השגריר הראשון של בחריין בישראל, חאלד אל ג'לאמה, אירח ברביעי במלון הילטון שבתל אביב, אירוע לציון יום הלאום של ממלכת בחריין. באירוע הונפו דגלי שתי המדינות ונוגנו שני ההמנונים. שר החקלאות עודד פורר הגיע לאירוע כנציג ממשלת ישראל ובנאומו דיבר על הידוק היחסים בין המדינות וחשיבות הסכמי אברהם למזרח התיכון. 

ליבנה מציג בחורף

מייקל שמידט, מנכ"ל מלון היוקרה  THE JAFFA שביפו, אירח ביום חמישי האחרון את מעצב האופנה אלון ליבנה, באירוע שבמהלכו נערכה תצוגה עצמאית שבה נחשפה קולקציית החורף החדשה של המעצב. התצוגה התקיימה במסגרת סדרת אירועים מיוחדים המתקיימים מידי חודש ב-The Chapel, חלל אקפלה בתחום המלון, שהפך בעקבות תהליך שימור מחמיר, מבית תפילה למתחם אירוח אקסקלוסיבי.

30 דוגמניות צעדו על המסלול והציגו לצד פרטי הקוטור שבהם ליבנה ידוע, גם שמלות ערב ושמלות קוקטייל מרהיבות. מי שנעלה את התצוגה היא הדוגמנית הישראלית הבינלאומית, ניבר מדר.  לתצוגה התייצבו קולגות מתעשיית העיצוב הישראלית, סטייליסטים, אנשי אופנה וסלבס שהגיעו לפרגן ולהתרשם, וגם הקפידו על קוד הלבוש בשחור ובלבן. מחאו כפיים: יערה קידר, תמר יובל-ג'ונס, אתי קובו, ענת ויהושע קסטיאל, המעצב ויוי בלאיש, אורית אמיר, תום נשר ועוד

מייקל שמידט ואלון לבנה (צילום: לנס הפקות)
מייקל שמידט ואלון לבנה (צילום: לנס הפקות)

אתי קובו  (צילום: לנס הפקות)
אתי קובו  (צילום: לנס הפקות)

ניבר מדר, בקולקציית חורף 2022 של המעצב אלון ליבנה (צילום: לנס הפקות)
ניבר מדר, בקולקציית חורף 2022 של המעצב אלון ליבנה (צילום: לנס הפקות)

אחרייטק לגיוס המונים

בכירים ממגזר ההייטק הישראלי התייצבו באירוע שבו הושקה תכנית "אחרייטק", של עמותות 'אחריי!' ו'בוגרי 8200'. התכנית נועדה להכשיר בני ובנות נוער מהפריפריה החברתית והגיאוגרפית של ישראל לשרת ביחידות הטכנולוגיה של צה"ל, ולהשתלב בעולם ההייטק. בין המשתתפים באירוע החגיגי, שבו גם הוכרז על קמפיין גיוס המונים להרחבת התכנית, היו: ניר למפרט, מנכ"ל ח. מר תעשיות ויו"ר עמותת בוגרי 8200, אלופים (במיל') יה-יה יאיר, שהינו גם יו"ר הועד המנהל של 'אחריי!' וטל רוסו; אופיר ארליך, מייסד cloudendure  שנרכשה ע"י אמאזון לפני כשנתיים; אריאל לבנון vp cyber scurity באנבידיה; ירדן אברבנאל, מנהלת האקסלרטור eisp, חן שמילו, מנהל האקסלרטור 8200impact  וכמובן המארחים אליענה דן, מנכ"לית עמותת בוגרי 8200 ואמיר סטרוגו, מנכל אחריי! 

תכנית אחרייטק, פותחה על ידי חיילי יחידת 8200 ובוגריה, ומתקיימת כבר במקביל ב-22 ישובים ברחבי הארץ, מדימונה וערד בדרום דרך אשקלון ואשדוד ועד לעכו, ג'וליס וקריית שמונה שבצפון. בשנה הבאה היא תורחב לעוד רשויות בארץ.

