אוניברסיטת תל אביב קיימה בסוף השבוע את אירועי חבר הנאמנים לשנת 2022. לראשונה מאז פרוץ הקורונה האירועים התקיימו פיזית, בקמפוס האוניברסיטה, בנוכחות מאות משתתפים, בהם שרים, אנשי פילנתרופיה, בכירי המשק, וחברי סגל האוניברסיטה.  במהלך האירועים נערך טקס חגיגי שבמהלכו  קראה אוניברסיטת תל אביב למרכז הספורט שלה על שמו של הפילנטרופ סילבן אדמס. בכך למעשה הורחב 'קומפלקס סילבן אדמס לספורט' הפועל באוניברסיטה, שיכלול מעתה את "מרכז הספורט" ואת "המכון למצוינות בספורט". האירוע נערך בהשתתפות, יו"ר חבר הנאמנים עו"ד דפנה מיתר, נשיא האוניברסיטה, פרופ' אריאל פורת וכמובן אדמס עצמו. במסגרת האירוע הוענקו מלגות לימודים לספורטאים האולימפיים: השחיינית אנדי מרוז (סטודנטית לרפואה בתוכנית ניו יורק), והשחיין שחר ריסמן (סטודנט לתואר שני בתוכנית רקאנטי בפקולטה לניהול).

 במהלך ימי כינוס חבר הנאמנים נערכו גם פאנלים ודיונים בשורה של נושאים ובכלל זה: פאנל בנושא ביטחון ומזרח תיכון בהשתתפות  ראש המועצה לביטחון לאומי ד"ר אייל חולתא; פאנל תחת הכותרת 'המהפכה האורבנית- מגמות עתידיות בתכנון ערים' בהשתתפות שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מרב מיכאלי, ואסי שמלצר, יו"ר קבוצת שלמה; ופאנל שעסק בבינה מלאכותית ומדעי הנתונים בהשתתפות פרופ' מרק שטייף רקטור האוניברסיטה, פרופ' יוסי מטיאס, סגן נשיא חברת גוגל העולמית, ומנכ"ל המחקר והפיתוח של גוגל בישראל; ד"ר דורית דור, סמנכ"ל מוצרים, מחקר ופיתוח בחברת 'צ'ק פוינט טכנולוגיה ותכנה'; ופרופ' ליאור וולף מביה"ס למדעי המחשב ע"ש בלווטניק באוניברסיטת תל אביב.

אריאל פורת ואייל חולתא (צילום: דוברות האוניברסיטה)
אריאל פורת ואייל חולתא (צילום: דוברות האוניברסיטה)

מרב מיכאלי ואסי שמלצר (צילום: דוברות האוניברסיטה)
מרב מיכאלי ואסי שמלצר (צילום: דוברות האוניברסיטה)

יוסי מטיאס (צילום: דוברות האוניברסיטה)
יוסי מטיאס (צילום: דוברות האוניברסיטה)

רגע מתוק של שטראוס

עזבו בצד ענייני סלמונלה, וסמסו מזל טוב לאשת העסקים עופרה שטראוס ולבעלה לשעבר דן להט, שחיתנו בשישי בצהריים את בנם תום להט עם בחירת ליבו שיר מרום. להט ג'וניור - הוא ממייסדי חברת  'טיילור ברנדס', שפיתחה פלטפורמה למיתוג והשקה של עסקים קטנים וכבר גייסה השקעה של עשרות מיליוני דולרים. אם החתן לבשה שמלת סטרפלס בצבע תכלת. 

עופרה שטראוס (צילום: אבשלום ששוני)
עופרה שטראוס (צילום: אבשלום ששוני)

תום להט (צילום: יהלי קורן )
תום להט (צילום: יהלי קורן )

