בשני בערב נערכה ב"סינמה סיטי" שבגלילות, הפרמיירה של "זרים מושלמים", סרט הקולנוע הראשון בבימויו של ליאור אשכנזי. התייצבו בהתרגשות: כל חברי הקאסט ובכללם רותם אבוהב, חנן סביון, יוסי מרשק, מורן אטיאס, שירה נאור, גיא עמיר ואבי גרייניק. הגיעו לצפות: המפיקות שרון הראל ומאיה אמסלם, פנינה ומשה אדרי, שרת התחבורה מירב מיכאלי ובן זוגה ליאור שלין, רקפת רוסק-עמינח ובעלה ראם עמינח, ועו"ד דורי קלגסבלד. 

מרב מיכאלי וליאור שליין  (צילום: רפי דלויה)
מרב מיכאלי וליאור שליין  (צילום: רפי דלויה)

בת שבע חוזרת ל-2019

בשני האחרון חגגו חברי וחברות מעגלי הידידים של להקת המחול בת-שבע, את חזרתה לבמה של היצירה "2019" מאת אוהד נהרין, בביצוע רקדני הלהקה. האירוע כלל צפייה בשתי חזרות גנרליות ושתי שיחות: האחת של המשורר רוני סומק עם נהרין, והשנייה של היוצרת והזמרת ריף כהן עם נהרין. בקולינרי: קוקטייל שכלל יינות באדיבות יקבי כרמל, ותקרובות מבית "חוויה קולינרית - עדי ויינברג". האירוע התקיים בחסות משרד עורכי הדין עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ ושות'.

 רשמו נוכחות: דינה אלדור מנכ"לית הלהקה, ג'ו וצבי זיו יו"ר הועד המנהל, אתי ומיקי קני יו"ר המועצה הציבורית, גילי נבות המנהלת האמנותית, תמר יסעור יו"ר מעגל הידידים, דפי לוי וייס וסיגל מרדכי מייסדות מעגל הידידים הצעירים, רות חשין, שון קופלר, ענת ובני פדני, ענגי אונגר, לימור אלאלוף, לילך טופילסקי, לימור בקר, ענת ואורי פז, מאיה נגרי, מיכל ודוד פורר, הדס פורר, נילי פורר רבינוביץ', שירה סגול, יוכי שרם, שלי הוד מויאל, יעל ארבל, מורן פלמוני, קרן מור ומנשה נוי. ליאת הורן-דיין, מנהלת מעגלי הידידים של הלהקה, שיתפה כי בקרוב צפויות הפתעות נוספות לחברי מעגלי הידידים ובכלל זה נסיעה בקיץ לפסטיבל מחול בינלאומי במונפלייה שבצרפת.

מיקי קני, ענגי אונגר ומורן פלמוני (צילום: איציק בירן)
מיקי קני, ענגי אונגר ומורן פלמוני (צילום: איציק בירן)

דוד פורר וצבי זיו (צילום: איציק בירן)
דוד פורר וצבי זיו (צילום: איציק בירן)

דינה אלדור ותמר יסעור (צילום: איציק בירן)
דינה אלדור ותמר יסעור (צילום: איציק בירן)

הפופ אפ של קויה

לידיעת הנוסעים בזמן הקרוב לעיר ניו-יורק: המיליארדר הטורקי פאריט שאהנק, אושיית הקולינריה הבינלאומית ההודי ארג'ון ווייני, וטייקון הנדל"ן הניו יורקי רותם רוזן, הביאו לתפוח הגדול, למשך שבועיים בלבד, את המטבח המפורסם של המסעדה הפרואנית הבינלאומית "קויה". "קויה" תיפתח במתכונת של מסעדת פופ-אפ בקומה השנייה של מסעדת "זומה"  אשר נמצאת בבעלותם של שלושת אנשי העסקים.

הגעת המסעדה בעלת השם העולמי לניו-יורק, נועדה לתת לציבור חובבי הקולינריה בעיר את הטעמים ממסעדות היוקרה של קויה בלונדון ודובאי. ארג׳ון וואני, מייסדה של "קויה" הוא גם המייסד והבעלים של מספר מסעדות ומוסדות קולינריים בינלאומיים מוכרים ובכלל זה "arts club ו- la petit  maison. מסעדת הפופ-אפ מבטיחה להביא לניו יורקים, המתעוררים לאחר מגפת הקורונה, את טעמי האינקה.

ארג׳ון וואני ורותם רוזן  (צילום: זומה ניו יורק)
ארג׳ון וואני ורותם רוזן (צילום: זומה ניו יורק)

פאריט שאהנק (צילום: רויטרס)
פאריט שאהנק (צילום: רויטרס)

מהחרמון לניו יורק ובחזרה
צוות הנהלת אתר החרמון  עשה דרכו לעיר ניו יורק והגיע לפגישה עם שגריר ישראל באו״ם, גלעד ארדן. כחלק מהביקור בארה"ב הוכרז על ציון שנת היובל לאתר החרמון אשר נפתח לראשונה לגולשים בדצמבר 1971 ומאז הוא משמש כאתר הסקי היחידי במדינת ישראל. מטרת הביקור אותו מוביל מנכ"ל האתר רפאל נווה, היא פיתוח עסקי ומפגש עם גורמים המקדמים תיירות נכנסת לישראל. 

גלעד ארדן ורפאל נווה  (צילום: אתר החרמון)
גלעד ארדן ורפאל נווה  (צילום: אתר החרמון)

ויזל משיק בוולדרום

בוולדרום שבתל-אביב, הושק בשני האחרון מותג אופנת האקטיב והלייף סטייל החדש OFFLINE by Aerie מבית אמריקן איגל. הראל ויזל מנכ"ל ובעלי קבוצת פוקס המייבאת את המותג החדש, בירך את בכירי המותג מהגיעו מחו"ל: קורטני שרווד וג'יימס סונג. שרון ביטון, מנכ"ל אמריקן איגל ישראל, סיפר שחנויות המותג החדש ייפתחו עד סוף שנת 2021 בהשקעה כוללת של כתשעה מיליון שקלים. בין הבאים: אסי ויזל מנכ"ל פוקס, רוני דוהן מנכ"ל שילב ועוד. 

קורטני שרווד, הראל ויזל, שרון ביטון וג'יימס סונג (צילום: שוקה כהן)
קורטני שרווד, הראל ויזל, שרון ביטון וג'יימס סונג (צילום: שוקה כהן)

נפגשים בקוסמה

מיכל וגיא ברעם, בעלי קבוצת ברעם, אירחו בשני תצוגה פרטית, לתערוכה המדוברת "רטרוספקטיבה" של האמנית יאיוי קוסאמה במוזיאון ת"א לאמנות. קבוצת ברעם לקחה חלק בהפקת התערוכה. האורחים נהנו מקייטרינג, יינות ישראלים, וסיור בתערוכה. הגיעו לראות את קוסאמה: מיכל הרצוג - רעייתו של נשיא המדינה יצחק הרצוג, תמיר גילת ובת זוגו ויקי, עופר נמרודי, ריטה ובן זוגה צ'רלי בוזגלו,  פרופ׳ זאב רוטשטיין, מיכל רובנר, קרן וגד קרובינר, לימור וקובי בלדב, רז׳ין ומושיק גנזי, ורד ואילן גרינבוים, דין שטרן ואמו רונית שטרן, אלון גלרט ועוד. 

גיא ברעם, אילן וורד גרינבוים ומיכל ברעם (צילום: אביב חופי)
גיא ברעם, אילן וורד גרינבוים ומיכל ברעם (צילום: אביב חופי)