חבריו בישראל של איש העסקים הבינלאומי היהודי, אליוט ענתבי, בעלי קבוצת הנדל"ן 'ג'סטה', מלון ה'מריוט' בעיר קאן, ועוד שורה של חברות מתחומים שונים, ערכו לכבודו מסיבת יום הולדת שמחה במיוחד. המסיבה נערכה במוצאי השבת האחרונה במסעדת 'קנטינה' שבשדרות רוטשילד בתל אביב. הזמרת ואלרי חמאתי הוזמנה לשיר לכבודו של חתן השמחה, ובמקום נערכה ארוחת ערב חגיגית ומסיבת ריקודים. הערב השמח הסתיים במספר שירים ששרה בעברית יאנה - רעייתו של ענתבי,  שהגיעה ארצה ממונקו, עם ילדיהם אווה ואית'ן. חגגו עם ענתבי: פרופ' שי אפרתי, אלי פפושדו, אבישג וניסים זוארץ, ישראל ועופרה רייף, קטיה אדלר-וולך, צחי ורותם חג'ג', עופר ואנה שבתאי, יקיר שעשוע, מרינה קבישר, סעיד אבולעפיה ועוד. 

אלי פפושדו (צילום: אביב חופי)
אלי פפושדו (צילום: אביב חופי)

ניסים זוארץ (צילום: אביב חופי)
ניסים זוארץ (צילום: אביב חופי)

שעשוע בהיכל התהילה
בדירבורן, מישיגן, היכל התהילה של תעשיית הרכב (Automotive Hall of Fame – AHF), הוכרז בשבוע שעבר על זוכה בפרס החדשנות בתחום הניידות. הכבוד ניתן לפרופסור אמנון שעשוע, נשיא ומנכ"ל 'מובילאיי'. פרס חשוב זה ניתן לאנשים שהשיגו הישגים יוצאי דופן והשיקו טכנולוגיות ושירותים חדשים המגדירים מחדש את מושג הניידות. הפרס יוענק לפרופ' שעשוע יחד עם זוכים נוספים בפרסי היכל התהילה של תעשיית הרכב, במהלך חודש יולי השנה. 

אמנון שעשוע  (צילום: מובילאיי)
אמנון שעשוע  (צילום: מובילאיי)

קלינשטיין בהופעת NFT
במוצאי שבת התקיימה הופעת NFT  הראשונה בישראל של האמן והיוצר רמי קלינשטיין בשיתוף חברת F5  . במופע שנערך בנס ציונה אירח קלינשטיין את ירמי קפלן, טונה ואת בתו נעם קלינשטיין. התייצבו ונהנו: שרת החדשנות המדע והטכנולוגיה, אורית פרקש- הכהן, ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך,  עדי סופר תאני, מנכ"לית מטא, איתי פרידן, מנכ"ל 5F המנהלת פרוייקטי NFT  במגוון עולמות תוכן ועוד. את החסות הראשית לאירוע העניקה יצרנית הרכב הסינית GEELY,  שהשיקה בנובמבר 2021 את דגמי ה-Geometry C  החשמליים בישראל, ומאז חצתה את רף 7,000 ההזמנות. ג'ילי ישראל הציבה במתחם המופע רכבים חשמליים, כאשר האומן  Spray4All צייר גרפיטי מיוחד על אחד הרכבים. בסיום הערב הפתיע קלינשטיין את המשתתפים עם הוצאת NFT  ייעודי בשיתוף GEELY,  הכולל טראק מיוחד שהוכן לכבוד האירוע.

רן דנאי ורמי קלינשטיין  (צילום: רפי דלויה)
רן דנאי ורמי קלינשטיין  (צילום: רפי דלויה)

אורית פרקש- הכהן (צילום: רפי דלויה)
אורית פרקש- הכהן (צילום: רפי דלויה)

האימפקט של בלינסון

פורום 'בילינסון אימפקט' של המרכז הרפואי ע"ש רבין, הושק ביום חמישי האחרון באירוע שנערך ב'זאפה מידטאון' תל אביב. את האירוע הובילו עו"ד ורו"ח דני פסרמן, שותף בכיר בפירמת גורניצקי, יחד עם זוגתו מיכל, ועם איש העסקים רועי הסל. הפורום פונה לדור העתיד של ידידי מרכז רפואי רבין, וכולל אנשי עסקים מובילים במשק. קיבלו את פני הבאים: פנחס (פיני) כהן – יו"ר עמותת הידידים של בילינסון, ויו"ר קרן נוי ואמריקה ישראל; אורלי מסקין, מנכ"לית העמותה, וד"ר איתן וירטהיים, מנהל המרכז הרפואי.

האירוע הוקדש לחלוקת מלגות למתמחות ולמתמחים מצטיינים במרכז הרפואי. במהלך הערב המיוחד ד"ר ניר צור, מתמחה במערך לאף אוזן גרון וניתוחי ראש צוואר, וד"ר ענבר נרדי, מומחית בפנימית ומתמחה במערך לקרדיולוגיה, שיתפו ב'יום בחיי המתמחים', והביאו בשורה של חדשנות וטיפול רפואי אנושי לקדמת הבמה. מאיה ויניצקי, אוצרת במוזיאון תל אביב ומרצה בכירה בבצלאל סיפרה על תופעת ה-NFT העולמית; להקת מונטיפיורי ו-DJ אדוארדו אל קמינו הרקידו את קהל הנוכחים. בין הנוכחים: גלי ובן המבורגר, שי וטל שניצר, ערן יעקב – ראש רשות המיסים, מיכל ואייל רבינוביץ, דן ודנה סופר, רונן יפו וטל שירצקי-יפו, מורן שוסטר, קטיה הסל, שלוה הסל ושלומי אלקסר, אילנית לנדסמן ואודי סול, רלי וג'ק סמית, תמר ואמיר לוטן, ועוד רבים נוספים.

פיני כהן  (צילום: רפי דלויה)
פיני כהן  (צילום: רפי דלויה)

ערן יעקב ודני פסרמן (צילום: רפי דלויה)
ערן יעקב ודני פסרמן (צילום: רפי דלויה)

שי שניצר ורועי הסל (צילום: רפי דלויה)
שי שניצר ורועי הסל (צילום: רפי דלויה)

אילנית לנדסמן ואודי סול (צילום: רפי דלויה)
אילנית לנדסמן ואודי סול (צילום: רפי דלויה)

נקש משיק

חברת 'אלובין תעשיות אלומיניום' השיקה את כניסתה לשוק הבניה הפרטי באירוע, שהתקיים בגלריה דובנוב בתל אביב, באירוע שכינס תחת קורת גג אחת, אדריכלים, מעצבי פנים ואנשי תעשיית הבניה מרחבי הארץ, הוצגה דלת הזזה בעיצוב מינימליסטי OpenView , המאפשרת מפתחי ענק לבתים באופן שיותר טבע חודר לבית. אריה נקש, הבעלים של חברת אלובין, הכריז גם על הקמת רשת אולמות תצוגה. עשתה שמח בחגיגה: עינת שרוף.

אריה נקש ועינת שרוף  (צילום: אביב חופי)
אריה נקש ועינת שרוף  (צילום: אביב חופי)