל: "כשזה מגיע לחווית לקוח - כמעט זה לא מספיק טוב", אותו מדגים לוי באמצעות סדרה של סרטונים ופרסומות הומוריסטיות.

הפתרונות של נייס, שנסחרת כיום בשווי של כ- 17.5 מיליארד דולר, נמצאים בשימוש של יותר מ-25,000 חברות וארגונים ביותר מ-150 מדינות. נייס מעסיקה כ-7,000 עובדים ברחבי העולם.

ברק עילם ויוג'ין לוי (צילום: לייסי טרל)
ברק עילם ויוג'ין לוי (צילום: לייסי טרל)

מציגים את ToHa2

בשני בבוקר חשפו נתן חץ, יו"ר אמות, שמעון אבודרהם, מנכ"ל אמות, אבי יעקובוביץ', מנכ"ל חברת הנדל"ן גב-ים, ואלדד פרשר, יו"ר גב-ים, את פרויקט ToHa2 בתל אביב, שייבנה בצמוד לבניין  ToHa, המתנשא מעל מחלף השלום. הבניין החדש שבהקמתו מעורבות שתי החברות, ייבנה לגובה של 80 קומות, יכלול שטח בנוי של 210 אלף מ"ר, ועלות הקמתו מוערכת בכשלושה מיליארד שקלים.  לאירוע החשיפה החגיגי הגיעו: דב קטלר מנכ״ל בנק הפועלים, דוד פתאל בעלים של רשת מלונות פתאל, עוזי לוי מנכ"ל מנורה מבטחים נדל"ן, ישראל רייף יו"ר אפקון, אור עופר מנכ"ל סימילרווב, שמואל דונרשטיין מנכ״ל רב-בריח, שמואל פרנקל מנכ״ל אפסילון, ורבים נוספים. השף מושיק רוט ניצח על ארוחת הצהריים שהוגשה במהלך האירוע.

נתן חץ, שמעון אבודרהם, אבי יעקובוביץ' ואלדד פרשר (צילום: סיון פרג')
נתן חץ, שמעון אבודרהם, אבי יעקובוביץ' ואלדד פרשר (צילום: סיון פרג')

המג'יק של קס

קארין לרום-נוי, מנכ"לית Magic Kass, פארק השעשועים המקורה הגדול בישראל, והיזם חנוך קס, מבעלי קבוצת קס שהקימה את המתחם, ארחו אתמול (ג') אורחי VIP באירוע הפתיחה החגיגי של הפארק. פארק השעשועים החדש ממוקם במתחם 'פארק ישראל – מעלה אדומים'. בהקמתו הושקעו כחצי מיליארד שקלים. הפארק משתרע על פני 13 דונם ומציע מתקני שעשועים ואקסטרים מתקדמים, אולמות גיימינג וג'ימבורי, קומת מסעדות, אולם תיאטרון, ועשרות חנויות מעוצבות המותאמות לילדים ולבני נוער. במסגרת האירוע, נהנו המוזמנים ממתקני האקסטרים של הפארק,  צפייה במופע הרשמי של הפארק – The Magic Of Kass, שירוץ לאורך כל השנה באולם התיאטרון של המקום, מהמוסיקה של די.ג'יי איתי גאלו וממופע זיקוקים, אורות ופירוטכניקה.

חנוך קס, קארין לרום-נוי ואיתי גלו  (צילום: רפי דלויה)
חנוך קס, קארין לרום-נוי ואיתי גלו (צילום: רפי דלויה)

רעות בכיכר הבימה

ביה"ח השיקומי 'רעות תל אביב', ציין 60 שנה לפעילותו, בתערוכת צילומים ייחודית שהוצגה במהלך השבוע שעבר ברחבת כיכר הבימה בתל אביב. תערוכת החוצות כללה פורטרטים של אנשי צוות, מטופלים ובני המשפחות, אשר כל אחד מהם חשף רגע אישי ומשמעותי בעבודתו או בתהליך שיקומו בבית החולים. בין המטופלים שהוצגו בתערוכה: העיתונאית לינוי בר גפן ובן זוגה בן זליכה, המטופל בבית החולים, עו"ד דן להט, והשחקן רודי סעדה ('פרנקו' מקופה ראשית).
את התערוכה צילמה יעל אילן, צלמת תיאטרון החאן והמרכז למוסיקה משכנות שאננים בירושלים, בעלת ותק של 20 שנה בצילום תיעודי. אילן הציגה בעבר במספר תערוכות בארץ ובחו"ל.
האירוע לציון יום ההולדת של בית החולים וחנוכת התערוכה, נערך בהיכל התרבות ועמד בסימן: "להפוך את הבלתי אפשרי לאפשרי". האירוע כלל הוקרה לנבחרת השחייה הפראלימפית של ישראל, שמלווה על-ידי בית החולים המעניק לשחיינים חסות רפואית. עו"ד להט והמוסיקאי אורן ברזילי, ששוקמו בבית החולים, שיתפו בסיפורם האישי – וסיפרו כיצד צומחים ממשבר בריאותי. 

