1. ענת ואודי אנג'ל ובני משפחתם, החליטו באחרונה להרים תרומה נכבדת לבית הספר הריאלי העברי בחיפה. התרומה תשמש להקמת "בית הרוח והרעות" – קמפוס לימודים חדשני שיתאים לאתגרי החינוך של העשורים הקרובים. בסמוך לקמפוס המוקם לזכרם של בוגרי בית הספר הריאלי ובוגרי הפנימיה הצבאית לפיקוד שנפלו במערכות ישראל, יוקם גם גן זיכרון. 

איש העסקים אודי אנג'ל, הוא עצמו בוגר בית הספר, ואיבד את בן דודו יואל אנג'ל ז"ל, אף הוא בוגר בית הספר הריאלי, ששירת כקצין שריון, ונפל במלחמת יום הכיפורים בקרבות בחזית הצפון. אנג'ל התרגש מאוד במעמד טקס החתימה על העברת התרומה והדגיש כי ההכרה בתרומתם של גיבורי ישראל, שבזכותם אנו ממשיכים לפתח את מדינת ישראל, לצד ההשקעה בחינוך דור העתיד – הן אבני היסוד לקידומה של  חברת מופת ומצוינות בישראל. 

מנהל ביה"ס הריאלי, ד"ר יוסי בן־דב, בן כיתתו של אודי אנג'ל עוד מתקופת לימודיהם המשותפים בבית הספר היסודי, ציין כי 'בית הרוח והרעות' יִפּתח כבר בתחילת שנת הלימודים הקרובה  ויהווה קמפוס פתוח, חדשני ומזמין לתלמידות, לתלמידים ולאנשי הצוות המובילים את מדעי הרוח והחברה בבית הספר.

2. חברי ההנהלה של SAP ישראל ומיקרוסופט ישראל, בהובלה של מנכ"לית SAP ישראל, סתוית נבון ומנכ"לית מיקרוסופט ישראל, רונית אטד, נפגשו השבוע כדי לדון בשיתוף פעולה בין החברות. חלק משמעותי מהפגישה התמקד בתוכנית להכנת הדאטה סנטר המקומי שמיקרוסופט יפתחו בישראל עד סוף שנת 2022 ל-Rise with SAP. 

רונית אטד וסתוית נבון (צילום: מתן תמרקין)
רונית אטד וסתוית נבון (צילום: מתן תמרקין)

3. שר החקלאות עודד פורר ומנכ"לית משרדו נעמה קאופמן-פס, היו אורחי מחלבות תנובה ברחובות, ולמדו כיצד נערכים בתנובה לקראת חגי תשרי באופן שלא יחסר חלב לאזרחי המדינה. את הביקור אירחו  חיים גבריאלי יו"ר תנובה ואיל מליס מנכ"ל תנובה. 

חיים גבריאלי, עודד פורר, נעמה קאופמן- הס ואיל מליס  (צילום: שרי שאלתיאל)
חיים גבריאלי, עודד פורר, נעמה קאופמן- הס ואיל מליס  (צילום: שרי שאלתיאל)

4. מקבץ חגיגות ומזל טובים לילידי חודש האהבה: המיליארדר הישראלי-אמריקני חיים סבן, חבש כובע יום הולדת מנייר וישב סביב שולחן החוגגים של הזמר הישראלי יונתן מרגי, שחגג בסוף השבוע שעבר את יום הולדתו ה-22 בלוס אנג'לס. כזכור, מרגי חתם על חוזה בינלאומי עם "סבן מיוזיק גרופ" ונמצא בימים אלו בעיר המלאכים לצורך קידום הקריירה הבינלאומית שלו. 

חיים סבן ויונתן מרגי  (צילום: פרטי)
חיים סבן ויונתן מרגי  (צילום: פרטי)

>משפחתו וחבריו של איש העסקים שינו זוארץ  לשעבר יו"ר התאחדות לכדורגל בישראל הפתיעו אותו לרגל יום הולדתו החמישים במסיבה שנערכה בסלון של אייל שני. 

 >ברק רוזן חגג את יום הולדתו עם המשפחה המורחבת בחופשה מפנקת במלון ה'סיקס סנסס' בשחרות. 

ברק רוזן (צילום: חן גלילי)
ברק רוזן (צילום: חן גלילי)

>מעצבת אירועי הבוטיק מיטל הירשזון, חגגה את יום הולדתה בהפקה מוקפדת ומושקעת בערב ה'וולנטיין'. 

>טל שטרן,  מבעלי קבוצת הקולינריה 'מגזינו' הכוללת גם את רשת 'טוני וספה', 'טקאריה' ו'זוזוברה', חגג השבוע את יום הולדתו ה-49 במסעדת 'מגזינו' בתל-אביב. במרכז החגיגה דב נבון בהופעתו "מילה טובה", שכתבה הדס קלדרון.

