בתיאטרון 'בית ליסין', ע"ש ברוך איבצ'ר, נערכה השבוע פרמיירה להצגה "תפוחים מן המדבר". ההצגה, היא עיבוד חדש למחזה המיתולוגי פרי עטה של הסופרת הנודעת וזוכת הפרסים סביון ליברכט, ומככבים בה: תיקי דיין, לירית בלבן, יונתן צ'רצ'י, גל אמיתי ותמר עמית-יוסף
מנהלת התיאטרון ציפי פינס קיבלה את פני הבאים לפרמיירה בהם: יעל דיין, עמי וליזיקה שגיא, לימור גולדשטיין ובעלה רון אבידן, ושרה סלע שהגיעה עם הנכדים. 

שרה סלע וציפי פינס (צילום: רפי דלויה)
שרה סלע וציפי פינס (צילום: רפי דלויה)

לימור גולדשטיין ורון אבידן (צילום: רפי דלויה)
לימור גולדשטיין ורון אבידן (צילום: רפי דלויה)

אלפיוניות במיקונוס
בנות הדור הצעיר מן האלפיון העליון ובכלל זה: יעל נזרי, אלינור קופלר, אתי קובו ואל ששון, בילו את השבוע האחרון בשמחה ובריקודים באי הנופש היוקרתי והמפנק מיקונוס. 

אלינור קופלר ועדי רונן (צילום: רפי דלויה)
אלינור קופלר ועדי רונן (צילום: רפי דלויה)

יעל נזרי  (צילום: אינסטגרם)
יעל נזרי (צילום: אינסטגרם)

פיבקו נפרדת ממיאקי
השבוע הלך לעולמו מעצב העל היפני איסי מיאקי, שהקים את המותג שלו בטוקיו בשנות ה-70 של המאה הקודמת. מיאקי פיתח במהלך חייו חברות קרובה עם סטיב ג'ובס, והוא שחתום על עיצוב סריגי הגולף השחורים שנהג מייסד אפל ללבוש, ושהפכו למראה האייקוני שלו. מעצבת האופנה הישראלית אביבה פיבקו שיתפה את חבריה בפייסבוק בזיכרונותיה מביקורו של המעצב היפני בארץ: "מאד התרגשתי לארח בזמנו את מעצב האופנה איסי מיאקי בדירתנו שביפו - והתכוננתי להרעיף עליו את כל המחמאות בהיותו מקור השראה עבורי כאופנאית, כמו עבור העולם כולו".

"וכבר התנגנו המילים בפי על פיסוליות דגמיו, על המעוף העיצובי שאיפשר לדור שלם של אופנאים ליצור את דגמיהם תוך שימוש בסוגי הבדים החדשים והמלהיבים שפיתח ועוד ועוד... אך המעצב הדגול התגלה כביישן וצנוע מאין כמותו ולא הצלחתי לבטא את הערכתי לו - אלא בהגשת מתאבנים לשולחן, בהם לא נגע- אלא רק בזיתים. והשיחה הייתה על.. אהבתו לכלבים, והחיבה שהראה לשני כלביי".

אביבה פיבקו ואיסי מיאקי (צילום: פייסבוק)
אביבה פיבקו ואיסי מיאקי (צילום: פייסבוק)

ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי, הגיע השבוע ל'קנדי הוטל' בתל אביב כדי לבחון מקרוב את פעילות הקיץ הבינלאומית בעירו. "קנדי הוטל" הוא מלון האינסטגרם הראשון בישראל וחולדאי נכנס לאווירה והשתעשע בסלפי באחד מחדרי הקונספט במקום.

רון חולדאי (צילום: איציק ברוש)
רון חולדאי (צילום: איציק ברוש)