1. חברי אגודת הידידים של תיאטרון בית ליסין ע"ש ברוך איבצ'ר, נפגשו בשלישי בערב בפרמיירה להצגה המוזיקלית המדוברת "לעבור את הקיר", בכיכובם של חן אמסלם, עוז זהבי, אוולין הגואל, יעל אלקנה ועוד. ההצגה מבוססת על סרטה המצליח של רמה בורשטיין. על העיבוד והמעבר מהקולנוע לבמה, הופקד צוות היוצרים של הלהיט הבימתי "אפס ביחסי אנוש". במאי ההצגה החדשה הוא עידו רוזנברג; את המחזה כתב אורן יעקובי; ועל הלחנים ומילות השירים הופקד עילי בוטנר. הגיעו לצפות: יו"ר הכנסת מיקי לוי ורעייתו נורית, ח"כ מירב בן ארי, ראש עיריית תל-אביב רון חולדאי ורעייתו יעל, מנהלת התיאטרון ציפי פינס, יו"ר אגודת הידידים הילה רהב, סוניה וצביקה לבנת, איל וולדמן ובתו דניאל, מנחם וליאורה שטרנברג, מיכל רכבי, שרה אלאלוף, לינדה ויצחק סגול, יסמין לוקאץ', תמי ויהודה רוה, אסנת ועמי אראל, ענת טמיר, ענת ובני פדני, אגם רודברג וקרן וגד קרובינר, עמוס תמם, ענת ושמואל פרנקל, ורד ואילן גרינבויים, פנינה ומשה אדרי, עליזה ואוריאל יפו, נורית ויצחק מנור, אורלי דנקנר ועוד. בסיום ההצגה התקיים קוקטייל, בהשתתפות השחקנים  והיוצרים.

הילה רהב ואגם רודברג (צילום: אביב חופי)
הילה רהב ואגם רודברג (צילום: אביב חופי)

ליאורה שטרנברג, ענת ושמואל פרנקל ומנחם שטרנברג (צילום: אביב חופי)
ליאורה שטרנברג, ענת ושמואל פרנקל ומנחם שטרנברג (צילום: אביב חופי)

2. טיקון הנדל"ן הניו יורקי, רותם רוזן, לא נח על שמריו. רוזן הגיע השבוע לישראל, כאן השלים גיוס אגרות חוב בסך של 360 מיליון שקלים, למיזם משותף עם התעשיין והמיליארדר ההודי, אנאנד מהינדרה. בו בזמן, הוא ושותפיו לרשת המסעדות הבינלאומיות - המיליארדר פאריט שאהנק והשף נוסרת ('סולט ביי'), פותחים סניף נוסף של מסעדת הסטייקים הידועה ״נוסרת״ בעיר החטאים, לאס וגאס, בהשקת ענק בצמוד למלון ה-MGM.

 נוסרת ורותם רוזן (צילום: נוסרת ארה''ב)
 נוסרת ורותם רוזן (צילום: נוסרת ארה''ב)

3. באתר סקי נחשב חגג השבוע הזמר סיל יום הולדת. חבריו של הזמר המפורסם שרו לו 'הפי בירת'דיי' והוא כאחד האדם עמד ושר עם כולם. בשולחן ליד הצטרפה לשירה גם ענת כרם- אנג'ל. 

4. אתי וגבי רוטר, יו"ר קבוצת קסטרו, ורון רוטר, מנכ"ל קבוצת האופנה, השיקו בשני בבוקר את הקולקציה החדשה לאביב-קיץ 22'. אל האירוע שנערך במתחם 'בית על הים' שביפו, התייצבו נבחרת הפרזנטורים של קסטרו ובכלל זה: שלומית מלכה, דורית רבליס, היוצר והזמר רביב כנר, השחקן המוערך אמרי ביטון, המוסיקאי אלישע בנאי, והדוגמן והשחקן און רפאלי. עוד נצפו: מישל תמיר, סמנכ"ל השיווק של קסטרו, נוי דרור ראש הסטודיו לעיצוב אופנה בקסטרו, רותם סלע, אתי קובו, ונוספים. לכבוד השקת הקולקציה הוצב במקום האירוע מיצג אופנה צבעוני. 

