האסיפה הכללית השנתית של לשכת המסחר ישראל-אמריקה, נערכה בחמישי האחרון בקמפוס של חברת 'אינטל' בפתח-תקווה. בין המשתתפים היו: יו"ר הכבוד של הלשכה - שגריר ארה"ב בישראל תום ניידס; יו"ר הלשכה ומנכ"ל 'אינטל ישראל' יניב גרטי; מנכ"ל הלשכה עודד רוז; מנכ"ל דאו ויו"ר משותף של פורום הקיימות יוחאי גפני; מנכ"ל bms ויו"ר ועדת הבריאות ד"ר דני כץ; הנספחת המסחרית רובין קסלר, הנספח הכלכלי לארי ממוט, ואלון ברנע - סגן נשיא מכללת אפקה וממובילי פורום הקיימות של הלשכה. ניידס פגש באסיפה מנכ"לים ובכירים בחברות ישראליות ואמריקניות החברות בלשכה.

 משבר וברכות 
בעיצומו של המשבר הפוליטי הגדול הלל קוֹבְּרינסקי  תא"ל (מיל'), איש עסקים, ראש מטה מפלגת 'יש עתיד' ואיש סודו של יאיר לפיד, חגג בחמישי האחרון יום הולדת עגול. החגיגה נערכה ביישוב סביון, ובין המברכים על הבמה היו ראש הממשלה וזה החליפי - נפתלי בנט ויאיר לפיד. באומנותי: שירה בציבור עם עינת שרוף. מי שעוד נתן קולו בשיר באירוע היה כוכב 'תיסלם' יאיר ניצני. בין הנוכחים במסיבה היו אנשי העסקים: צביקה לימון, משה קפלינסקי, יורם באומן, ורונן פלד. בשישי בבוקר ישב לפיד עם חבריו הקרובים בקפה שליד ביתו, במרכז שוסטר בתל אביב לדון בהתפתחויות.

עינת שרוף (צילום: שלומי יוסף)
עינת שרוף (צילום: שלומי יוסף)

זוג בבית ליסין

בחמישי בערב, ידידי תיאטרון בית ליסין ע"ש ברוך איבצ'ר, נפגשו לערב פרמיירה להצגה "זוג" מאת עדנה מזי"א, עם השחקנים רמי הויברגר, שירי גולן, דניאל גל, ותום חגי. בין אלו שצפו ביחד והרימו כוסית אחרי ההצגה: מנהלת התיאטרון ציפי פינס, יו"ר אגודת הידידים - הילה רהב, ורדה ובעז דותן, שרה אללוף, עדיה ויצחק סוארי, מיכל ודוד פורר, רותי ואברהם ('לולו') אסף, מיכל ומיקי צלרמאייר, לינדה ויצחק סגול, צוריה שליו, חזי בצלאל, תמי ויהודה רוה, נאוה ברק ושלום זינגר, ורד ואילן גרינבוים, אסתר ואלקס הרטמן, ישראלה שטיר, מרב כהן,  סיון שטרנבך, איתן בן אליהו ועוד.

יצחק ולינדה סגול והילה רהב (צילום: אביב חופי)
יצחק ולינדה סגול והילה רהב (צילום: אביב חופי)

מרב כהן וסיון שטרנבך (צילום: אביב חופי)
מרב כהן וסיון שטרנבך (צילום: אביב חופי)

רותי ואברהם (ולולו) אסף (צילום: אביב חופי)
רותי ואברהם (ולולו) אסף (צילום: אביב חופי)

צוריה שליו, עדנה מזי''א ציפי פינס ותום חגי (צילום: אביב חופי)
צוריה שליו, עדנה מזי''א ציפי פינס ותום חגי (צילום: אביב חופי)

פרומר והידידים
המועדון העסקי-אקדמי של אגודת הידידים באוניברסיטת תל אביב, בראשותו של נשיא האגודה אמנון דיק, ארח ביום חמישי האחרון למפגש בלעדי את חתן פרס נובל לכלכלה, פרופ' פול פרומר. האירוע התקיים ביוזמתו של דיקן הפקולטה למדעי החברה, פרופ' איתי סנד. בתום הצגת ה"אני מאמין" שלו בפני חברי המועדון, זכו באי המפגש לשמוע בשיחת "אחד על אחד" עם גיא רולניק, מרצה לאסטרטגיה באוניברסיטת שיקגו, על האתגרים של מחקר ומדיניות כלכלית בעידן המונופולים הדיגיטליים, על הגידול באי שיוויון ועל הכוח הגובר של תאגידים בינלאומיים.

פול פרומר, אמנון דיק ואיתי סנד (צילום: איציק בירן)
פול פרומר, אמנון דיק ואיתי סנד (צילום: איציק בירן)

נפלאות סופהשבוע

>רוני אירני, בעלי פקטורי 54, ואיתמר ריין, מנכ"ל מותג 'פומה' בישראל, אירחו את נציגי ההנהלה הבכירה של קבוצת הכדורגל הגרמנית בורוסיה דורטמונד בחנות הדגל של פומה PUMA  שבנמל תל אביב. קבוצת דורטמונד מאומצת על ידי פומה, ובפגישה דנו הצדדים בשיתוף פעולה למניעת אלימות בספורט דרך חינוך הנוער בנושא, בישראל ובגרמניה. במפגש השתתפו: קארלהיינץ רידל זוכה ליגת האלופות עם דורטמונד 1997, קרסטן קריימר - מנהל הקבוצה בפועל, ואדינץ טרזיק - המנהל המקצועי של הקבוצה.

רוני אירני וקרסטן קריימר (צילום: לנס הפקות)
רוני אירני וקרסטן קריימר (צילום: לנס הפקות)
 

>שגריר שוויץ בישראל, אורס בוכר, הזמין לארוחת צהרים חגיגית בביתו את מנכ״ל קבוצת לופטהנזה בישראל,  מרכוס הגנברוך. השניים שהחלו את תפקידם בישראל בחודשים האחרונים, נפגשו כדי לחזק את שיתוף הפעולה שכבר קיים בין שגרירות שוויץ בישראל וחברת התעופה השוויצרית SWISS. החברה השוויצרית מהווה חלק מברית חברות התעופה בהובלת לופטהנזה.  

מרכוס הגנברוך ואורס בוכר (צילום: באדיבות לופטהנסה)
מרכוס הגנברוך ואורס בוכר (צילום: באדיבות לופטהנסה)