במוצאי השבת האחרונה נערך אירוע ההשקה של מועדון "הידידים הצעירים של תיאטרון הקאמרי". מדובר בקבוצת ידידים חדשה ואקסקלוסיבית, המורכבת מיזמים ומיזמיות, סטארטאפיסטים מצליחים, מדענים ומדעניות, אנשי ונשות תעשייה ועוד. אירוע ההשקה של המועדון החדש התחיל בצפייה משותפת של המוזמנים בקומדיה המצליחה "אהבה ומגפה", ומיד לאחריה הוזמנו האורחים למסיבה ולקוקטייל שנערכו מאחורי הקלעים.

בין האורחים: מור ויוני אסיא, מארין ושי רקנאטי, קרן שליו ודניאל אורניק, שרון טל, אליטל וג׳ייסון אריסון, אלונה וגיל סטרנברג, אורית ופרופ' עופר יוסיפוביץ', מאיה אונגר, הדס וטל פורר, נילי וטל רבינוביץ', רן ואודליה פורר, מיכל ארליך, לירון ואורי גילת ועוד. את האירוע אירחו מנהלי ואנשי התיאטרון: המנכ"ל רן גואטה שהודיע באחרונה כי יפרוש מתפקידו; יו״ר הועד המנהל ליאורה מינקה; המנהל האמנותי גלעד קמחי; מנהלת אגודת הידידים קרן ארזי ושותפתה - שירלי ברנדס; והשחקנים המובילים של התיאטרון: עמוס תמם, נטע גרטי, כינרת לימוני, עירית קפלן, אולה שור-סלקטר, מיה לנדסמן, רות אסרסאי, ועוד.

יוני ומור אסיא, קרן שליו ודניאל אורניק (צילום: רפי דלויה)
יוני ומור אסיא, קרן שליו ודניאל אורניק (צילום: רפי דלויה)

רן גואטה ושירלי ברנדס (צילום: רפי דלויה)
רן גואטה ושירלי ברנדס (צילום: רפי דלויה)

אליטל וג'ייסון אריסון (צילום: רפי דלויה)
אליטל וג'ייסון אריסון (צילום: רפי דלויה)

לאומי מארחים

בשבוע שעבר אירחו יו"ר דירקטוריון בנק לאומי, ד"ר סאמר חאג' יחיא, והמנכ"ל חנן פרידמן, משלחת של בכירי הבנק האמריקני המוביל "ואלי נשיונאל", בראשות המנכ״ל איירה רובינס, שביקרה בישראל. הביקור נערך בעקבות הסכם המיזוג שחתם הבנק האמריקני בשנה האחרונה עם בנק לאומי ארה"ב.

חברי המשלחת, שכללה גם את חברי דירקטוריון 'לאומי בריטניה', ביקרו באתרי מורשת בירושלים, נפגשו עם לוחמי צה״ל, וסיירו בקמפוס מיקרוסופט בהרצליה לשיחה עם מנכ"לית מיקרוסופט-ישראל רונית אטד, על תעשיית ההיי-טק המקומית ועתידה. כמו כן, ביקרה המשלחת במרכז הסייבר והחדשנות של בנק לאומי בלוד, שם נפגשו חבריה עם כמה מהמנהלים מובילי החדשנות בלאומי: ראש חטיבת לאומי טכנולוגיות, חיים שקולניק; מנכ״לית לאומי טק, תימור ארבל-סדרס; ומנכ״ל פפר, אורי נתן. בפני חברי המשלחת הרצו עומר נגר ושי דן, ראשי מיזם ״הגראז׳״, להקמה ולהשקעה בסטארט-אפים, שבו שותף גם לאומי.

בארוחת ערב חגיגית שנערכה לכבוד המשלחת במלון ממילא בירושלים לקחו חלק: ראש עיריית ירושלים משה ליאון; יו״ר לאומי לשעבר דוד ברודט; מנכ״לית לאומי לשעבר רקפת רוסק-עמינח; אנשי העסקים אלפרד וג'ורג'י אקירוב; היו״ר והמייסד של קרן ההון סיכון JVP אראל מרגלית; אורלי כהן מנכ"לית המלון המארח, ועוד.

סאמר חאג' יחיא, אורלי כהן, אלפרד אקירוב וחנן פרידמן (צילום: אקליפס מדיה)
סאמר חאג' יחיא, אורלי כהן, אלפרד אקירוב וחנן פרידמן (צילום: אקליפס מדיה)

רונית אטד (צילום: אקליפס מדיה)
רונית אטד (צילום: אקליפס מדיה)

 בר המצווה של אלוביץ' 

שמחה גדולה בבית משפחת אלוביץ'. אור ואורנה אלוביץ' חגגו בשבת בצהריים בביתם בר מצווה לבנם אריאל. הבוקר החל בטקס עלייה לתורה והמשיך לחגיגת לאנץ' מפנקת לחבריהם של ההורים הגאים בהם: שלמה קרמר ודורית חכים, שירה מרגלית ואילן שילוח, מירי טוכמאייר, בר רפאלי, שגב משה וסנדרה רינגלר ועוד. 

אור ואורנה אלוביץ'  (צילום: אור גפן)
אור ואורנה אלוביץ'  (צילום: אור גפן)

גרונדלנד וגרוצקי על הסט

דנה גרוצקי הצטלמה לאחרונה לקמפיין של המותג X BY GOTTEX - מותג בגדי הספורט החדש מבית GOTTEX. הצילומים נערכו בהפקת חברת הפרסום ICONZ BY MEDIO , באזור כרם מהר"ל, באווירה קיצית וספורטיבית, בלוקיישנים שונים על מנת להציג את האפשרויות הרבות שהקולקציה מציעה. הקמפיין עצמו נועד להתמקד במפגש בין טבע ואורבניות. על הסט פגשה גרוצקי את רוני גרונדלנד מנכ"ל GOTTEX , את דנה שאלתיאל מנהלת התוכן של אתר החברה, דנה בן-עטיה מנהלת המרקום, וענת כץ מנהלת ה'איקומרס'. 

רוני גרונדלנד ודנה גרוצקי (צילום: איציק בירן)
רוני גרונדלנד ודנה גרוצקי (צילום: איציק בירן)

פרידמן מבקר בהוקה

אנשי חברת run New היבואנית הרשמית של מותג ההנעלה HOKA לישראל, השיקו  חנות קונספט חדשה בהשקעה של מעל לחצי מיליון ₪, בקניון ' M הדרך' שבמושב בית חרות. החנות החדשה משתרעת על שטח של כ-150 מ"ר. מאיר קנר, מנכ"ל חברת NEW RUN, אירח במקום את השייט האולימפי לשעבר גל פרידמן. 

מאיר קנר וגל פרידמן (צילום: גיל נחושתן)
מאיר קנר וגל פרידמן (צילום: גיל נחושתן)

צילום גיל נחשתן