רשת האופנה 'פקטורי 54' בשיתוף מרכז שניידר לרפואת ילדים, יזמו שיתוף פעולה שהתבטא בצילומי קמפיין מיוחד ל- FACTORY 54 KIDS, המוקדש להעלאת המודעות להשתלות איברים בילדים. מרכז שניידר לרפואת ילדים, משמש מרכז להשתלות איברים בילדים בישראל, ומטופלים בו תינוקות, ילדים ובני נוער מכל רחבי הארץ, המתמודדים עם מומים מולדים או מחלות מורכבות, ומועמדים להשתלת איברים להצלת חייהם. 

החיבור בין שני הגופים נוצר בעקבות פנייה של פרופ' אפי בילבסקי, רופא בכיר במחלקת ילדים ג', המחלקה שמטפלת בילדים לפני ואחרי השתלות איברים. פרופ' בילבסקי הציע לשלב ילדים מושתלי איברים כמצולמים בקמפיין של קולקציית הילדים של רשת האופנה – במטרה להעלות את המודעות לחשיבות תרומת איברים. לצילומים התלוו הוריהם של הילדים, שזכו לתמונות מקצועיות עם הגיבורים הקטנים-גדולים שלהם. ליוו מקרוב את היוזמה ואת יום הצילומים על הסט: יפעת אירני מבעלי פקטורי 54, וד"ר יעל מוזר-גלזברג, מנהלת שירות מושתלי כבד בילדים, ורופאה בכירה במכון לגסטרואנטרולוגיה, תזונה ומחלות כבד במרכז שניידר.

גנץ ורזבוזוב ברומרז

גיא גרבר, אחד מהמפיקים והדיג'ייז הישראלים המצליחים בעולם, אירח בשבת במתחם 'חוות רונית' שבשרון את  'רומרז' - ליין המסיבות שהקים באיביזה לפני מספר שנים, ומאז נודד איתו ברחבי העולם. המסיבה הגדולה החלה בשעות הצהריים ונמשכה עד לשעות הלילה, בשיתוף פעולה עם חברת ההפקות האלקטרונית One Of Us   וסוכנות אלינור שחר. ביו הנוכחים במסיבה נצפו שר הבטחון בני גנץ, שר התיירות יואל רזבוזוב, ג'ורג'י אקירוב ורבים נוספים. 

יואל רזבוזוב ואלינור שחר (צילום: עידן בבלי)
יואל רזבוזוב ואלינור שחר (צילום: עידן בבלי)

גיא גרבר (צילום: אור מנו וטורי)
גיא גרבר (צילום: אור מנו וטורי)

אברהמי תורם

קבוצת הבניה יוסי אברהמי, וחברת 'אלמוגים' תרמו מאה אלף שקלים למוזיאון להנצחת אלי כהן בהרצליה. התרומה מיועדת להקמת המוזיאון שיוקדש למורשתו של כהן ז"ל, "האיש שלנו בדמשק", שמיועד לקום על פני קומה שלמה בבניין העירייה הישן של הרצליה, בלב העיר. את התרומה למוזיאון קיבלה האלמנה נדיה כהן, במהלך מפגש מיוחד שהתקיים במוזיאון של איש העסקים וגיבור ישראל משה לוי שבהרצליה, בהשתתפות נציג ראש העיר ואורחים נוספים.

עמותת אלי כהן בשיתוף עיריית הרצליה, מקימה את המוזיאון שיהיה יחיד מסוגו, יעסוק בשליחות האישית של כהן, וייתן הצצה לתורת איסוף המודיעין ועולם הפעילות החשאית של ישראל. המוזיאון שם לו למטרה לעורר השראה, ולחנך את הדור הצעיר על ערכים של אהבת הארץ.

יוסי אברהמי, נדיה כהן ומשה לוי  (צילום: קרן אבני)
יוסי אברהמי, נדיה כהן ומשה לוי  (צילום: קרן אבני)

צוחקים עם המנעולנים
קבוצת 'רב בריח' הזמינה לאחרונה מאה וחמישים מאנשי קהילת המנעולנים, שאיתם היא עובדת, לערב מהנה ב'זאפה הרצליה', שכלל הופעה של הסטנדאפיסט אורי חזקיה. שמואל דונרשטיין נשיא ויו"ר רב בריח, נשא דברי פתיחה. עוד נכחו: עידן זו-ארץ מנכ"ל רב בריח, ועומר יתיר מנכ"ל חברת הנעילה.

שמואל דונרשטיין ואורי חזקיה (צילום: באדיבות רב בריח)
שמואל דונרשטיין ואורי חזקיה (צילום: באדיבות רב בריח)

רימון המקלדת של קינן והלפרין

בשדרות ממילא שבירושלים הוצבה יצירתו של האמן גלעד קינן - ׳רימון מקלדת׳, שהיא למעשה מיצג עצום ממדים, עשוי אלומיניום, המתנשא לגובה של 3.2 מטרים. המיצג הוכן עבור עמותת ״לשון הרע, לא מדבר אליי!" אותה ייסד איש העסקים דוד הלפרין. בשנים האחרונות, לשון הרע הפכה ליותר ויותר דיגיטלית כאשר את הדיבור הפיזי, החליפה היד הקלה שעל המקלדת. במרחב הדיגיטלי המלעיזים נהנים לרוב מאלמוניות, מתירים יותר את חרצובות לשונם, ודברי הבלע מוצאים דרכם לרחבי הרשתות החברתיות. הקמפיין החדש מדמה מקלדת המעוצבת כרימון יד, ונועד להעביר את המסר החשוב לפיו מילים מאחורי המקלדת יכולות להרוג, והיד הקלה על המקלדת הינה כיד האוחזת ברימון שיכול להתפוצץ בכל רגע. ‎המיצג המונומנטלי ממחיש את העוצמה שבמילה הכתובה, והנפיצות שיש בכל מה שכותבים או אומרים על האחר ויכולת ההשפעה על חיים שלמים.  

גלעד קינן ודוד הלפרין  (צילום: דודי קלפר)
גלעד קינן ודוד הלפרין (צילום: דודי קלפר)

רימון המקלדת (צילום: דודי קלפר)
רימון המקלדת (צילום: דודי קלפר)

בן דרור שומר על כדור הארץ
קבוצת יבוא המותגים בן דרור, ערכה במהלך חול המועד פסח אירוע השקה למותגי נעלי ילדים חדשים בישראל. בין המותגים החדשים שהושקו – KICKERS , HEELYS ,WORLDCOLOR ו- NATIVE.  האירוע התקיים בבית ליצירה האקולוגי MOLET  שבעיר בת-ים, ובמסגרתו ייצרו המוזמנים צעצועים מחומרים ברי קיימא.

האג'נדה של MOLET מתכתבת עם מותגי הנעליים החדשים שבדומה מיוצרות מחומרים אקולוגיים וממוחזרים לשמירה על כדור הארץ. נפגשו במתחם: ניל בן דרור, מנכ"ל הקבוצה, עידן ועקנין מנהל השיווק, והשחקן והדוגמן אנחל בונני. 

ניל בן דרור ואנחל בונני  (צילום: אור גפן)
ניל בן דרור ואנחל בונני  (צילום: אור גפן)