בשישי בבוקר נערך במתחם 'רידינג 3' שבנמל תל אביב, אירוע פתיחת העונה של תיאטרון בית ליסין ע"ש ברוך איבצ'ר. באירוע, בהנחייתה של מגי אזרזר, הוענקו מלגות לשחקנים, ליוצרים ולעובדים מצטיינים, בתרומתם של ד"ר אברהם כדר ומיכל כדר, שנתנו חסות לאירוע, אך נעדרו ממנו. בפרס מפעל חיים זכו השחקנים יונה אליאן-קשת וששון גבאי, שמשחקים ביחד בתיאטרון מעל לשלושה עשורים. בפרס השחקנית המבטיחה זכתה כרמל בין, על משחקה בהצגה "משחקים בחצר האחורית". בפרסי השחקנים המצטיינים זכו שלומי טפיארו, על משחקו בהצגה "שיפוצים", ושירי גולן, על משחקה בהצגות "זוג" ו"סינית אני מדברת אליך". בפרס היוצר המצטיין זכה אמיר לקנר, המנהל המוזיקלי של "אפס ביחסי אנוש" ו"לעבור את הקיר". התוכנית האמנותית כללה מחווה לצביקה פיק בביצוע שחקני התיאטרון ושירים מתוך ההצגה המוזיקלית "לעבור את הקיר", בביצוע חן אמסלם, עוז זהבי, אוולין הגואל ועוד. מנהלת 'בית ליסין' ציפי פינס, יו"ר הנהלת התיאטרון ד"ר דב תמרי, ויו"ר אגודת הידידים - הילה רהב, קיבלו את פני הבאים בהם: שר האוצר אביגדור ליברמן ורעייתו אלה; שרת החינוך ד"ר יפעת שאשא-ביטון ובעלה אילן; שר התרבות חילי טרופר; שגריר בחריין בישראל חאלד אל ג'לאמה; שגריר איטליה בישראל סרג'ו ברבנטי; שרי אריסון, יעל חולדאי, רות ומאיר שטרית, ליזיקה ועמי שגיא, מיטל דנינו-שוויד, מיכל רובינשטיין-שמגר, ברוריה לקנר, ועוד ועוד. 

אלה ואביגדור ליברמן (צילום: אביב חופי ואיציק בירן)
אלה ואביגדור ליברמן (צילום: אביב חופי ואיציק בירן)

אילן ביטון ויפעת שאשא-ביטון  (צילום: אביב חופי ואיציק בירן)
אילן ביטון ויפעת שאשא-ביטון  (צילום: אביב חופי ואיציק בירן)

מאיר ורותי שטרית  (צילום: אביב חופי ואיציק בירן)
מאיר ורותי שטרית (צילום: אביב חופי ואיציק בירן)

אגמון – טייק שלוש

בשישי לפנות ערב ביישוב משמר איילון שבאזור לטרון, באו בברית הנישואים עו"ד צביקה אגמון ובת זוגו טלי אורן. עבור החתן מדובר בחתונתו השלישית ועבור הכלה בחתונה שניה. באי השמחה התרגשו מהחופה האזרחית בניצוחה של חברתם של בני הזוג - אירית רוזנבלום, ומהברכות שהרעיפו עליהם ילדיהם מנישואיהם הקודמים. בשטח השדה הצמוד לבית של החברים של הזוג במשמר איילון, נבנתה רמפה ענקית ועליה במה, שם הופיעה בפני המוזמנים להקת כוורת. על הקולינריה באירוע הופקד השף ארז קומרובסקי. בין המברכים נצפו: אח החתן - גיל אגמון וזוגתו אורית אלסטר; רותי ודן הכהן, אורי רוזנבלום, יוסי אבו, אתי ורמי כספי, איל וולדמן, עמיקם כהן, גדעון תדמור, רני והילה רהב, עליזה ויוסי זאנה, ארז ויגודמן, מרק טופילסקי ולילך אשר- טופילסקי ועוד ועוד.

