בשני בערב אירחו בנות משפחת נזריאן - האם פוראן, והבנות: דורה ודפנה נזריאן, אירוע להשקת הספר על חייו של אבי המשפחה, איש העסקים והפילנתרופ יצחק נזריאן. הספר: 'מע אל האופק - זכרונותיו של יצחק פרוויז נזריאן', הושק באוניברסיטת תל אביב, בהשתתפות אנשי עסקים ונבחרי ציבור בניהם: השר גדעון סער, ח"כ אמיר אוחנה, פרופסור רוני גמזו, שר הבטחון לשעבר שאול מופז, ועוד .

מפעל החלומות של אלבז
במוזיאון העיצוב חולון, נערך בשני האחרון ערב גאלה לציון פתיחתה של התערוכה המדוברת "אלבר אלבז – מפעל החלומות" שאותה אצרה יערה קידר. התערוכה, אשר מוצגת בכל חללי המוזיאון, מוקדשת למסע בין אבני הדרך במסלול חייו ופועלו של מעצב-העל בתחום האופנה, אלבר אלבז, אשר נפטר אשתקד כתוצאה ממחלת הקורונה. בתערוכה מוצגים בין היתר דגמי קוטור, חומרי ארכיון נדירים, חפצים אישיים וצילומים שמעולם לא נחשפו לקהל. כמו כן מוצגים בארץ דגמי התצוגה LOVE BRINGS LOVE – - אירוע האופנה שאליו התגייסו 46 מטובי בתי האופנה בעולם, ליצירת דגמי מחווה לזכרו של אלבז - וביניהם: ורסצ'ה, גוצ׳י, בלנסיאגה, כריסטיאן דיור וג׳יורג׳יו ארמני. השקיעו בתלבושות והגיעו להוקיר את פועלו של האיש שפרץ גבולות וזכה להצלחה בינלאומית: 

רעיית נשיא המדינה מיכל הרצוג, אחיותיו של אלבז- גלדיס אזן אלבז ורבקה בן טולילה, אלון בן טולילה אחיינו, ואלכס קו בן זוגו של אלבז, דני וייס מנכ"ל המדיטק, מיה דבש האוצרת הראשית, גליה דור הראל, יו"ר אגודת הידידים של מוזיאון העיצוב, נורית לוי רעיית יו"ר הכנסת, בתיה שני, שרון הראל כהן וילדיה ג'וני כהן ותמרה הראל- כהן, דב קוטלר, ענבל קרייס, איל וולדמן, הרצל חבס, אירמה מיכאלי, דגנית חרל"פ ועוד ועוד. 

ג'וני כהן, תמרה הראל כהן, אלכס קו ושרון הראל כהן (צילום: רפי דלויה)
ג'וני כהן, תמרה הראל כהן, אלכס קו ושרון הראל כהן (צילום: רפי דלויה)

איל וולדמן אירמה מיכאלי והרצל חבס (צילום: רפי דלויה)
איל וולדמן אירמה מיכאלי והרצל חבס (צילום: רפי דלויה)

יערה קידר (צילום: רפי דלויה)
יערה קידר (צילום: רפי דלויה)

דני וייס ונורית לוי (צילום: רפי דלויה)
דני וייס ונורית לוי (צילום: רפי דלויה)

אלפי תודות לשעשוע 
בסיומה של שנת שיא בפעילותו של ארגון קמא-טק לשילוב חרדים בחברות טכנולוגיה עלית,  התכנסו השבוע בכירים מתחום ההיי-טק, לאירוע מיוחד שקיים הארגון, לפתיחת שנת פעילות חדשה, על הגג של משרדי חברת 'מובילאיי' בתל אביב. התייצבו על הגג: פרופ' אמנון שעשוע, נשיא ומנכ"ל מובילאיי שאירח את המפגש; אלוף (מיל') אליעזר שקדי ואלוף (מיל') עמיקם נורקין - מפקדי חיל האוויר לשעבר; דב מורן, גיגי לוי, ד״ר יהודית ריכטר, היזם ושר המדע לשעבר יזהר שי, יו"ר בנק הפועלים ראובן קרופיק, ועוד שותפים ותומכים בהגשמת חזון שילוב חרדים בקדמת ההייטק בישראל.

