לפני כשנתיים חתמו הנסיך הארי והדוכסית מייגן מרקל, שעזבו את בית המלוכה האנגלי, עסקת ענק עם חברת 'ספוטיפיי' ובסוף השבוע האחרון הגיע הזמן להתחיל לדלוור. הדוכסית אירחה בפרק הפתיחה של הפודקאסט שלה שעלה בספוטיפיי את גדולת הטניסאיות במאה ה-21 סרינה ווילאמס, רגע לפני שהאחרונה עולה לשחק את משחקה האחרון כמקצוענית באליפות ארה"ב הפתוחה בטניס שנפתחת היום, ושלאחריה היא תפרוש. השתיים שוחחו בין היתר על ההתמודדות הנדרשת בהיותן נשים חזקות החיות באור הזרקורים, ומנהלות אורח חיים הכולל הופעות רבות בציבור. 

סרינה ווילאמס (צילום: Getty images)
סרינה ווילאמס (צילום: Getty images)

פישר מחתנים
בחאן בארותיים, שביישוב עזוז, על הגבול שבין מצרים וישראל, נערכה בשישי בערב חתונתם של גיא פישר - בנם של ורד ואבי פישר יו"ר 'כלל תעשיות', ובחירת ליבו - שלי גרבלר. חגיגת הכלולות נפרשה על פני כל סוף השבוע עם אורחים ובני משפחה שהגיעו במיוחד למלון קדמא שבשדה בוקר. בחתונה עצמה, שהתארכה עד לשעות הבוקר המוקדמות, הופיע הזמר אברהם טל

אבי פישר (צילום: אביב חופי)
אבי פישר (צילום: אביב חופי)

יוחננוף מכפיל
לקראת חגי תשרי 2022 החליטה רשת 'יוחננוף' לצאת במבצע שנועד להגדיל משמעותית את מספר סלי המזון בפרויקט "כולנו משפחה אחת". על כל שקל שייתרם לפרויקט תוסיף יוחננוף שקל משלה ובכך תכפיל את סך התרומות. על מנת לעודד הירתמות של הציבור לתרומה, יצאה הרשת לראשונה, בקמפיין דיגיטלי ייעודי.  בקמפיין משתתפים איתן יוחננוף - מנכ"ל ומבעלי רשת יוחננוף, והפרזנטור של הרשת, השחקן איציק כהן. לראשונה השנה הציבור יוכל לתרום גם באמצעות האינטרנט, ולא רק בסניפי הרשת.

איציק כהן ואיתן יוחננוף (צילום: באדיבות רשת יוחננוף)
איציק כהן ואיתן יוחננוף (צילום: באדיבות רשת יוחננוף)

הלקט של תגר
עמותת 'לקט ישראל', העוסקת בהצלת מזון והעברתו לנזקקים, צילמה קמפיין טלוויזיה ראשון. מי שנבחרה להיות הפרזנטורית, היא השחקנית והסטנדאפיסטית נלי תגר הפעילה בנושאי קיימות וחברה. בצילומים לקמפיין שהתקיימו במרכז הלוגיסטי של לקט ישראל ועתידים לעלות בסמוך לראש השנה פגשה תגר את גידי כרוך מנכ"ל העמותה.

נלי תגר וגידי כרוך  (צילום: שוקה כהן)
נלי תגר וגידי כרוך (צילום: שוקה כהן)

הגל של השגריר
שגריר גרמניה בישראל שטפן זייברט, הגיע לביקור בעמותת 'הגל שלי'. מדובר בעמותה שמטרתה לסייע לבני נוער במצבי סיכון לחשוף את הכוחות הפנימיים הגלומים בהם, על מנת להתמודד עם אתגרי החיים. את הביקור אירח ירון וקסמן מייסד ומנכ"ל העמותה. 

שטפן זייברט וירון וקסמן  (צילום: באדיבות ''הגל שלי'')
שטפן זייברט וירון וקסמן (צילום: באדיבות ''הגל שלי'')

השדולה אצל קצין
בשישי האחרון נערך בביתה של יהודית קצין, בהרצליה פיתוח, מפגש של חברי אגודת הידידות והידידים של שדולת הנשים בישראל. את פני הבאות קיבלו בת שבע-שטראוכלר מייסדת ומנכ"לית האגודה, והיו"רית - השחקנית יונה אליאן-קשת. הספורטאית נטע ריבקין, הישראלית הראשונה שזכתה במדליה באליפות העולם בהתעמלות אמנותית, הרצתה בפני הנוכחות וסיפרה על דרכה להגשמת החלום והזכייה בתואר. באירוע נאספו תרומות עבור הקוים הפתוחים של המחלקה המשפטית של השדולה, המסייעים לפונות בדיני עבודה, ומקבלים פניות גם בשפות הערבית והאמהרית.

נטע ריבקין, יהודית קצין ובת שבע-שטראוכלר (צילום: שרית רסין)
נטע ריבקין, יהודית קצין ובת שבע-שטראוכלר (צילום: שרית רסין)