אחרי תקופה של שנתיים מאתגרות, שבמהלכן, בנוסף לסיוע הנרחב שמעניק ארגון 'לתת' בשגרה, התגייסו אנשיו לסייע גם לעשרות אלפי קשישים ומשפחות שנפגעו עמוקות ממשבר הקורונה -  קיים הארגון אירוע הוקרה מיוחד. האירוע נועד לומר תודה לאותם תורמים, חברות, וקרנות, שהאמינו בפעילות הארגון ונתנו לו את הכוח והמשאבים להגשים את ייעודו כארגון סיוע הומניטרי בשגרה ובחירום. 

אירוע ההוקרה נערך במתחם האירועים high& שבתל אביב, בזכות תרומה מחברת ההיי-טק fiverr. במהלכו נשאו דברים: מנכ"ל 'לתת' ערן וינטרוב; נשיא ומייסד הארגון ז'יל דרמון; ומנכ"לית Meta בישראל (פייסבוק לשעבר), עדי סופר-תאני, אשר הציגה את הפרויקט הייחודי "מעלים זיכרון". מדובר בשיתוף פעולה בין Meta וארגון 'לתת', אשר נוצר במטרה להנגיש את זיכרון השואה לדור הצעיר באמצעות פלטפורמת אינסטגרם. עוד נכחה באירוע אנג׳ליקה גיפורד - סמנכ״לית מטא EMEA . בסיום האירוע הופיע בפני הבאים הזמר שלומי שבן.

 חדשנות של מלון 

BNY Mellon, מהמוסדות הפיננסיים הגדולים בעולם, ערך אירוע חדשנות בתל אביב, בהשתתפות כמה מהשמות המובילים בארץ בתחומי הפינטק, ההון-סיכון, הבנקאות והביטוח. האירוע נועד לחזק את פעילות BNY Mellon בישראל ובניית האקוסיסטם שלו בארץ. לפני כארבע שנים השיק הבנק את מרכז הפיתוח הראשון שלו בישראל, עם צוות טכנולוגים שיצר פתרונות מתקדמים לממשק משתמש, טכנולוגיית מובייל, ניתוח נתונים, בינה מלאכותית, נכסים דיגיטליים ופרטיות. מאז הקבוצה בתל אביב רק גדלה, ויותר מאשר הכפילה את גודלה.

האירוע כלל דברי פתיחה של רומן רגלמן - מנכ"ל שירותי ניירות ערך של BNY Mellon, ופנל שדן במגמות וביחסי הגומלין בין הון-סיכון למשקיעים אסטרטגיים בטכנולוגיה.

רומן רגלמן (צילום: רפי דלויה)
רומן רגלמן (צילום: רפי דלויה)

גדולים מהחיים בצרפת
בפריז נערך אירוע השקת חוג ידידי 'גדולים מהחיים' בצרפת. עמותת "גדולים מהחיים" תומכת בילדים החולים במחלת הסרטן ובבני משפחותיהם. את הערב אירחה אן מארי מיטראן אחייניתו של נשיא צרפת לשעבר. לקחו חלק: אריה בכר יו"ר חבר הנאמנים של גדולים מהחיים ובעלי קבוצת תדהר, סו שדות מנכ"לית עמותת גדולים מהחיים קלוד ברייטמן יו"ר חוג הידידים החדש של גדולים מהחיים בצרפת ובכירים נוספים.

אריה בכר וקלוד ברייטמן  (צילום: נעמה אלבז)
אריה בכר וקלוד ברייטמן  (צילום: נעמה אלבז)

על מסלול ביריד

בחמישי האחרון נערך ערב פתיחה חגיגי ליריד ABOUT US של קרין לאופר-דיין. היריד נפתח בתצוגת אופנה ייחודית בהפקת משה אברמוב,  ואיפור/שיער בחסות MAC, כאשר חלק מההכנסות ממכירת הכרטיסים נתרמו לעמותת "זה בנפשי" - עמותה שעוזרת לילדים ובני נוער הסובלים מדיכאונות, חרדות והתמודדויות נפש, בראשותה של עירית גלוסקינוס-ברקן. היריד נערך בטרמינל העיצוב בבת ים בראשות היו"רית קארן אוברזון. 