צפריר בוייב של ויצמן
חברי 'ויצמן וייב' - מועדון דור ההמשך של אגודת ידידי מכון ויצמן למדע, בראשותו של היו״ר עמיר שאלתיאל, ומנכ״לית אגודת הידידים יעל גורן-וגמן, נפגשו ברביעי שעבר לערב של 'סייבר על הבר' במלון 'לינק' בתל אביב. עם פיתוחו של המחשב הקוונטי הראשון בישראל, במכון ויצמן, התכנסו החברים לדון בהשפעת הטכנולוגיה הקוונטית על עתיד תעשיות הפארמה, החקלאות, ההצפנה והגנת הסייבר. לצד בירה ונשנושים, שמעו הנוכחים מפרופ׳ רועי עוזרי, סגן נשיא מכון ויצמן למדע על הטכנולוגיה הקוונטית והשפעתה העתידית, ומנדב צפריר, מייסד team 8 ומפקד 8200 לשעבר, על השפעת הטכנולוגיה הזו על עולם הגנת הסייבר וההצפנה. בנוסף צפריר שיתף בסיפורים פיקנטיים אישיים מהקריירה הצבאית שלו, ובזו העומדת בפני ילדיו. נכחו באירוע: יוסף וולף המנכ"ל החדש של קרדיט סוויס בישראל - נותנת החסות באירוע; שי טייטלבאום, עו״ד ירון קרמר, גל אביב, אלון הוד, שרית פירון - שותפה בטים 8, הדס ואסף אבן עזרא, אלי כץ, לירון לנגר, איל בליצר ועוד רבים.

יעל גורן-וגמן ונדב צפריר (צילום: אוהד הרכס)
יעל גורן-וגמן ונדב צפריר (צילום: אוהד הרכס)

יוסף וולף (צילום: אוהד הרכס)
יוסף וולף (צילום: אוהד הרכס)

רצות עם קופלר 
ברביעי האחרון נערך זו הפעם השביעית מרוץ הנשים הגדול בישראל, ה- 'Life Run', של תל אביב וסופר-פארם. המרוץ נערך השנה בסימן המאבק באלימות במשפחה, תחת הכותרת "אלימות במשפחה זה לא נורמלי". נציגי הנהלת חברת 'סופר-פארם' בהם ליאון קופלר, יו״ר ובעלי סופר-פארם; ניצן לביא, המנכ"ל; דני לוזון משנה למנכ"ל וסמנכ"ל הסחר; ועופר לוי, מנכ"ל זרוע האונליין וסמנכ"ל השיווק של הרשת, הגיעו לחזק ולברך. לקחו חלק: האלופה האולימפית, לינוי אשרם; המדליסטית האולימפית, אבישג סמברג; כלת פרס ישראל לספורט אסתר רוט-שחמורוב ועוד.

ניצן לביא, לאון קופלר ולינוי אשרם (צילום: אביב חופי)
ניצן לביא, לאון קופלר ולינוי אשרם (צילום: אביב חופי)

ניחוחות של חגיגות
גלריית 'פורטה' בתל-אביב, לבשה חג והפכה ל'בית לאוקסיטן', לציון יום הולדת 25 לעלייתו של מותג הטיפוח הצרפתי ל'אוקסיטן. במקום הוקמו פינות טיפולים, הוצבו צמחי לבנדר, ונערכה הופעה של קורל ביסמוט - זמרת שעד היום הופיעה בטיילת בת"א, וזכתה לעלות על הבמה לצידה של להקת 'מארון 5' בהופעתה בפארק הירקון. יבואני המותג - דינה וצחי עוזיאל (בנה של בתיה עוזיאל המיתולוגית) קיבלו את האורחים, עם בנותיהן עדי וליאל עוזיאל. נהנו מבוקר ביחד: השחקנית שלי בן יוסף שגרירת מותג ל'אוקסיטן' בישראל באינסטגרם, אליטה אופק, שביט ויזל, שיר מורנו, יעל גולדמן ועוד.

צחי ודינה עוזיאל (צילום: באדיבות לאוקסיטן)
צחי ודינה עוזיאל (צילום: באדיבות לאוקסיטן)

שלי בן יוסף (צילום: ניב מאיו)
שלי בן יוסף (צילום: ניב מאיו)

אליטה אופק ושיר מורנו (צילום: גלי בראון)
אליטה אופק ושיר מורנו (צילום: גלי בראון)

נפלאות סופהשבוע 

>במסעדת יוקרה בעיר ניו יורק ערכו קידוש בליל שבת: שמעון מנחם, איל וולדמן, ניר הוד, אורלי שרם ולימור בלדב. 

>ג'ני צ'רוואני הצטלמה באווירה אביבית למותג הלייף סטייל גלביה. הצילומים נערכו בחוף ובשמורת הטבע של קיבוץ נחשולים. 

ג'ני צ'רוואני (צילום: עדי הלמן)
ג'ני צ'רוואני (צילום: עדי הלמן)