פילומנה לחברים

חברי פורום הקהילה העסקית Audi Community התכנסו בסוף השבוע האחרון במתחם ה'סינמה סיטי' שבגלילות, להקרנת הסרט "פילומנה". הסרט, בבימויו של סטיבן פרירס, ובכיכובם של ג'ודי דנץ' וסטיב קוגן, מספר את סיפורה האמיתי של פילומנה לי, המחפשת את בנה במשך 50 שנים.  לפני ההקרנה, האזינו חברי הקהילה להרצאתה  של גליה פסח, מרצה ומדריכת טיולים בכירה לאיים הבריטיים, המתמחה בסכסוכים אתניים בעולם. פסח סקרה בהרצאתה את תולדות הרפובליקה האירית, השליטה והשפעתה הכואבת של הכנסייה הקתולית על תושביה, ו-"המהפכה הליברלית השקטה" המתחוללת באירלנד בעשור האחרון. הגיעו לצפות ולשמוע: עדיה ויצחק סוארי, ג׳ניס ודני גילרמן, יורם טורבוביץ', אילנה ואברהם ביגר, חגית ודב קוטלר, דיתי ואלכס לנדסברג, אורנית זיגר מנהלת חטיבת Audi ועוד רבים אחרים.

יצחק סוארי, דב קוטלר (צילום: ערן לם)
יצחק סוארי, דב קוטלר (צילום: ערן לם)

אברהם ביגר   (צילום: ערן לם)
אברהם ביגר   (צילום: ערן לם)

האופרה של יפו

במוצאי שבת התכנסו חברי אגודת ידידי האופרה הישראלית בביתה של יו"ר אגודת הידידים, עליזה יפו ובעלה פרופ' אריאל יפו, כדי לחגוג את פתיחת עונת האופרה החדשה 2022/23. הידידים והנו מהופעה ייחודית של ארבע סולניות האופרה הישראלית יחד עם הפסנתרן והיוצר גיא מינטוס. בילו ביחד: דני גילרמן, יו"ר הנהלת האופרה ואשתו ג'ניס, רונית אדלר, חוה ואלפרד אקירוב, בת-שבע בובליל, נאוה ברק, לינדה ויצחק סגול, כנה וזלמן שובל, יעל ורמי אונגר, חנה וגדעון המבורגר, טליה וגד זאבי, יהודה זיסאפל ורותי ליבנה, דיתי ואלכס לנדסברג, ליזיקה ועמי שגיא, אסי ברטפלד, וסוזי ודן פרופר.

חוה אקירוב, עליזה יופו ואלפרד אקירוב (צילום: אביב חופי)
חוה אקירוב, עליזה יופו ואלפרד אקירוב (צילום: אביב חופי)

רותי ליבנה, חיים סאמט ויהודה זיסאפל (צילום: אביב חופי)
רותי ליבנה, חיים סאמט ויהודה זיסאפל (צילום: אביב חופי)

סטטיק ובן אל מגשימים חלומות
הזוג המוזיקלי סטטיק ובן אל אמנם הודיעו לאחרונה על פרידה מקצועית, אבל לא פסחו על המסורת המבורכת שלהם עם הופעה במסיבת ההתרמה השנתית של עמותת Make-A-Wish, המגשימה משאלות לילדים החולים במחלות מסכנות חיים. אל מסיבת ההתרמה שנערכה במתחם 'חוות רונית' שבשרון, הגיעו גם ניר שרצקי מנכ"ל חברת איתוראן ואלון נטע מנכ"ל אייר פראנס ישראל ליהנות מהאירוע שאותו הפיקו שרית פולק ובן חבה מחברת ההפקות 'רוסו פרודקשן'.

ניר שרצקי ואלון נטע (צילום: רפי דלויה)
ניר שרצקי ואלון נטע (צילום: רפי דלויה)