הגיעו לעשות כבוד: ראש העיר תל אביב יפו, רון חולדאי, מנהלת בית החולים השיקומי רעות ד"ר אורית שטיין-רייזנר; עו"ד צבי פירון, רונית רייכמן, היזם יובל שחר ורעייתו דפנה; אנדרו דנוס, מבעלי ג'יימס ריצ'רדסון ובת זוגו סטפני; משה ישעיהו מבעלי קבוצת סוטרה; שוקי מדנס, יו"ר מדנס; שי פרמינגר, רוני וגיורא עופר, פרופ' דניאל זייפמן ורעייתו ג'ואל; אבי זק, מנכ"ל מלון דריסקו; ונסים סספורטס, מנכ"ל הוועד הפראלימפי.

אורית שטיין-רייזנר ושוקי מדנס  (צילום: דרור עינב)
אורית שטיין-רייזנר ושוקי מדנס  (צילום: דרור עינב)

דן להט, יובל שחר וצבי פירון (צילום: דרור עינב)
דן להט, יובל שחר וצבי פירון (צילום: דרור עינב)

רקנאטי מוזג בניו יורק

המבקרים בתערוכת היין היוקרתית של מגזין WINE SPECTATOR  בניו יורק, נהנו ממזיגה אישית מלני רקנאטי, מבעלי יקב רקנאטי.
בתערוכה נמזגו יינות מהמובילים העולם, שדורגו בציון של 90 ומעלה על ידי מבקרי היין של המגזין. יקב רקנאטי הוא אחד משלושה יקבים ישראליים בלבד, שזכו להשתתף השנה.

בתערוכה שהתקיימה בסוף השבוע, רקנאטי וגיל שצברג המשנה למנכ"ל, מזגו יין 'קריניאן פרא' של היקב, שזכה לציון גבוה, ועורר התעניינות בקרב המבקרים.

לני רקנאטי וגיל שצברג (צילום: באדיבות יקב רקנאטי)
לני רקנאטי וגיל שצברג (צילום: באדיבות יקב רקנאטי)

קורס עושה בונד

מותג ההלבשה והאופנה 'פקטורי 54' השיק בשני את קולקציית הקפסולה של מעצב-העל מייקל קורס, שעוצבה בשיתוף פעולה עם סרטי ג'יימס בונד: MMK X 007 Capsule Collection . ההשקה נערכה על גג מלון הנורמן בתל אביב כאשר באירוע הופיעה ואלרי חמאתי עם שיר הנושא מתוך הסרט NO TIME TO DIE שבילי אייליש כתבה וביצעה עבור הסרט החדש מסדרת בונד. התמנגלו: יפעת אירני מבעלי פקטורי 54, דורין אריסון, דניאל ודניאל אריסון-דורסמן, המעצבת אל ששון, ירון ליברמן מנכ"ל המלון, מורן אטיאס ועוד.

יפעת אירני ודורין אריסון (צילום: רפי דלויה)
יפעת אירני ודורין אריסון (צילום: רפי דלויה)

סלומון בנמל תל אביב

חנות הדגל הראשונה בישראל של מותג הספורט הבינלאומי 'סלומון' נפתחה בנמל תל אביב בשני בבוקר. את הזיכיון לשיווק המותג בישראל מחזיקה חברת 'קל גב סחר'. החנות החדשה המתפרשת על שטח של 240 מ"ר, נפתחה בהשקעה של כמיליון שקלים, ומציגה את מגוון הפריטים שמייצרת סלומון לרצים ולמטיילים. הגיעו להרים כוסית: קארין גנץ-רון מבעלי קל גב , אביב בן יעקב מנכ"ל קל-גב סחר, אייל פינטו מנהל המותג SALOMON בארץ ונציגי החברה.

אביב בן יעקב וקארין גנץ  (צילום: עמית חומצאני)
אביב בן יעקב וקארין גנץ (צילום: עמית חומצאני)