גבי רוטר ורותם סלע  (צילום: רפי דלויה)
גבי רוטר ורותם סלע  (צילום: רפי דלויה)

רון רוטר ואתי רוטר  (צילום: רפי דלויה)
רון רוטר ואתי רוטר  (צילום: רפי דלויה)

אתי קובו (צילום: רפי דלויה)
אתי קובו (צילום: רפי דלויה)

נוי דרור (צילום: רפי דלויה)
נוי דרור (צילום: רפי דלויה)

5. בשישי שעבר התקיים בתיאטרון "גשר" שביפו, אירוע לציון 30 לפטירתו של הבמאי, המייסד והמנהל האמנותי של התיאטרון, יבגני אריה. במהלך האירוע, בנוכחות מרינה ומת׳יו אריה - רעייתו ובנו של יבגני, התקיימה הצדעה אמנותית מרגשת לפועלו, שבמסגרתה הוצגו קטעי במה בהשתתפות מיטב שחקני התיאטרון בהווה ובעבר, שעבדו תחת בימויו של אריה. 

 האירוע עצמו נפתח בברכה מוקלטת ששלח נשיא המדינה, יצחק הרצוג. בין יתר הנואמים באירוע: ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי, שר התרבות והספורט, חילי טרופר, שר האוצר אביגדור ליברמן, יו"ר תיאטרון "גשר" ואגודת הידידים של התיאטרון, ישראל מקוב, ומנכ"לית התיאטרון לנה קריינדלין.

לנה קריינדלין ואביגדור ליברמן (צילום: אביב חופי)
לנה קריינדלין ואביגדור ליברמן (צילום: אביב חופי)

ישראל מקוב ורון חולדאי (צילום: אביב חופי)
ישראל מקוב ורון חולדאי (צילום: אביב חופי)

6. בסוף השבוע שעבר אירחו רמי ורונית שבירו, אירוע מצומצם, מוקפד ומושקע במיוחד, לרגל יום הולדתה של רונית. המסיבה נערכה בביתם של בני הזוג בהרצליה פיתוח וכללה עיצוב יוצא דופן בצבעי אדום, סידורי פרחים, רקדנים, שחקנים וזמרים. על הקייטרינג הופקד פול אסנהיים שהגיש למנה ראשונה צלחת מקרח בתוכה מנת סביצ'ה, ועוד שלל מטעמים שהוגשו בצורה מפתיעה. 

7. הקומיקאי היהודי-אמריקני אלכס אדלמן שמופיע בימים אלו בעיר ניו יורק עם המופע עטור השבחים "  JUST FOR U",  זכה בסוף השבוע להפתעה משמחת במיוחד. הקומיקאי, השחקן, המפיק והבמאי ג'רי סיינפלד, הגיע עם רעייתו ג'סיקה סיינפלד, לצפות במופע של אדלמן הצעיר. השניים הצטלמו ביחד ואדלמן העלה לרשת את התמונה עם הכיתוב "זה כמו שמייקל ג'ורדן הגיע לצפות במשחק הכדורסל שלי". הוא הודה לבני הזוג סיינפלד על הרגע המשמעותי והלא יאמן עבורו. 

ג'רי סיינפלד בהופעה בתל אביב  (צילום: סיוון פרג')
ג'רי סיינפלד בהופעה בתל אביב (צילום: סיוון פרג')

8. דניאל אריסון-דורסמן בנם של אשת העסקים שרי אריסון ומיקי דורסמן, הוציא בראשית השבוע קליפ ראשון והכריז על פציחתו בקריירה מוזיקלית חדשה. המוזיקאי הצעיר שיתף כי לאחר כמה שנים של ניסיון להשתלב בעסקים המשפחתיים, הגיע למסקנה שהלב שלו נמצא במקום אחר- שתשוקה שלו נמצאת באומנות – במוזיקה. 

דניאל אריסון (צילום: דויד סטרז'מייסטר)
דניאל אריסון (צילום: דויד סטרז'מייסטר)

9. תאגיד הטיפוח האיטלקי הבינלאומי "אנג'ליני ביוטי" בראשות המנכ"ל  לואיס פלה והיזמית הדיגיטלית והמשפיענית המובילה חתמו על הסכם זיכיון לייצור, הפצה וקידום של קו הבישום החדש במותג קיארה פראני אשר  יושק ב- 2023.

קיארה פראני (צילום: חוליו רוסטיצלי)
קיארה פראני (צילום: חוליו רוסטיצלי)

10. בראשון בערב נערכה הפרמיירה החגיגית של הדוקו-ריאליטי החדש ״רפאליס״ שתשודר ב- HOT . האירוע נערך במתחם רידינג 3, בתל אביב. בני המשפחה המדוברת: בר, ציפי, רפי, דור ואון, התייצבו נרגשים להקרנת הפרק הראשון בפני החברים הרבים שהגיעו להתרגש איתם. צפו עם הרפאליס: יוסי גביזון, נטלי וגיל סבן, טלי פדרמן, מפיק הסדרה יואב גרוס, גל גברעם, שרון כידון ועוד.

בר רפאלי ויוסי גביזון (צילום: רפי דלויה HOT)
בר רפאלי ויוסי גביזון (צילום: רפי דלויה HOT)