בעיר ירושלים נערך בשבוע שעבר אירוע מקדים לפתיחת 'פסטיבל ישראל', שאליו הוזמנו חברי אגודת הידידים של הפסטיבל. שר התרבות חילי טרופר הגיע לערב שנערך בתיאטרון ירושלים, תיאר את האתגרים והקשיים בעולם התרבות בכלל ובירושלים בפרט, והחמיא לפסטיבל על עשייתו לאורך השנים. מנכ״ל הפסטיבל, איל שר, נפרד מיו״ר ההנהלה הציבורית דני הלפרין, ובירך את עו״ד ענבר נכט, שנכנסה לתפקיד השנה. איתי מאוטנר ומיכל ואעקנין - המנהלים האמנותיים החדשים של הפסטיבל, סיפרו על תהליך ליווי עבודות המקור, ומטרתם לרגש ולחדש במסגרת הפסטיבל הוותיק.

אלבז לכלמוביל

קבוצת הרכב 'כלמוביל' אירחה לקוחות נבחרים בערב גאלה חגיגי שנערך לקראת פתיחת התערוכה על חייו ויצירתו של אלבר אלבז מעצב העל ואגדת האופנה. האורחים סיירו בתערוכה, האזינו להרצאתה של אוצרת התערוכה יערה קידר, ונהנו ממופע של  אסף אמדורסקי בהומאז' ליוצר צביקה פיק, ומארוחת ערב בניצוחו של השף ארז קומרובסקי. את הערב אירחו: גילי פריאנטה - מנכ"ל מרצדס בישראל, ויניב שיראזי - מנכ"ל קבוצת כלמוביל. התייצבו: גליה מאור, אסף ושלי חרל"פ, אתי וגבי רוטר, ענת בוגנר, דליה טל, ששי גז, עדי אופק, שלום זידלר, חן למדן, משה טרי ונוספים.

ארז קומרובסקי (צילום: רפי דלויה)
ארז קומרובסקי (צילום: רפי דלויה)

גילי פריאנטה ויניב שיראזי  (צילום: רפי דלויה)
גילי פריאנטה ויניב שיראזי  (צילום: רפי דלויה)


יומולדת חמישים להרצוג

שורת אירועים לציון יובל שנים לפירמת עוה"ד הרצוג-פוקס-נאמן, נערכו לאורך כל השבוע שעבר. האירוע המרכזי מביניהם התקיים באמצע השבוע במתחם 'האנגר 11' שבנמל תל-אביב, והוזמנו אליו עורכי דין העובדים עם הפירמה מכ-30 מדינות ברחבי העולם, להתמנגל עם בכירי לקוחות המשרד הוותיק. הערב כלל קבלת פנים ללקוחות ולשותפים, דברי ברכה של השותף המנהל גיל וויט, ומופע מרכזי בהשתתפות האומנים: רן דנקנר, אמיר דדון, נרקיס, ואניה בוקשטיין, בהנחיית: עמוס תמם ולוסי איוב. בין באי החגיגה נצפו: איל וולדמן, עמוס לוזון, עמוס שפירא, ראש השב"כ לשעבר נדב ארגמן, צחי נחמיאס, דוד ברודט, אבי שקד, אבי חימי, יוסי פרשקובסקי, יעקב חגואל ורבים נוספים. 

 רן דנקר, אניה בוקשטיין, אמיר דדון וגיל וויט (צילום: ECLIPSE MEDIA)
 רן דנקר, אניה בוקשטיין, אמיר דדון וגיל וויט (צילום: ECLIPSE MEDIA)

ארצי בהוט

ברביעי האחרון התקיימה במתחם ה'סינמה-סיטי' שבגלילות, הקרנת בכורה חגיגית לסדרת ה'דוקו' החדשה "וזכרוני הראשון: שלמה ארצי – ביוגרפיה מוזיקלית". בסדרה, שתשודר החל ממחר (שני) ב-8HOT, מדבר היוצר שלמה ארצי, בכנות ובפתיחות נדירים, על הקריירה שלו כשברקע קטעי ארכיון משפחתיים ופרטיים, שטרם נחשפו. את הסדרה יצרו ירון שילון, מוריס בן-מיור ואמיר בן-דוד. אל הקרנת הבכורה בהשתתפות ארצי עצמו התייצבו: חיים סלוצקי ודרי שי - בעלי 'סלוצקי אפיקי תקשורת'; טל גרנות-גולדשטיין, מנכ"לית HOT ; רינת קליין - מנכ"לית סלוצקי אפיקי תקשורת ו- 8 ;HOTנועם סמל - מנכ"ל הבימה וגיסו של ארצי; השחקן אסי ישראלוף, וכמובן ילדיו ובת זוגו של ארצי, מיכל חלד.

