אם לא עשיתם את זה עד עכשיו, זה הזמן לסמס מזל טוב לאיש העסקים ישי דוידי, בעלי קרן 'פימי' שחגג את יום הולדתו ה-60 לאורך כל סוף השבוע האחרון כשהוא מוקף בבני משפחה וחברים. לרגל המאורע סגר דוידי את מלון 'אוריכדאה' בעיר אילת עבור אורחיו, ופינק את המוזמנים בשלל אירועים, ארוחות והופעות. הערב הראשון כלל סרטון שהוקרן לכבוד חתן השמחה, והופעה של להקת 'מה קשור' שהעלו את דוידי לבמה. בשישי בערב המשיכו האורחים לאירוע נוסף ומושקע ב'פארק תמנע' שם נהנו מהנוף הקסום, הופעות נוספות ומסיבה גדולה. 

ישי דוידי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ישי דוידי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מסיירים בעתיד של היזמיות

עשרות בעלי תפקידים בכירים, הצטרפו בחמישי האחרון לסיור שנערך ביוזמת עמותת 'יוזמות עתיד'. העמותה פועלת להעצמה כלכלית של אלפי נשים מהפריפריה באמצעות תוכניות הכשרה וליווי, ומסייעת להן בהקמת עסקים קטנים ויציאה לעצמאות. משתתפי ומשתתפות הסיור נסעו באוטובוס אשר הוביל אותם למפגשים עם מספר יזמיות, בוגרות העמותה, וביקרו בבתי העסק שהקימו במסגרת תוכנית ההכשרה, במטרה לקבל טעימה מהתהליך משנה החיים שעברו. היום הסתיים בהופעה של בוגרת התוכנית המספרת בשירה את סיפור חייה, ובקוקטייל במשרדי חברת 'מטא'. הובילו את הסיור: ראובן קרופיק - יו"ר בנק הפועלים, עדי סופר-תאני מנכ"לית מטא (פייסבוק) ישראל וחברת ועד מנהל בעמותה; ניסים בר-אל, מייסד העמותה; בת-שבע משה, יו"ר יוזמות עתיד (מ"מ), וצופית גורדון - מנכ"לית יוזמות עתיד.

בין נוסעי האוטובוס שהגיעו לפרגן: תמר יסעור, יו"ר ישראכרט; דניאל מלכה, מנכ"ל IBM ישראל; יאיר סרוסי, יו"ר צים; ביני זומר, סגן נשיא לעניינים אזוריים, שברון; יואל חשין, יו״ר קבוצת b2 ומייסד משותף יוזמות עתיד; גיל רושינק, יו"ר דירקטוריון אלקטרה נדל"ן; צביקה ביידא, מנכ"ל שופרסל אונליין; שרית פירון, שותפה בקרן  TEAM8; רועי אלבז, מנכ"ל פנגו ; דב מורן, שותף מנהל קרן גרוב; ג'וליה זהר, מנכ"לית חברת אל ארז ; אסנת גולן, סמנכ"לית תקשורת, מותג וקיימות קבוצת שטראוס; ענית נמש מנהלת הפעילות העסקית של גוגל ישראל; נטע ריבקין, ספורטאית אולימפית ועוד. 

יאיר סרוסי וניסים בר-אל (צילום: NEO MEDIA)
יאיר סרוסי וניסים בר-אל (צילום: NEO MEDIA)

עינת נמש ובת שבע משה (צילום: NEO MEDIA)
עינת נמש ובת שבע משה (צילום: NEO MEDIA)

חדשנות באדמה

חברת 'אדמה' הישראלית אירחה את פורום החדשנות הראשון של קבוצת סינג'נטה (חברת האם הסינית) לבניית שיתופי פעולה גלובליים בחקלאות וביטחון תזונתי.  במסגרת פורום החדשנות נפגשו אנשי סינג'נטה עם נציגי עשרות חברות סטארט-אפ ישראליות, במטרה לחזק את הקשר הישראלי ולהרחיב את שיתופי הפעולה עם חברות טכנולוגיה מתחום החקלאות. נפגשו באירוע: איגנסיו דומינגז מנכ"ל אדמה, יוג'ין קנדל, וחן ליכטינשטיין, סמנכ"ל הכספים של קבוצת סינג'נטה. 

איגנסיו דומינגז, יוג'ין קנדל וחן ליכטינשטיין    (צילום: רן בירן)
איגנסיו דומינגז, יוג'ין קנדל וחן ליכטינשטיין   (צילום: רן בירן)

ידידים עם בואי
גליה דור, יו"ר אגודת ידידי מוזיאון העיצוב חולון, אירחה בביתה את האירוע השנתי של חוג הידידים, בהשתתפות: דני וייס - מנכ"ל המדיטק ומוזיאון העיצוב חולון; מאיה דבש האוצרת הראשית של המוזיאון; יערה קידר - האוצרת והיסטוריונית האופנה; וכמובן אורחים רבים חברי חוג ידידי המוזיאון.

באירוע השנתי חגגו הידידים וסיכמו את השנה החולפת שבמהלכה הוצגה תערוכת הדגל OVERDOSE, ונהנו מהרצאה של יערה קידר על הזמר דיויד בואי והשפעתו על עולם האופנה. התייצבו: בתיה שני, דורית חכים, דפי לוי, אורנה אלוביץ', יפעת גוריון, שירה מרגלית, רותם ליברזון, לימור אללוף, לאה שנירר ועוד. 

יערה קידר, מאיה דבש, גליה דור ודני וייס (צילום: רפי דלויה)
יערה קידר, מאיה דבש, גליה דור ודני וייס (צילום: רפי דלויה)

בתיה שני (צילום: רפי דלויה)
בתיה שני (צילום: רפי דלויה)

נפלאות סופהשבוע 

>עובדי פירמת עורכי הדין 'הרצוג פוקס נאמן' נהנו מחגיגה מושקעת שהתקיימה בצרפת לרגל 50 שנה לפירמה, וכללה שלל אירועים שנערכו ב'דיסנילנד פריז'. בין האטרקציות בנוסף לבילוים בפארק: ברכה מצולמת מנשיא המדינה יצחק הרצוג, והופעות של גיא ויהל ואיתי לוי. 

יצחק הרצוג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
יצחק הרצוג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

>בשישי האחרון התקיים מפגש פסגה של עולם האפייה. הבולונז׳ר האגדי אריק קייזר, הגיע ארצה כדי לקחת חלק בפאנל מיוחד שנערך במרכז הקולינרי 'אסיף', עם השף ארז קומורבסקי והאופה הצעירה עדי קיהן מ׳מילק׳. השלושה דיברו על חיידק האפייה, שימור מסורות בעידן מהיר, ואף הסגירו לקהל האופים כמה סודות גידול מחמצת. נהנו בקהל: נעמי שפי, מנכ"לית 'אסיף', איקה כהן השוקולטרית, עדינה זוסמן מחברת ספרי הבישול ועוד.