בסיום האירוע – העניק משה פרידמן מנכ"ל ומייסד קמא-טק לאמנון וענת שעשוע תשורה מיוחדת בגין תרומתם האדירה לארגון מתחילת דרכו: תמונת ענק עם הכיתוב 'תודה', שאותיותיו מורכבות מאלפי שמות של חרדים וחרדיות שהשתלבו בתעשיית ההייטק.

אמנון שעשוע, משה פרידמן וענת שעשוע (צילום: דודי קפלר)
אמנון שעשוע, משה פרידמן וענת שעשוע (צילום: דודי קפלר)

מיליון שקלים מלוי 
בשני נערך במתחם 'זאפה מידטאון' שבתל אביב, ערב הוקרה והתרמה של המרכז הרפואי 'הדסה' וארגון 'הדסה אינטרנשיונל-ישראל'. האירוע הוקדש לגיוס כספים עבור הקמת מרכז השיקום ע"ש גנדל, בבית החולים 'הדסה הר הצופים'. הקמת מרכז השיקום החדש, אשר עלותו הכוללת נאמדת מאות מיליוני דולרים, התאפשרה הודות לתרומה משמעותית ונכבדת של משפחת גנדל האוסטרלית, שעל שמה יוקם המרכז, ובסיוע התרומות שנאספו בערב ההוקרה. את הפתעת הערב סיפקה עדינה לוי, רעייתו של רמי לוי, שהתנצלה על כך שנבצר ממנו להגיע לאירוע, ובאותה נשימה הכריזה על תרומתם בסך מיליון שקלים לבניית המרכז. בילו את הערב ביחד ונהנו מהופעה של תמיר גרינברג, שאירח את ולארי חמאתי: יו"ר דירקטוריון הדסה, דליה איציק; משה לוי - גיבור ישראל אשר מונה רק לאחרונה לתפקיד יו"ר הדסה אינטרנשיונל ישראל; מנכ"ל המרכז הרפואי הדסה פרופ' יורם וייס; ומנכ״ל הדסה אינטרנשיונל ישראל - ראל גודמן

דליה איציק ועדינה לוי  (צילום: אבי אוחיון)
דליה איציק ועדינה לוי  (צילום: אבי אוחיון)

מסייעות ממטבח משלהן
בשני התקיים אירוע חגיגות שנה לספר 'מטבח משלהן' במסעדת 'האחים' בתל אביב. מדובר בפרויקט קולינרי בהשתתפות 50 נשות קולינריה מובילות שהכנסותיו  עד היום - למעלה משני מיליון שקלים, תרומה לאיגוד מרכזי הסיוע לנפגעי ונפגעות תקיפה מינית.

את האירוע כיבדה בנוכחותה אשת ראש הממשלה ליהיא לפיד לצד יעל כלב יזמית הספר, אורית סוליציאנו מנכ״לית איגוד מרכזי הסיוע שהוקירו את המשתתפות וחגגו את הישגי הספר. עוד נכחו שפיות ומתוכנאיות מובילות: קרן קדוש, רחלי קרוט, תמר כהן צדק, רחלי קרוט, אפרת אנזל,רותם ליברזון, חגית ביליה.

אורית סוליציאנו, ליהיא לפיד ויעל כלב  (צילום: הדר דולן)
אורית סוליציאנו, ליהיא לפיד ויעל כלב  (צילום: הדר דולן)

חגית ביליה (צילום: הדר דולן)
חגית ביליה (צילום: הדר דולן)

הסטורי של רייז בחיפה
רשת האופנה 'סטורי' התל אביבית, התחדשה השבוע בסניף חדש בעיר חיפה, עם פתיחת חנות חדשה של הרשת בקניון הגראנד. פתיחת החנות החדשה נערכה יום לאחר ההכרזה של בעלי 'סטורי' והמנכ"ל אורי רייז, על הגעתו של המותג Alo Yoga  לישראל, שייובא על ידי קבוצת '911 אופנה' שבבעלותה גם רשת 'סטורי'. עומר אוגולניק - סמנכ"ל סחר ומנהל חטיבת הקניונים של 'מליסרון' הגיע לברך. 

עומר אוגולניק ואורי רייז  (צילום: מיקי אופק)
עומר אוגולניק ואורי רייז  (צילום: מיקי אופק)