בעוד הרשת גועשת בשל ה'ריקול' של חברת 'סנפרוסט', בעקבות גילוי שיירים של חיות שונות ומשונות באריזות, הייתה מי שחשפה את עברה כ'פרזנטורית' של המותג עוד בשנת 1977. חברת הכנסת לשעבר איילת נחמיאס-ורבין, המשמשת כיום כיו"רית מכון הייצוא, העלתה תמונה שלה כילדה על לוח שנה של המותג 'סנפרוסט'. בתמונה נראית ורבין כשהיא ללא שיני חלב קדמיות, נוגסת, עם היתר, בקלח תירס. פרסומאי המותג באותה התקופה היו מושיק תאומים ומודי כידון.

איילת נחמיאס-ורבין  (צילום: מתוך פייסבוק)
איילת נחמיאס-ורבין (צילום: מתוך פייסבוק)

קולולוזון
סמסו קולולולולו למשנה למנכ"ל 'סופר-פארם' דני לוזון, ולרעייתו הקוסמטיקאית הרפואית מימי לוזון, שאירחו חגיגת חינה שמחה, טרום נישואי בנם עמית לבחירת ליבו מאיה. החגיגה שכללה את כל כללי טקס החינה, נערכה בראשון בערב במסעדת הסלון של אייל שני שעוצבה באופן מושקע במיוחד בהתאם לחגיגה. 

דני ומימי לוזון (צילום: רפי דלויה)
דני ומימי לוזון (צילום: רפי דלויה)

הפיצוי של אדם 
בהופעת 'הפיצוי' השלישית של עומר אדם (סדרת שלוש הופעות שערך הזמר כדי לפצות את מעריציו בשל ההופעה שלא צלחה בפארק הירקון), שנערכה בראשון בערב, אירח הזמר מאחורי הקלעים את איציק סעידיאן, לוחם גולני לשעבר, שהצית את עצמו במחאה על הטיפול הכושל בהלומי קרב. בהופעה עצמה נצפה מפזז בקצב עמוס לוזון, עם בתו - אור לוזון, הסטייליסטית של אדם. הערב נגמר במסיבה פרטית עם אדם וזוגתו יעל שלביה, וחבריהם הקרובים, שנהנו משירתו של הזמר אושר כהן

עומר אדם ואיציק סעידיאן (צילום: ללא קרדיט)
עומר אדם ואיציק סעידיאן (צילום: ללא קרדיט)

האלמוג של נס ציונה
קבוצת אלמוג, חברת יזמות ובנייה, היא נותנת החסות המרכזית החדשה של העולה החדשה לליגת העל סקציה נס ציונה. הקבוצה תיקרא "סקציה אלמוג נס ציונה", ושם החברה יתנוסס על חולצות שחקני הקבוצה. ההסכם שעיקרו חסות ראשית למועדון ולקבוצת סקציה נס ציונה, כולל בין השאר מיתוג האוטובוס הרשמי של הקבוצה, פעילויות משותפות למען הקהילה ופרסום על גבי המסכים הדיגיטליים במשחקים. במעמד החתימת הסכם החסות לקחו: יקי אמסלם, מנכ"ל קבוצת אלמוג, רועי אנקווה מנכ"ל המועדון, מאמן הקבוצה ניר ברקוביץ', והשחקן יוסי גינזבורג

רועי אנקווה, ניר ברקוביץ', יוסי גינזבורג ויקי אמסלם (צילום: נוי אורן)
רועי אנקווה, ניר ברקוביץ', יוסי גינזבורג ויקי אמסלם (צילום: נוי אורן)

קינג בסינמטק הילדים
ב'סינמטק הילדים', במתחם המדיטק שבחולון, הוקרן סרט ההרפתקאות החדש "KING", של הבמאי הצרפתי דיוויד מורו, בהקרנת טרום בכורה ראשונה ובלעדית. מדובר בסרט הרפתקאות לכל המשפחה, המספר את סיפורם של שני אחים אשר יוצאים יחד עם סבם למסע חוצה יבשות להשיב גור אריות למקומו הטבעי. "סינמטק הילדים" נבנה ועוצב במיוחד עבור קהל הילדים, ומדובר בבית קולנוע ראשון בישראל וראשון מסוגו בעולם, שמטרתו לקרב ילדים וילדות לאומנות המופלאה של הקולנוע. הגיעו לצפות עם הילדים: אלון רוזנבלום, מנהל סינמטק חולון, ורביב ברוקמאייר, מנכ"ל ויסוצקי. 

רביב ברוקמאייר ואלון רוזנבלום (צילום: רפי דלויה)
רביב ברוקמאייר ואלון רוזנבלום (צילום: רפי דלויה)

גולדה ומאיר עוברים לשדרות
ערוץ 'טין ניק' מחבק את ילדי הדרום, ואנשיו העבירו לעיר שדרות את הקרנת הבכורה של הסדרה החדשה 'גולדה ומאיר'. הקרנת שני פרקי הבכורה של הסדרה החדשה, שיצרו אלעד חן ורז יובן, בהפקת 'סטודיו ענני', תתקיים בסינמטק בשדרות ויוזמנו אליה ילדים תושבי האזור, שיוכלו לפגוש את שחקני הסדרה: אוראל צברי, קווין רובין, גל מלכה, ריף נאמן, נאיה בינשטוק, שגיא פרץ,  אמיר זרד, תמנה קמינקא ועוד.

מ'סטודיו ענני', בראשות אורלי אטלס-כץ, מנכ"לית ענני ו-EVP Paramount ישראל, נמסר כי ההחלטה על העברת ההקרנה לדרום נולדה מתוך רצון לתמוך, ולחבק את ילדי הדרום, אחרי הימים שבהם נאלצו לשבת במקלטים בשל מבצע 'עלות השחר'. 

אורלי אטלס כץ (צילום: גיא נחום לוי)
אורלי אטלס כץ (צילום: גיא נחום לוי)