בתיאטרון "גשר" שביפו התקיימה בראשית השבוע הצגת הבכורה של "רוזנקרנץ וגילדנשטרן מתים", אליה הוזמנו חברי אגודת ידידי התיאטרון. ההצגה, שהייתה גם ההפקה הראשונה שעלתה בתיאטרון לפני 30 שנים, חוזרת כעת כחלק מהחגיגות לציון שלושה עשורים לתיאטרון "גשר", ומוקדשת לזכרו של מייסד התיאטרון והמנהל האמנותי יבגני אריה ז"ל, שהלך השנה לעולמו. את ההצגה החדשה מביים עמית אפשטיין על פי עבודתו של אריה.

בהצגת הבכורה צפו: יו"ר תיאטרון "גשר" ואגודת הידידים ישראל מקוב יחד עם בת זוגו בלה לוסטיג; מנכ"לית אגודת הידידים, רותי היילפרן ובעלה רודי; מנכ"לית תיאטרון "גשר", לנה קריינדלין; זאב ומריה אלקין, עליזה ואהוד אולמרט, פרנק לואי, יעל ורמי אונגר, דיתי ואלכס לנדסברג, ג'ואל ופרופ' דניאל זייפמן, מרטי ואבי פזנר, אורן מוסט, שרה סלע, יבגניה דודינה, יגאל אהובי וגלית גוטמן, ברברה ובוריס קרסני, ורדה וחיים סאמט, תמי ויהודה רווה, עליזה ואריאל יפו, רוני קובן, שחקן הטלוויזיה הרוסי הידוע ליאוניד קנייבסקי, אורלי דנקנר, ענת טמיר, אירית תאומים, חיה ודוד גרנות, נעמה ויגאל שפר, איריס לביא, יעל שביט, ועוד. יו"ר התיאטרון מקוב זכה להפתעה קטנה שעה שהתקבל עם  פרחים לרגל יום הולדתו שחל בתחילת החודש.

זאב ומריה אלקין (צילום: אביב חופי)
זאב ומריה אלקין (צילום: אביב חופי)

ענת טמיר ואורלי דנקנר (צילום: אביב חופי)
ענת טמיר ואורלי דנקנר (צילום: אביב חופי)

רמי ופרנק לואי (צילום: אביב חופי)
רמי ופרנק לואי (צילום: אביב חופי)

הצמרת המשפטית בקונסרבטוריון

המפגש השנתי של אגודת ידידי הקונסרבטוריון הישראלי למוסיקה, תל-אביב, שבראשה עומדת השופטת בדימוס, מיכל רובינשטיין-שמגר, התקיים במוצ"ש האחרון.

באירוע נכחו משפטנים ואנשי עסקים ביניהם: שופט ביהמ"ש העליון בדימוס, פרופ' יצחק זמיר ורעייתו רנה; שופטת בית המשפט העליון בדימוס עדנה ארבל, היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה, יוסי צ'חנובר, פרופ' אוריאל רייכמן, גליה ויהושע מאור, דוד רוזן, אלוף (מיל') שרון אפק ששירת כפצ"ר, שופטת המחוזי בדימוס סביונה רוטלוי, ורבים נוספים. בתוכנית האמנותית התארח המוסיקאי שם טוב לוי שהופיע עם שלישיית כלי קשת ועם מיטב ההרכבים הייצוגיים של הקונסרבטוריון, ואירח את בתו הפסנתרנית רוני לוי, בוגרת הקונסרבטוריון.

מיכל רובינשטיין-שמגר  (צילום: יעל צור)
מיכל רובינשטיין-שמגר  (צילום: יעל צור)

גלי בהרב-מיארה, עדנה ארבל ויצחק זמיר (צילום: יעל צור)
גלי בהרב-מיארה, עדנה ארבל ויצחק זמיר (צילום: יעל צור)

מטרופוליס וקפלן הורסים

עמיר שאלתיאל יו"ר קבוצת אלדר, מבעלי חברת ההתחדשות העירונית 'מטרופוליס', ואודי בלום מנכ"ל החברה, אירחו בראשון לפנות ערב אירוע הריסה של בניין, שהיה מוזיקלי במיוחד. דקות לפני שהחלה הריסת הבניינים בפינת הרחובות ויצמן-חכמי קירואן בתל אביב, שייבנו מחדש במסגרת תוכנית התחדשות עירונית, הזמינה החברה את הזמר ירמי קפלן להופעה בגינת הבניינים. קפלן הלהיב את קהל המוזמנים עם להיטיו הגדולים. 

עמיר שאלתיאל ירמי קפלן ואודי בלום  (צילום: ינאי אלפסי)
עמיר שאלתיאל ירמי קפלן ואודי בלום  (צילום: ינאי אלפסי)

טחן על הסט
שלומי טחן, מנכ"ל מלונות דן, ביקר בסט הצילומים של הקמפיין החדש של הרשת בכיכובה של הפרזנטורית החדשה, סנדי בר. הקמפיין, שהצטלם במלון דן אכדיה בהרצליה, שם דגש על המלונות האייקוניים והעל זמניים של רשת דן: החל ממלון "המלך דוד" ירושלים – המלון הרשמי של מדינת ישראל, דרך מלון דן תל אביב שבו התארחו מפורסמים בינלאומיים שהגיעו לארץ, ועד לדן אכדיה על חוף ימה של הרצליה, ודן קיסריה שהפך באחרונה לריזורט. 

סנדי בר ושלומי טחן  (צילום: זוהר שטרית)
סנדי בר ושלומי טחן  (צילום: זוהר שטרית)

דיגמי מציגים העצמה נשית יוקרתית
אורי דיגמי בעלים ויו״ר דירקטוריון של חברת הרכב Buy&Drive, המתמחה ברכבי יוקרה; און דיגמי סמנכ"ל פיתוח עסקי והמנכ"ל ליאור חמבי, נכחו על סט הצילומים לסדרת פרסומות חדשה בטלוויזיה ובדיגיטל בהובלתה של שגרירת המותג הטרייה, מורן אטיאס.

המותג מציע למכירה מכוניות מדגמי: מרצדס, במוו, אודי, פורשה ועוד. לדברי אנשי החברה הבחירה בפרזנטורית אישה בתחום הנחשב גברי, היא חלק מהאג'נדה של המותג שמעודד העצמה נשית ושוויון מגדרי.

און דיגמי, מורן אטיאס ואורי דיגמי (צילום: רפי דלויה)
און דיגמי, מורן אטיאס ואורי דיגמי (צילום: רפי דלויה)