נפרדים מגביש

אורי לוין - מנכ"ל קבוצת דיסקונט, ושאול קוברינסקי - יו"ר הבנק, אירחו מסיבת פרידה לכבודו של יובל גביש, ששימש משנה למנכ"ל דיסקונט ועוזב כעת. האירוע נערך תחת הכותרת 'נפרדים באהבה' וכלל דברי פרידה, ארוחת ערב, והופעה של הזמר חנן בן-ארי. הגיעו לאחל בהצלחה: רמי אונגר, אלפרד אקירוב, ישי דוידי, צחי נחמיאס, איציק קרייס, רון אבידן, אורי אדלסברג, ערן גריפל, משה קפלינסקי, עידו חג׳ג', אלי ברקת, רן עוז, חיים כצמן, גבי רוטר, דוד פתאל, לילך אשר-טופילסקי, חן למדן ורבים נוספים.

אלי אלעזרא ויובל גביש (צילום: לנס הפקות)
אלי אלעזרא ויובל גביש (צילום: לנס הפקות)

האסטרטגיה החדשה של שוחט

משלחת של 350 מנהלים מחברת 'סודהסטרים', מ-50 השווקים שבהם החברה פועלת, פתחה בשני, בירושלים, את הכנס הבינלאומי של החברה. לאורך ארבעת ימי הכנס תשיק סודהסטרים את האסטרטגיה המיצובית החדשה שלה תחת המסר - Push for Better. אל הכנס הגיע במיוחד גם רם קרישנן - מנכ"ל חטיבת המשקאות הבינלאומית ומנהל הסחר ב'פפסיקו' העולמית.

את הכנס פתח מנכ"ל סודהסטרים העולמית, אייל שוחט, שהציג את אסטרטגיית המיצוב מחדש של החברה. המשתתפים גם זכו להרצאות מנציגי פייסבוק, גוגל וטיקטוק, ויבקרו במפעל הגלובלי של סודהסטרים בלהבים-רהט, ממנו מייצאת החברה את כלל המוצרים שלה לרחבי העולם, ופועל תחת ערכי דו קיום ושלום.

חומסקי וגלברד מחדשים

איל חומסקי בעלי מועדון הכדורסל הפועל "בנק יהב" ירושלים ושאול גלברד מנכ"ל בנק יהב, נפגשו לחתום על חידוש הסכם חסות ראשי. השניים חתמו גם על הארכת שיתוף הפעולה של מועדון הכדורסל והבנק בתמיכה בפעילות נוער בסיכון בקהילה, בהיקף של 650 אלף שקל. למעמד החתימה הגיע גם יועץ המועדון, יותם הלפרין. שיתוף הפעולה בין שני הגופים החל בשנת 2014 והוא אחד הארוכים בספורט הישראלי.

איל חומסקי, שאול גלברד (צילום: לירון מולדובן)
איל חומסקי, שאול גלברד (צילום: לירון מולדובן)

לארי מניח בלוד

יו"ר בנק מזרחי טפחות משה וידמן, מנכ"ל בנק מזרחי טפחות משה לארי, ראש עיריית לוד יאיר רביבו, ובכירים מהבנק ומעיריית לוד, התכנסו לטקס הנחת אבן הפינה לקמפוס בנק מזרחי טפחות בעיר לוד.  בטקס, ציינו וידמן ולארי, כי הקמפוס החדש צפוי להיות מתקדם ומודרני, ויעניק לעובדים סביבת עבודה מיטבית עם מעטפת היקפית בתחומי הרווחה והפנאי. סיום עבודות הבנייה, שעלותן מוערכת במאות מיליוני שקלים, ותחילת אכלוס הקמפוס מתוכננים לקראת סוף שנת 2025.

משה לארי ויאיר רביבו  (צילום: יח''צ בנק מזרחי טפחות)
משה לארי ויאיר רביבו  (צילום: יח''צ בנק מזרחי טפחות)

דאבוש למצוות 

נורית דאבוש חגגה  בשני בערב ב'אולמי רוקח' בתל אביב את מסיבת בת המצווה לבתה ליאב. הגיעו לחגוג ולאחל מזל טוב: משה כחלון, ישראל כץ, אופיר אקוניס, רוני גמזו, ישראל אנגל, משה לארי, שאול גלברט, משה ליאון, איציק לארי, תמי ויהודה רווה, רני רהב, הרב אדר אסף יפרח  ועוד. 

נורית וליאב דאבוש  (צילום: פרטי)
נורית וליאב דאבוש (צילום: פרטי)

גבריאלי אורז

עם התקרב חגי תשרי, החלו מאות מעובדי חברת תנובה להתנדב השבוע, למען מעוטי יכולת - ילדים ומשפחות, במטרה לשמחם. עובדי החברה לוקחים חלק בפעילות התנדבותית של אריזת וחלוקת מזון, כאשר את המוצרים תרמה תנובה. ההתנדבות מתקיימת במחסני העמותות: 'פתחון לב', 'חסד מציון', 'יד ביד', וארגון 'לתת'. נתנו יד לאורזים במחסני 'פתחון לב' בראשון לציון: אלי כהן מנכ"ל ארגון פתחון לב, וחיים גבריאלי יו״ר קבוצת תנובה.

אלי כהן וחיים גבריאלי   (צילום: יח''צ תנובה)
אלי כהן וחיים גבריאלי (צילום: יח''צ תנובה)

ברביבאי מברכת

שרת הכלכלה, אורנה ברביבאי ובכירי משרדה התארחו לישיבה מיוחדת עם התאגדות רשתות האופנה והמסחר באיגוד לשכות המסחר ופגשו את נשיא האיגוד, עו"ד אוריאל לין, ויו"ר החטיבה הקמעונאית ויו"ר קבוצת בריל, שחר תורג'מן. השרה ברביבאי בירכה את המשתתפים לרגל השנה החדשה שבפתח.

שחר תורג'מן, אורנה ברביבאי ואוריאל לין   (צילום: ליאת מנדל)
שחר תורג'מן, אורנה ברביבאי ואוריאל לין (צילום: ליאת מנדל)

החדש של מקס

 אורי מקס, מייסד ובעלים של רשת 'מקס סטוק' השיק השבוע  סניף חדש במתחם 'אושילנד' בכפר סבא. מדובר בסניף ראשון  בתוך קניון, הפרוס על שני מפלסים ומשתרע על שטח של 5,000 מ"ר. באירוע נכחו בכירי הרשת שהגיעו לחגוג עם מקס את הפתיחה ולהרים כוסית לרגל השנה החדשה.

אורי מקס (צילום: ארז שוורץ)
אורי מקס (צילום: ארז שוורץ)