שלמה ארצי וטל גרנות-גולדשטיין (צילום: משה שי)
שלמה ארצי וטל גרנות-גולדשטיין (צילום: משה שי)

לגרפלד באופטיקנה

רשת 'אופטיקנה' השיקה את קולקציית עונת הסתיו-חורף 2022-2023 שלה, באירוע שנערך בקניון רמת-אביב. מנכ"ל הרשת, אלרועי תורג'מן, סיפר כי הרשת שחוגגת השנה 35 שנים להיווסדה, יצאה התחדשה לוגיסטית, ותאפשר שירות חדש במסגרתו לקוחות החברה יוכלו  לבצע בדיקת ראייה על ידי אופטומטריסט מוסמך, ולקבל את המשקפיים המתאימות להם כבר למחרת. מנהלת הקולקציה וטרנדולוגית הרשת, גלוריה בבאי, הציגה בפני המוזמנים את קולקציות המותגים החדשים שהרשת החלה לשווק בבלעדיות בישראל ובכללן: 'לנוון', 'קארל לגרפלד', ו'סלבטורה פרגאמו'. בנוסף הציגה בבאי קולקציות חדשות של המותגים 'קרטייה', 'אתניה ברצלונה' ו'קטאליה' - גם הם מותגים בלעדיים הנמכרים רק בסניפי הרשת. 

אלרועי תורג'מן  (צילום: אור ניר)
אלרועי תורג'מן (צילום: אור ניר)

הדגל של ראלף לורן 

בקניון  רמת אביב שבתל-אביב נערכה פתיחת חנות הדגל של מותג האופנה 'פולו ראלף לורן' לפקטורי 54. החנות, מבית קבוצת אירני, עוצבה על ידי אדריכלי המותג מניו-יורק, באופן התואם את עיצוב חנויות הדגל של המותג בבירות האופנה ברחבי העולם. היא  מתפרשת על שטח של כ-400 מ"ר ובעיצובה הושקעו כעשרה מיליון שקלים. החנות מחולקת לחדרי קולקציות, כשבכל אזור מוצג סיפור שונה המתאים לקולקציות הנשים, הגברים והילדים.  בילו בוקר אופנתי בקניון: יפעת ורוני אירני, יוסי אירני, תומר אירני,

יוני ארליך, יוסי בניון ויוסי אירני (צילום: לנס הפקות)
יוני ארליך, יוסי בניון ויוסי אירני (צילום: לנס הפקות)

פלייסטיישן עם מסי וניימאר 

בן ינובר, מנכ"ל מלון 'דן כרמל' שבחיפה, לקח חלק בחגיגות ליגת האלופות שעה שאירח במלונו את קבוצת הכדורגל היקרה בעולם – פאריס סן-ז'רמן, לקראת משחקה עם מכבי חיפה שנערך בשבוע שעבר. ינובר שדאג מקרוב לכל צרכיהם של ליאו מסי, ניימאר, וקיליאן אמבפה, שלושת כוכבי העל של הקבוצה מפאריז, זכה גם לתמונה למזכרת עם ניימאר ומסי. בין הצרכים המיוחדים של כוכבי העל: כבלים מיוחדים על מנת לחבר את הסוני פלייסטיישן לטלוויזיה, מזגן על 19 מעלות, ווילונות מוגפים בחדרים. סוף השבוע העמוס של ינובר לא הסתיים עם עזיבת כוכבי הכדורגל, שכן במלון נערכו בסוף השבוע שתי הופעות מיוחדות, האחת של האמן מיכה שטרית, והאחרת של עילי בוטנר וילדי החוץ.

 ניימאר, בן ינובר ומסי (צילום: אנגלינה)
 ניימאר, בן ינובר ומסי (צילום: אנגלינה)

נפלאות סופהשבוע

בשישי בצהריים, בביתו החדש ביישוב ארסוף, נערכה חגיגת יום הולדת לאיש העסקים עמוס לוזון. את המסיבה המושקעת שנפתחה בקביעת מזוזה, הפיקה זוגתו אירית רחמים. האורחים שהגיעו לבושים בלבן נהנו מהופעות של חבריו האמנים של לוזון, שהגיעו לעשות שמח וגם לשיר ובכללם: עומר אדם, אודיה, עדן בן זקן, אייל גולן ומשה פרץ. 

ג'ודי שלום ניר מוזס אירחה בביתה ברמת גן אירוע התרמה לרכישת סלי מזון לחג לעמותת 'שניר' בראשות היו"ר ניר שמול.