השבוע התבשרו עובדי קבוצת התקשורת 'פרטנר', בראשות המנכ"ל אבי גבאי, כי אחרי חופשות חגי תשרי, צפויה להם חופשה נוספת, במסגרתה יטוסו לעיר מדריד שבספרד למשך ארבעה ימים. במסגרת הנסיעה מתוכננים לעובדים סיורים, פעילויות שונות, מסיבות, ארוחות מפנקות ושלל הפתעות. חבילת הגלישה, אגב, יהיו על חשבון החברה. לנופש הגיבוש צפויים לצאת אלפי עובדי החברה ובני משפחותיהם, לאחר שנתיים בהם לא היה נופש בחו״ל בשל הקורונה.

ביקור השגריר
שגריר בחריין בישראל, ח'אלד אל-ג'לאהמה, הגיע לביקור במטה יצרנית המזון תנובה. את פני השגריר קיבלו: חיים גבריאלי יו"ר תנובה, אייל מליס המנכ"ל, מנהלי זרוע ההשקעות TNUVA VENTURES וחברי הנהלה. במהלך הביקור קיבל השגריר סקירה מקיפה על קבוצת תנובה והאקוסיסטם הישראלי, ועל טכנולוגיות החברה וחברות הפורטפוליו שלה בתחום תחליפי החלבון. כמו כן שמע על תהליכי הפיתוח בהם מעורבת תנובה בתחום הפודטק, באמצעות מרכז המו"פ שהקימה בעיר רחובות, בהשקעה של חמישה מיליון שקלים.  במהלך הביקור דנו השגריר ומארחיו באפשרויות לייצר שיתופי פעולה אסטרטגיים אזוריים, להגברת יציבות מערכות המזון ובטחון המזון בשתי המדינות.

חיים גבריאלי, ח'אלד אל-ג'לאהמה  ואייל מליס (צילום: דוברות תנובה)
חיים גבריאלי, ח'אלד אל-ג'לאהמה ואייל מליס (צילום: דוברות תנובה)

עצמאות הודית בתל אביב
מלון דן תל אביב אירח השבוע אירוע לציון 75 שנים לעצמאותה של הודו, וארבעים שנים לכינון היחסים בין ישראל והודו. האירוע נערך במעמד נשיא המדינה, יצחק הרצוג, ושגריר הודו בישראל, סנג'יב סינגלה. באירוע השתתפו כ-400 אורחים ובמהלכו הוקרנה ברכה מצולמת של ראש ממשלת ישראל, יאיר לפיד. אילן בן-חקון, מנכ"ל מלון דן תל אביב, אירח את הבאים שנהנו מקולינריה על טהרת המטבח ההודי שבישלו יחד עובד אלפיה, שף מלון דן תל אביב, והמסעדנית רינה פושקרנה ממסעדת 'טנדורי'.

אילן בן-חקון, יצחק הרצוג וסנג'יב סינגלה (צילום: גיא יחיאלי)
אילן בן-חקון, יצחק הרצוג וסנג'יב סינגלה (צילום: גיא יחיאלי)

הגודלייף החדש של איתני
רשת 'גודלייף', המציעה פתרונות ומוצרים לאוכלוסיית הגיל השלישי, מתרחבת, והשיקה בשני האחרון סניף חדש במתחם ACE ברמת גן, בהשקעה של שני מיליון שקלים. באירוע נכחו: יו"ר הרשת עופר איתני, והמנכ"ל ניצן שקל, נשיא התאחדות התעשיינים לשעבר - שרגא ברוש, סנדרה רינגלר ושגב משה, אשר הגיעו עם אמותיהם, סמנכ"ל השיווק של הרשת גיא אקרמן, בוראק אוזקוק, בכיר מחברת TENA השבדית, מהחברות הגדולות בתחום פתרונות לגיל השלישי, וגיל ברגר, משנה למנכ"ל 'סנו פרופשונל'.

שרגא ברוש ועופר איתני (צילום: רפי דלויה)
שרגא ברוש ועופר איתני (צילום: רפי דלויה)

ניצן שקל וגיל ברגר (צילום: רפי דלויה)
ניצן שקל וגיל ברגר (צילום: רפי דלויה)

פרויליך מצטיין טרופר מברך
שר התרבות והספורט חילי טרופר, ברך  בגאווה בפייסבוק את מנכ"ל משרדו: גאים ברס"ן (מיל') רז פרויליך, מנכ"ל משרד התרבות והספורט, שנבחר לאחד ממצטייני הרמטכ"ל. רז, מוביל בבטחה ובמקצועיות את עבודת המשרד, אבל כמפקד פלוגה הוא מקפיד להתייצב למילואים בכל עת שנקרא. כבר קיימנו ישיבות זום מתוך שטחי אימונים ושיחות ועידה אל תוך הלילה בפסגת הר - שם הוא מצא נקודה עם קליטה. רז הוא חלון הראווה הכי מכובד לקבוצה לא גדולה, אבל מובחרת, של מי שממשיכים להמשיך ולהגיע למילואים. כי המדינה קוראת להם. כי צריך אותם.ככה נראית ציונות! ברכות רז היקר".

שר התרבות והספורט חילי טרופר (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
שר התרבות והספורט חילי טרופר (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

משיקים בקרון
השבוע התקיים ב'תיאטרון הקרון' בירושלים אירוע הפתיחה של 'פסטיבל הקרון הבינלאומי'. במסגרת הפסטיבל יועלו שלוש הפקות בינלאומיות ועוד כ- 35 הפקות מקומיות לילדים ומבוגרים; יתקיים סיור תיאטרון דיגיטלי בטכנולוגיית AR ; הוקמה תחנת צילום תיאטרונית עם אנימציה חיה; ייערכו סיורי תיאטרון ברחובות שכונת המושבה הגרמנית, וכן מופעי קרקס וליצנות, סדנת איור ועוד.

לאירוע הפתיחה הגיעו אנשי התיאטרון, אמנים ומוזמנים נוספים ביניהם: עו"ד קובי אמסטר, יו"ר תיאטרון הקרון; קובי פריג', מנכ"ל תאטרון הקרון; שחר מרום המנהל האמנותי של התיאטרון ופסטיבל הקרון הבינ״ל; ימית יואלי-אלה חברת מועצת העיר ירושלים; ד"ר עירית פוגל גבע - ראש מדור תיאטרון ופרינג- מנהל תרבות, משרד התרבות והספורט; ורויטל מלכה, ממחלקת דיפלומטיה תרבותית, משרד החוץ.

קובי פריג', קובי אמסטר ושחר מרום  (צילום: דור קדמי)
קובי פריג', קובי אמסטר ושחר מרום (צילום: דור קדמי)