בין הדוגמניות שצעדו על המסלול בדגמי מפתח מתוך קולקציות הקיץ החדשות של המעצבים שהשתתפו ביריד הופיעו - השחקנית המוערכת מיה לנדסמן, מנחת קבוצות הנשים ואמא של עומר אדם - שרון אדם, מנחת הטלוויזיה והסופרת שי-לי ליפא, מנחת הטלוויזיה עדי נגר-הנפלד (ואשתו של נדב הנפלד), פסיכולוגית הילדים קרן טמיר ועוד.

קארן אוברזון וקרין לאופר דיין (צילום: אוראל לוי)
קארן אוברזון וקרין לאופר דיין (צילום: אוראל לוי)

החדש של אבירם
'מטרו מוטור', יבואנית רכבי דו גלגלי ורכבים לתרבות פנאי, מהגדולות בישראל, השיקה בבוקר שישי האחרון את קטנוע הדגל החדש שמייבאת החברה  TMAX 560. אל האירוע שנערך באולם מטרו TLV שבדרום תל אביב, הגיעו בכירי החברה ובראשם הבעלים גדי אבירם, ותומר קומרוב מנכ"ל החברה . מי שעוד נכח הוא הפרזנטור של המותג והטאלנט עוז זהבי, שגם ביים ושיחק בסרטון ההשקה המיוחד שהופק לכבוד האירוע.

תומר קומרוב, גדי אבירם ועוז זהבי (צילום: ניר עמוס)
תומר קומרוב, גדי אבירם ועוז זהבי (צילום: ניר עמוס)

אביבי מארחים

יצחק אביבי, בעלים ויו"ר 'אביבי מטבחים', וחיים משען מנכ"ל 'אביבי מטבחים', ארחו את ירון צפדיה מנכ"ל משותף של 'ניופאן', ואת פיליפ סמואל, מנכ"ל מותג היוקרה הצרפתי scholtès . לכבודו של האורח מחו"ל נערך אירוע, שבמסגרתו הושקו החידושים האחרונים בעולם המטבחים. כמו כן הוצג שיתוף הפעולה בין 'אביבי מטבחים', 'ניופאן' ומותג העל scholtès, במסגרתו מוצרי המותג ייובאו ע"י 'ניופאן' וישווקו בסניפים של קבוצת אביבי מטבחים ברחבי הארץ. עוד בחוגגים: חברי ההנהלה של אביבי מטבחים - יוני אביבי ורועי לוי; שלומי כהן - מנהל העיצוב הראשי; אדריכלים ומעצבי פנים.

יצחק אביבי, פיליפ סמואל וירון צפדיה (צילום: יח''צ אביבי מטבחים)
יצחק אביבי, פיליפ סמואל וירון צפדיה (צילום: יח''צ אביבי מטבחים)

ירוקים בסנטר

ז'ין ברסגיאן, ראשת העיר שטרסבורג שבצרפת, הגיעה לאחרונה לדיזנגוף סנטר שבתל-אביב כשהיא מלווה בפמליה שלמה מצוות לשכתה ונציגי המועצה האיזורית של העיר הצרפתית. ברסגיאן פגשה במקום את דן פילץ, מנכ"ל ובעלים משותף של הדיזנגוף סנטר, במטרה ללמוד על תחומי החדשנות, הקיימות ואיכות הסביבה במרכז הקניות.

ראשת העיר, החברה במפלגה הירוקה בצרפת, ששמה דגש על קידום חקיקה שומרת סביבה בעיר שלה, התרשמה במיוחד מהסיור בפארק הקיימות של הקניון, ומהקומפוסטר התעשייתי הגדול בישראל, שממוקם במרתפי הסנטר. 

ז'ין ברסגיאן ודן פילץ (צילום: אלכס קפלן)
ז'ין ברסגיאן ודן פילץ (צילום: אלכס קפלן)