המשלחת השתתפה במגוון אירועים ופגישות עם אנשי ממשל ורגולציה, חברות הייטק ופיננסים, יזמים ואנשי עסקים בכירים. במסגרת קבלת האישור הרגולטורי מבנק ישראל, נפגשה המשלחת, בראשותו של ג'יורג'יו פראדלי, מנכ"ל EFG, עם נגיד בנק ישראל, פרופ׳ אמיר ירון, בלשכתו בירושלים. פראדלי, רן היישטיין, ראש נציגות EFG  בישראל, ודן שגיא האחראי משוויץ על פיתוח הפעילות העסקית בישראל, הודו לנגיד על קבלת הפנים החגיגית ועל התמיכה בנציגות החדשה.

הקאמרי פותח עונה
במוצאי השבת אירחו, ברוחב לב, מיכל ויובל רכבי, את האירוע השנתי של תיאטרון 'הקאמרי' בביתם שביישוב בית זית, לציון פתיחת העונה ה-79 של התיאטרון התל-אביבי המפורסם. במהלך האירוע המושקע במיוחד, התרגשו עובדי התיאטרון, השחקנים, וידידי הקאמרי עם השחקן הוותיק רמי ברוך, שזכה בפרס מפעל חיים, שהוגש לו באדיבות בני הזוג עמי וליזיקה שגיא. על הבמה שהוצבה בגינת הבית, עלו והופיעו בזה אחר זה שחקני הבית של התיאטרון ובכללם: קרן מור, עמוס תמם, דביר בנדק, דרור קרן, רבקה מיכאלי, טלי אורן, דור הררי, נוי הלפרין בליווי 'תזמורת המהפכה' שניגנה בלייב על הבמה. מי שהנחתה את הערב הייתה השחקנית אודיה קורן. את הערב שכלל תפאורה מיוחדת וקייטרינג מפנק הפיק משה ברון.

את המוזמנים הרבים קיבלו בני הזוג רכבי ביחד עם גלעד קמחי - המנהל האמנותי של התיאטרון; מיכל פורר – יו"רית אגודת הידידים; וקרן ארזי - מנהלת אגודת הידידים. עשו את הדרך לבית זית ונהנו מערב תרבותי חד-פעמי: אלכס ודיתי לנדסברג, דוד פורר, רני והילה רהב, דוריס ומורי ארקין, נורית ויואב מנור, דני וג'ניס גילרמן, עופר שחל, מושיק ואירית תאומים ועוד. 

מיכל ויובל רכבי (צילום: רפי דלויה)
מיכל ויובל רכבי (צילום: רפי דלויה)

דיתי ואלכס לנדסברג (צילום: רפי דלויה)
דיתי ואלכס לנדסברג (צילום: רפי דלויה)

גלעד קמחי, עמי וליזיקה שגיא וקרן ארזי (צילום: רפי דלויה)
גלעד קמחי, עמי וליזיקה שגיא וקרן ארזי (צילום: רפי דלויה)

מיכל ודוד פורר (צילום: רפי דלויה)
מיכל ודוד פורר (צילום: רפי דלויה)

רמי ברוך (צילום: רפי דלויה)
רמי ברוך (צילום: רפי דלויה)

עמוס תמם וקרן מור  (צילום: רפי דלויה)
עמוס תמם וקרן מור (צילום: רפי דלויה)

ההדסטארט של תמרה
מעצבת האופנה תמרה יובל-ג׳ונס, השיקה לאחרונה 'הד סטארט' לספר: ״תמרה״ - ספר אופנה ועיצוב, ממואר\פורטפוליו המספר על המסע שלה בעולם האופנה. היסטוריונית וחוקרת האופנה יערה קידר, שהייתה שותפה לכתיבת הספר, הקליטה את יובל-ג׳ונס וכתבה את הסיפורים והחוויות. בארבע השנים האחרונות הוסיפה והעמיקה המעצבת עצמה את הטקסטים, וערכה את הצילומים הרבים שנשמרו במגירות. מדובר בספר ענק ומהודר בן 350 עמודים, שברובם כוללים צילומי אופנה של טובי הצלמים, ובראשם בן לם.

