1. מתלבשים עם בריידי

בעוד בליגת הפוטבול האמריקנית (ה-NFL) מתחילים את הפלייאוף, טום בריידי, השחקן הכי גדול בכל הזמנים של הליגה, ומי שעדיין משמש כקווטרבק של קבוצת 'טמפה ביי באקנירס', השיק קו בגדים משלו וחתם על עסקאות עם שורה של ספורטאי מכללות שיהיו הפרזנטורים של המותג הנושא את השם המפתיע "בריידי". 

בריידי, זכה בשישה תארי סופרבול עם ה'ניו אינגלנד פטריוטס' לפני שהצטרף לשורות הבאקנירס ב-2020 עמם זכה באליפות נוספת. במקביל להצלחה האדירה ב-NFL בריידי הוא כוכב אמריקני, שהיה מעורב בקידום חברות ומוצרים במהלך הקריירה הארוכה שלו. בבניית המותג החדש שנושא את שמו הוא שיתף פעולה עם ינס גרד. Grede כבר בנתה שלוש אימפריות אופנה בשווי מיליוני דולרים, כולל שתיים בנפרד לאחיות קרדשיאן - קים וקלואי. מנהל הקריאייטיב של הקו של בריידי הוא דאו-יי צ'או, שעיצב את המותג הניו יורקי Public School.

טום בריידי, ניו אינגלנד פטריוטס  (צילום: AFP)
טום בריידי, ניו אינגלנד פטריוטס (צילום: AFP)

2. קפה עם בראד פיט

המותג הבינלאומי Delonghi (דלונגי), המשווק בישראל באמצעות חברת 'ברימאג', וידוע במכונות הקפה היוקרתיות שלו, בחר בשחקן זוכה האוסקר בראד פיט, בן ה-58, כשגריר המותג. במסגרת זו פיט יככב בקמפיין בינלאומי לסדרת מכונות הקפה האוטומטיות: "פרפטו - Perfetto", תחת הסלוגן: "בית קפה - אצלכם בבית". במסגרת הקמפיין הצופים מקבלים הצצה ל"יום יום" של הכוכב, שאוסף פולי קפה טריים, רוכב על האופנוע שלו לאורך חופי קליפורניה, ונוסע לתחנת הדלק לפני שהוא חוזר לביתו להירגע עם כוס הקפוצ'ינו שלו.

בראד פיט בקמפיין דלונגי בישראל (צילום: יח''צ חו''ל)
בראד פיט בקמפיין דלונגי בישראל (צילום: יח''צ חו''ל)

3. קורצ'אק בחולון

בתיאטרון המדיטק שבחולון נערכה בשבת הבכורה להצגת היחיד החדשה - "אני לא גנב". ההצגה בכיכובו של השחקן יולי סקר, ובהשראת ספרה עטור הפרסים של הסופרת תמי שם-טוב, עוסקת בחזון החינוכי של יאנוש קורצ׳אק, על בית היתומים שהקים, ועל הילדים שנולדו מחדש בזכותו. נכחו בבכורה: מנכ"ל מדיטק חולון - דני וייס, הסופרת תמי שם-טוב, והמנהל האומנותי של תיאטרון המדיטק בחולון ובמאי ההצגה, נועם שמואל.

דני וייס, נועם שמואל, תמי שם-טוב ויולי סקר (צילום: מדיטק)
דני וייס, נועם שמואל, תמי שם-טוב ויולי סקר (צילום: מדיטק)

4. אנשי הברזל של רד

בחברת רד (RAD) לקחו מודל של שיתוף פעולה צעד אחד קדימה. החברה החליטה להירתם לטובת תחרות "ישראמן" - אליפות איש הברזל של ישראל, שכוללת מקצי ריצה, שחייה ורכיבה על אופניים, הן בהשתתפות פעילה והן בחסות.

היוזמה נולדה אצל אריק קוטק, ספורטאי מקצועי מגיל צעיר בענפי השחייה והכדורעף, ומנהל מוצר IIoT. הוא שמע שאילן טבת, סמנכ"ל השיווק בחברה הוא רוכב אופניים ותיק, עם רקורד השתתפות בתחרות והציע לו להתחרות יחדיו. טבת עצמו הכניס לתמונה את רפאל גרטי, system architect ורץ מעולה בשעות הפנאי. השלושה גייסו את חסות החברה וביחד החליטו להתחרות ב'מסלול החברתי' ולקדם את האג'נדה שחשובה ל'רד' ולהם - שילוב בין עבודה, ספורט ותמיכה בקהילה. המסלול החברתי של התחרות כולל גם תמיכה ותרומה לעמותת 'צעדים קטנים' הפועלת עבור ילדים חולי ניוון שרירים ודושן.

אריק קוטק, אילן טבת ורפאל גרטי (צילום: דפנה לוין)
אריק קוטק, אילן טבת ורפאל גרטי (צילום: דפנה לוין)

5. במקביל לאטיאס

בסוף השבוע אחרון נערכה בחלל האמנות "נסימה לנדאו" פתיחת התערוכה הזוגית "במקביל" של האמניות הישראליות, נירית טקלה ורונית פורת. סטיב נסימה וסוזן לנדאו שגם אצרה את התערוכה אירחו במקום חובבי אמנות, אספנים, גלריסיטים אוצרות, אמניות ואמנים ביניהם: מורן אטיאס, יהודית שפירא חביב, כרמית גלילי, איה מירון, הינדה וייס, דבי הרשמן, אברהם פרחי ,שחר אטואן, ועמית שמאע.

מורן אטיאס וסטיב ניסמה (צילום: רוני קאופמן)
מורן אטיאס וסטיב ניסמה (צילום: רוני קאופמן)

6. מנהלים מציאות משתנה גרסאת גל האומיקרון

הדבר המרכזי שמאפיין את עבודתי כמנכ"ל 'שופרסל אונליין' בימים אלו הוא הצורך להיות גם וגם. בשופרסל אונליין, זרוע הדיגיטל והאי-קומרס של קבוצת שופרסל, אנחנו אפילו בימי שגרה – גם וגם. גם קמעונאות (לואו-טק) וגם דיגיטל וטכנולוגיה (הייטק). כיום אנו נעים בין ימים של אתגרי ביקוש – איך להביא עוד לקוחות, לימי אתגרי היצע – איך לתת מענה לכל לקוחותינו, בימים של בידודים ותחלואה שפוגעת גם בהתייצבות עובדים. 

גם לעבוד על פיתוח וצמיחה עתידיים של שירותים ומוצרים וגם לתת מענה ניהולי לצרכי השעה. גם התמודדות במאבק על הטאלנטים שמקבלים הצעות מחברות נוצצות ועשירות לא פחות, וגם השארתם של עובדי השטח שלנו ומניעת תחלופה ושחיקה. גם הפעלה של מרכזי אוטומציה ורובוטיקה לשדרוג הפעילות הלוגיסטית וגם הישענות על העובד ועל הערך האנושי בשירות. ואפילו ברמה האישית: גם להיות הורה לשלושה ילדים קטנים, גנים בידודים, בדיקות ושגרה טרופה, וגם לנהל עסק ענק ומורכב ולהשתדל לעשות את הכל הכי טוב שאתה יכול. גם וגם זה שם המשחק.

צביקה ביידא, מנכ''ל שופרסל אונליין (צילום: יונתן בלום)
צביקה ביידא, מנכ''ל שופרסל אונליין (צילום: יונתן בלום)