יה יה יאיר, ניר למפרט, אליענה דן (צילום: דוברות אחריי! )
יה יה יאיר, ניר למפרט, אליענה דן (צילום: דוברות אחריי! )

שקד למנהלים 
שרת הפנים, איילת שקד, השתתפה בכנס הפתיחה של מועדון המנהלים של בית הספר למנהל עסקים באוניברסיטת בר-אילן ופירמת BDO.  באירוע נכחו כמאה וחמישים בוגרי מנהל עסקים וסטודנטים, ונשאו בו דברים פרופ' רועי גלברד מנהל ביה"ס למנהל עסקים, מנכ"ל האוניברסיטה זהר ינון, ינקי קוינט מרשות מקרקעי ישראל, שלומי הייזלר ממטה הדיור  הלאומי, שי אהרונוביץ' מרשות המיסים, ראול סרוגו מהתאחדות הקבלנים, פרופ' אייל יניב מהמרכז לערים חכמות באוניברסיטת בר-אילן, ועו"ד אדווה בלמס, מנהלת צוות מימון תאגידיBDO .

איילת שקד (צילום: יוני רייף)
איילת שקד (צילום: יוני רייף)

נוקס ושבתאי בקפלה
קבוצת הקולינריה וחיי הלילה 'נוקס', השיקה  את הלאונג'-בר הקולינרי 'קפלה', יחד עם השף שחף שבתאי, שהציג תפריט חורף חדש למקום. הלאונג' בר חולק קומה שלמה עם המסעדה המדוברת "פופ אנד פופ", הנמצאת בקומה ה-14 של מגדלי חג׳ג׳ שברחוב הארבעה בתל-אביב. הבר מתהדר בתקרות גבוהות ונוף פנורמי עוצר נשימה של העיר תל-אביב, שהעניקו לו את השם הפולחני ״קפלה״. המקום כולל חלל בר מרכזי, "סיקרט בר" – בר סתרים, ומרפסת היקפית הכוללת בר חיצוני. על ההשקה שנערכה במקום ניצחו יהונתן בן עמי מבעלי קבוצת 'נוקס', השף שבתאי, ומיקסולוג 'קפלה' וקבוצת 'נוקס' זיו אדלשטיין. 

יהונתן בן עמי, שחף שבתאי וזיו אדלשטיין (צילום: קבוצת נוקס)
יהונתן בן עמי, שחף שבתאי וזיו אדלשטיין (צילום: קבוצת נוקס)

נפלאות סופהשבוע

>בבכורה של ההצגה "גטו" בבימויו של דוראל זילברמן בסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין, נכח גם מחזאי ההצגה יהושוע סובול. המחזה "גטו" שנכתב בשנת 1983 זכה להצלחה בינלאומית ותורגם ל-20 שפות. סובול עצמו ביים מספר גרסאות של המחזה בוושינגטון, גרמניה, אוסטריה ויפן וכן גם ב-1998 בתיאטרון חיפה. הפעם הוא בא לצפות בגרסה של השחקנים הצעירים שזו ההצגה האחרונה שהעלו במסגרת לימודיהם, לפני שהם יוצאים לדרכם.

יורם לוינשטיין ויהושוע סובול (צילום: רדי רובינשטיין)
יורם לוינשטיין ויהושוע סובול (צילום: רדי רובינשטיין)

>סמסו מזל טוב לשחקן הכדורגל סרג'י רוברטו ורעייתו קורל סימנוביץ' להולדת הבן.

>ההצגה 'הבן' בתיאטרון הקאמרי נערכה בחמישי בשיתוף פעולה מיוחד בין הקאמרי לעמותת 'בשביל החיים' שמעלה למודעות את המאבק והטיפול בנושא האובדנות.