תמרה יובל-ג׳ונס (צילום: סטפנו גלוצי)
תמרה יובל-ג׳ונס (צילום: סטפנו גלוצי)

שבע קומות לשבלת
ערב ראש השנה תשפ"ג, ציינו 360 נשות ואנשי פירמת עורכי הדין שבלת ושות' את חנוכת משכנה החדש של הפירמה באירוע חגיגי בפרויקט TOU TOWERS החדש ברחוב יצחק שדה, תל אביב. בין המשתתפים נכחו ליאור אבירם, שותף מנהל בשבלת, עפר בן יהודה, שותף וראש מחלקת ההייטק וחבר וועדת הניהול בשבלת ועינת וידברג, שותפה במחלקת ההייטק וחברה בוועדת הניהול בשבלת. המשרדים החדשים עוצבו במיוחד על מנת לתת מענה לעבודה היברידית, והם משתרעים על פני 7 קומות ו- 8,000 מ"ר.

עפר בן יהודה, עינת וידברג וליאור אבירם (צילום: רוית תורקיה)
עפר בן יהודה, עינת וידברג וליאור אבירם (צילום: רוית תורקיה)

קיר הקולקציה של אפריל
רשת הביוטי 'אפריל' השיקה את סניף הדגל החדש שלה בקניון TLV. החנות החדשה היא הגדולה והייחודית מבין 44 סניפי הרשת, והיא עוצבה בהשקעה של כ-2.5 מיליון שקלים. לאירוע ההשקה הגיע דויד בנדק, הבשם הראשי של המותג bdk, המשווק בלעדית ברשת. בכירי רשת אפריל ובהם מנכ"ל הרשת ארז חלבי, אירחו יחד עם אורי סמיט - מנהל קניון TLV, שותפים מתחום הביוטי, שקיבלו הדרכה על המותג היוקרתי. על האדריכלות ועיצוב החנות אמון סטודיו H2O PURE DESIGN אשר פיתח שפה גרפית וקונספט אדריכלי חדשים. האלמנט העיצובי הבולט ביותר בחנות הוא 'קיר אינפיניטי' ענק, המציג קולקציה של כ- 300 בקבוקי בשמים.

דויד בנדק וארז חלבי (צילום: רפי דלויה)
דויד בנדק וארז חלבי (צילום: רפי דלויה)

עיניים למעלה בגוטמן
במוזיאון נחום גוטמן שבתל-אביב, נפתחה בסוף השבוע האחרון התערוכה: 'עיניים למעלה', של האמן הרב תחומי האיטלקי איוו ביזיניאנו. איוו הגיע לישראל בעקבות בן זוגו האדריכל אלכס מייטליס, והשניים גרים ופועלים בישראל בשנים האחרונות. בתערוכה שאותה אצרה מוניקה לביא, מנכ"לית המוזיאון, מזמין ביזיניאנו את הצופה להיכנס ולשכב בחלל חשוך על דשא שחור ולהביט למעלה, שם מרחפים פסלים מוזהבים המדמים עננים, יחד עם עבודת וידאו ארט, שמוסיפה מימד ממדיטטיבי המזכיר את הסרט 'הציפורים' של אלפרד היצ'קוק.

טיפול עצמי לבריאות
'הועידה השנתית לטיפול עצמי', התקיימה ביום חמישי האחרון, ועסקה במגמות, חידושים ורגולציות בתחום. הוועידה התקיימה במלון 'דיוויד אינטרקונטיננטל' בתל אביב ונכחו בה בכירים מחברות בריאות במשק הישראלי. בין מובילי המושבים הייתה עינת יוזנט-רביד, מנכ"לית 'אלטמן בריאות'. הועידה התקיימה בהובלתם של פרופ' איל שורצברג, סגן מנהל בית הספר לרוקחות, אוניברסיטת בן גוריון, יו"ר ומייסד Apowiser, ואבי אובל, יו”ר ארגון תל”מ ויו”ר מדיטרנד.