שרייבר מתייצב בקייב

השחקן היהודי-אמריקני ליב שרייבר, כוכב הסדרה 'ריי דונובן', ממשיך במסעו לעזור לפליטי המלחמה באוקראינה, והגיע השבוע לביקור אישי אצל נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי בקייב.‏ זהו ביקורו השני של הכוכב ששורשיו מאוקראינה במדינה, במטרה לעזור בהפצת הבקשה לגיוס תרומות מהקהילה הבינלאומית עבור מיליוני האוקראינים שנותרו פליטים. 

ליב שרייבר (צילום: Elena Oliva)
ליב שרייבר (צילום: Elena Oliva)

נשיא אוקראינה, ולדימיר זלנסקי (צילום: Ukrainian Presidential Press Service/Handout via REUTERS)
נשיא אוקראינה, ולדימיר זלנסקי (צילום: Ukrainian Presidential Press Service/Handout via REUTERS)

וונדרוומן והעיר הטובה

גל גדות הגיעה ארצה לביקור מולדת, ושיתפה ברשתות כי אחד הדברים שהיא הכי אוהבת לעשות כאשר היא מגיעה ארצה, זה להשלים פערים בכל הסדרות של HOT. גדות שהיא גם הפרזנטורית של החברה, המליצה לעוקביה לצפות בסדרה 'העיר הטובה' אותה תיארה כסדרה אמיצה ומרגשת שהצליחה לגעת בה ממש.

גל גדות ב''וונדר וומן'' (צילום: גלובוס מקס)
גל גדות ב''וונדר וומן'' (צילום: גלובוס מקס)

קלגסבלד מציגה

השבוע הציגה האמנית נועה קלגסבלד במשכן הנשיא בירושלים, בפני נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, את פרויקט האמנות שלה GOAL , שבו מצולמים שחקני קבוצת הכדורגל המעורבת של העיר לוד. כנגד כל הסיכויים, אירועי חודש מאי 2021 במהלך מבצע ״שומר החומות״, שפילגו את העיר לוד והעמידו אותה במרכז המהומות בין אזרחי ישראל היהודים והערבים, דווקא חיזקו את ״הפועל בני לוד״, ליכדו את שחקניה, והדגישו את העמידה המשותפת והצגת החזית האחידה. הימנעות שחקני הקבוצה מעמדות מפלגות, איפשרה לה להמשיך ולשאוף מעלה. הפרויקט מבקש להביא את קבוצת הכדורגל המעורבת של לוד כמיקרוקוסמוס של החברה הישראלית ולראותה כמודל חיובי שראוי וכדאי לאמץ אותו. קלגסבלד סיימה השנה את לימודי התואר השני בRoyal College of Art  ומציגה בשתי תערוכות בלונדון את הפרויקט - בתערוכת יחיד בגלריית  OOF, ובתערוכה קבוצתית בגלריית Copeland.לפני מספר חודשים הוצגה תמונה מן הפרויקט בתחנת החלל הבינלאומית, כחלק ממשימת ״רקיע״, לאחר שהאסטרונאוט איתן סטיבה לקח עמו לחלל את אותה תמונה. 

מיכל הרצוג, נועה קלגסבלד ויצחק הרצוג   (צילום: צילום מסך פייסבוק)
מיכל הרצוג, נועה קלגסבלד ויצחק הרצוג (צילום: צילום מסך פייסבוק)

ג'ודי בסוכת המציל

סמסו מזל טוב לג'ודי שלום-ניר-מוזס שחגגה השבוע את יום הולדתה ה-64. כלת השמחה שיתפה את עוקביה בתמונה מסוכת המציל בחוף הים, כשהיא לובשת ביקיני וורוד ומציגה גזרה חטובה, וזכתה לברכות ולמחמאות רבות. 

ג'ודי שלום ניר מוזס (צילום: ענת מוסברג)
ג'ודי שלום ניר מוזס (צילום: ענת מוסברג)

החתונה המדוברת של השבוע האחרון הייתה של עמית סטיבה, בנם של המיליארדר איתן ואורה סטיבה, שנשא לאישה, את זוגתו, חברת הכנסת לשעבר סתיו שפיר. בערב ט"ו באב עמדו שפיר, שהייתה אחת ממובילות 'מחאת האוהלים', וסטיבה, בן לאחת המשפחות האמידות בישראל, תחת חופה אחת בקיסריה, ובאו בברית הנישואים, בחתונה יהודית-דתית, אך מחוץ לרבנות. הכלה לבשה שמלה פרי עיצובה של מעצבת השמלות הנודעת ליהי הוד, ושרה לחתן מתחת לחופה. בין האורחים נצפו: אבי ויהודית טיומקין, גבי ואתי רוטר, תמי וחן למדן, גלעד קריב, אילן וורד גרינבוים, שלמור שטרוזמן, עופר נוימן ונוספים. 

אורה ואיתן סטיבה (צילום: אביב חופי)
אורה ואיתן סטיבה (צילום: אביב חופי)

אבי טיומקין (צילום: גלי חרמוני)
אבי טיומקין (צילום: גלי חרמוני)

באווירת ט"ו באב, חג האהבה שצויין בסוף השבוע שעבר, העלה גיל עופר, בנו בן ה-31 של המיליארדר עידן עופר, תמונה זוגית לאינסטגרם, עם הדוגמנית הצעירה עדן פולני בת ה-18. עופר ג'וניור, שמוביל את קרן ההשקעות המשפחתית הגלובלית, כיכב לפני כשנה בכותרות בעיתונים בעולם, עת פורסמה תמונה שלו מתנשק עם סופיה ריצ'י, בתו של הזמר ליונל ריצ'י. גם עופר האב מקפיד לשמר את הפן הרומנטי בחייו, וערך לאחרונה, בביתו שביישוב ארסוף, טקס לציון 13 שנות נישואים לרעייתו בתיה. 

עידן עופר  (צילום: סיוון פרג')
עידן עופר (צילום: סיוון פרג')

אמיר חייק, שגריר ישראל באמירויות, נפגש לארוחת ערב במסעדה יוקרתית בדובאי עם יעל שלביה ואנה זק. השתיים הגיעו לדובאי במסגרת צילומים שהן עורכות לסדרת רשת בשם Magic World המתארחת בפארקי השעשועים המרתקים ביותר בעולם.

אמיר חייק, יעל שלביה ואנה זק  (צילום: אור סיט)
אמיר חייק, יעל שלביה ואנה זק  (צילום: אור סיט)

מילה טובה לוונדי פישר ו'קירש פאונדיישן', שהרימו יחד תרומה לפסטיבל ישראל הקרוב על מנת שתתאפשר לבאי הפסטיבל כניסה חופשית למופע 'סאן אנד סי' – זוכה הביאנלה בונציה.

חברת הכנסת ויו"ר ועדת בטחון הפנים, מירב בן ארי הגיעה לאירוע פתיחת מתחם הטלת הגרזנים הראשון בישראל, Axe & Co, שנפתח בת"א. בן-ארי בדקה מקרוב את הטרנד העולמי, ווידאה שהספורט החדש שעשה עלייה לארץ מתנהל לפי כללי הבטיחות המתאימים, ועל הדרך גם הטילה גרזן לכמה מטרות לאחר הדרכה מדויקת מהמנכ"ל גיא גורדון.

גיא גורדון ומירב בן ארי (צילום: דודי פרץ)
גיא גורדון ומירב בן ארי (צילום: דודי פרץ)