טל שטרן (צילום: ענת פניני)
טל שטרן (צילום: ענת פניני)

5.  בראשית השבוע התקיים בקמפוס אוניברסיטת רייכמן בהרצליה, כנס השקת קתדרת מנהיגות לאומית ומחשבה צבאית ע"ש ראש הממשלה ה-11 אריאל שרון, בסימן ציון 20 שנים למבצע "חומת מגן". את הכנס שהנחה אלון בן דוד, פתחו פרופ' אוריאל רייכמן, הנשיא, המייסד ויו"ר דירקטוריון אוניברסיטת רייכמן, ופרופ' רפי מלניק, מ"מ נשיא אוניברסיטת רייכמן. נפגשו ושוחחו: 

אלוף (מיל') משה קפלינסקי, שיכהן כיו"ר קתדרת "מנהיגות לאומית ומחשבה צבאית ע"ש ראש הממשלה ה-11 אריאל שרון"; רב-אלוף (מיל') שאול מופז, שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר; ד"ר דנה וולף, ראשת חטיבת משפט וביטחון, בבית ספר לאודר לממשל, דיפלומטיה ואסטרטגיה, באוניברסיטת רייכמן ; תא"ל (מיל') משה (צ'יקו) תמיר, מח"ט גולני לשעבר; עמרי שרון; גלעד שרון; אלוף (מיל') איתן בן אליהו, מפקד חיל האוויר לשעבר; עו"ד יורם ראב"ד, יו"ר עמותת "אריק – עמותת אריאל שרון למנהיגות" ומי שהיה עורך הדין הפרטי של אריאל שרון וחבר ב"פורום החווה"; אלוף (מיל') טל רוסו ועוד ועוד. את האירוע חתם הרמטכ"ל רב אלוף אביב כוכבי.

דנה וולף, אוריאל רייכמן, גלעד שרון ורפי מלניק (צילום: עדי כהן צדק)
דנה וולף, אוריאל רייכמן, גלעד שרון ורפי מלניק (צילום: עדי כהן צדק)

משה (צ'יקו) תמיר משה קפלינסקי וטל רוסו (צילום: עדי כהן צדק)
משה (צ'יקו) תמיר משה קפלינסקי וטל רוסו (צילום: עדי כהן צדק)

6. מעצבת האופנה והיזמית רבקה הסל-כהן, מייסדת מותג בגדי הנשים  LoveShackFancy, , אירחה במוצאי השבת האחרונה מסיבה לכבוד יום הולדתה ה-40. הלוקיישן הנחשק שנבחר לארח את המסיבה, היה אולם הנשפים של מלון 'פלאזה' בעיר ניו יורק, שעוצב בסגנון התקופה הוויקטוריאנית ונצבע בוורוד. כלת השמחה החליפה במהלך הערב שלוש שמלות וזכתה לברכה מרגשת מבעלה איש העסקים ויזם הנדל"ן טוד כהן. האורחים שהקפידו על קוד הלבוש, התפעלו מהעיצוב המוקפד שכלל עשרות סידורי פרחים, מספר גדול של עוגות יום הולדת מעוצבות, הופעות, רקדניות על שנדלירים, קונפטי ודי.ג'יי שהרקיד את קהל האנשים הנכונים של העיר ניו יורק. 

7. בלילה שבין ראשון לשני, שעון ישראל, זכתה קבוצת לוס אנג'לס ראמס בסופרבול. הטאצ'דאון של קופר קאפ דקה וחצי לסיום המשחק, העניק לראמס ניצחון 20:23 וזכייה שניה בתולדותיהם. במשחק שכל אמריקה הייתה מחוברת אליו, הייתה גם נציגות ישראלית צנועה בקהל, בדמותם של הזמר עומר אדם ויוצר 'פאודה' - השחקן ליאור רז.

8. בשני בערב נערך על גג מתחם גן העיר בתל אביב, אירוע הרמת כוסית חגיגי לכבוד עלייתה ב- yes דוקו של הסדרה החדשה "שלום" העוקבת אחר הזמר והיוצר שלום חנוך. את הסדרה יצרה ענת גורן. הגיעו לשמוח עם חנוך וגורן:  קרן גלייכר, סמנכ"ל התוכן של  ,yes גיא לביא, מנהל ערוץ yes  דוקו, בת זוגו של חנוך לימור ירון, רפי רשף ונורית גלרון, רביב דרוקר, אמנון לוי, ירון לונדון, גיא סודרי, יאיר ניצני, חמי רודנר ועוד ועוד. חנוך עצמו ישב בחוץ בזמן שידור פרק מן הסדרה ובסופו הפתיע את הנוכחים ונשא דברים.

ענת גורן (צילום: רפי דלויה)
ענת גורן (צילום: רפי דלויה)

שלום חנוך ולימור ירון (צילום: רפי דלויה)
שלום חנוך ולימור ירון (צילום: רפי דלויה)