חברת 'מאנדיי' המייצרת מערכת הפעלה לעבודה (Work OS) שמאפשרת לארגונים, בכל סדר גודל, ליצור כלים ותהליכים הדרושים להם לניהול כל היבט בעבודתם, פתחה רשמית את משרדי המטה החדשים שלה בצפון אמריקה, שנועדו לתמוך בצמיחת החברה באזור זה.

שטח משרדי המטה החדשים, שממוקמים בעיר ניו יורק, עומד על כ- 10,000 מ"ר, פי שלושה בהשוואה לשטח המשרדים הקודמים של החברה בתפוח הגדול.

המשרדים החדשים פרושים על פני ארבע קומות בשדרות פארק במנהטן. עיצוב הפנים של המשרדים הובל על ידי הצוות הישראלי של מאנדיי, ממטה החברה בתל אביב. אריק אדמס, ראש עיריית ניו יורק השתתף בטקס גזירת הסרט החגיגי ופגש במקום את ג׳יימסון פאוול - סמנכ״ל מכירות צפון אמריקה במאנדיי, מייק לאם - סמנכ״ל משאבי אנוש צפון אמריקה, ואת לאה וולטרס ראש צוות התקשורת בחברה. 

ארבע חתונות ושנה חדשה 
תחת סידורי אבטחה כבדים נישא טרום השנה החדשה, יואב לפיד, בנו של ראש הממשלה יאיר לפיד, לבחירת ליבו שי אללו. החתונה נערכה באזור קיבוץ חולדה שבמרכז הארץ וכללה הופעה של אבי החתן, ראש הממשלה בשבילכם, מלווה בחברו רמי קליינשטיין, מקדיש לזוג הצעיר את השיר 'שתישאר צעיר לנצח'. 

 עוד חתונה שנערכה ממש על קו הסיום של תשפ"ב: בכפר נטר התחתנו ירדן גנזי - בתם של מושיק ורז'ין גנזי, עם איתי גרינבוים בנם של ורד ואילן גרינבוים. על ההפקה המושקעת הופקדה חברת 'סקאי הפקות'. 

סוכן השחקנים והאמנים יוני דותן, מבעלי סוכנות הייצוג והתוכן ADD, נישא לבחירת ליבו, יובל אברג׳יל, באירוע חגיגי שנערך בהאנגר 11 שבנמל ת״א. את הזוג הכניס לחופה הזמר הראל סקעת עם השיר "כמה עוד אפשר" ואת הטקס ערך הרב ישראל לאו. על הקולינריה הופקד טל חובש עם 'קייטרינג פלפל'. בין הרבים שהגיעו לברך ולעשות שמח: בבו קובו ומירי בוהדנה, משה ופנינה אדרי, רותם סלע ואריאל רוטר, רני והילה רהב, דנה פרידר ואריאל פרדו, דושי לייטרסדורף ואנחל בונני, הדס וירון ליכטנשטיין, נועם סמל ועוד ועוד. 

יובל אברג'יל ויוני דותן (צילום: אור גפן)
יובל אברג'יל ויוני דותן (צילום: אור גפן)

דנה פרידר ואריאל פרדו (צילום: אור גפן)
דנה פרידר ואריאל פרדו (צילום: אור גפן)

בבו קובו ומירי בוהדנה  (צילום: אור גפן)
בבו קובו ומירי בוהדנה (צילום: אור גפן)

טל חובש, דושי לייטרסדורף ואנחל בונני (צילום: אור גפן)
טל חובש, דושי לייטרסדורף ואנחל בונני (צילום: אור גפן)

יאן גרוסמן, וליבר בלילתי - בתה של מעצבת שמלות הכלה הבינלאומית ברטה נישאו בחתונה קטנה שנערכה בבית הכנסת הגדול, והמשיכו את החגיגות במסיבת חתונה מושקעת במיוחד שנערכה במצוקי דרגות. כיאה למעמד ולמשלח ידה של אם הכלה – במהלך האירוע החליפה הכלה לא פחות מארבע שמלות.  

גיחה משוודיה
איש העסקים והתעשיין השוודי מרכוס וולנדברג, התייצב טרם החג לאירוע שהתקיים בנציגות המקומית של חברת התרופות אסטרהזניקה בישראל. וולנדברג הוא ראש משפחת תעשיינים ובנקאים מהעשירות בשוודיה, ובין היתר, יש לו אחזקות בחברות ענק כמו אריקסון, אלקטרולוקס (Electrolux) וסאאב (Saab). איש העסקים השוודי ביקש להתרשם מקרוב מפעילות אסטרהזניקה בישראל בעיקר בתחומי החדשנות, והבריאות הדיגיטלית. לארץ הוא הגיע במטוסו הפרטי, לביקור קצר בן יומיים בלבד, יחד עם  יאן לארסון (Jan Larsson) מנכ"ל Business Sweden הזרוע הכלכלית של משרד החוץ השבדי, דרג'ה איסקסון (Darja Isaksson) מנכ"לית רשות החדשנות השוודית, ומשלחת של בכירים נוספים מהתעשייה השוודית.

מרכוס וולנדברג (צילום: אורי לובן)
מרכוס וולנדברג (צילום: אורי לובן)

לשנה חדשה ב-Ness 
חברת Ness חגגה עם כ-5,500 עובדי החברה ובנות/בני זוגם, לקוחות, ושותפים את כניסתה של השנה העברית החדשה, במסיבת ענק שנערכה באמפי-פארק רעננה. האורחים נהנו מקבלת פנים שכללה דוכני אוכל, שפע של אטרקציות והופעה של האחיות כרקוקלי וירדן קליימן הסקסופוניסטית. במופע המרכזי אביב גפן אירח שורה ארוכה של אמנים מובילים בהם מרגול, יסמין מועלם, רביד פלוטניק, ורביב כנר. אבי באום, יו"ר חילן ו-Ness ושחר אפעל - מנכ"ל Ness , הובילו את האירוע במסגרתו נחשף גם המיתוג החדש של החברה תחת הסלוגן " ה-Ness Factor" ומשמעותו, וכן סרטון מיתוג בכיכובו של תמיר בר.

אבי באום, מרגול, אביב גפן ושחר אפעל (צילום: ארז עוזייר)
אבי באום, מרגול, אביב גפן ושחר אפעל (צילום: ארז עוזייר)

הפרינס של אודמר פיגה
בערב שלפני ראש השנה נערך אירוע להשקת ספר עיצוב של מותג השעונים היוקרתי 'אודמר פיגה' (audemars piguet ), בנוכחות ביל פרינס, עורך מגזין העיצוב הנחשב wallpaper . פרינס הגיע ארצה אחרי אירוע השקת הספר בעיר ניו יורק, שם השתתפה בהשקה גם טניסאית העל סרינה ויליאמס, שגרירת המותג. בארץ נערך האירוע בבית אודמר פיגה שבשדרות רוטשילד. הרימו כוסית: קמיל פרט, סמנכ"לית השיווק של המותג, לקוחות ומוזמנים, ביניהם מלכת היופי לשעבר מור ממן

ביל פרינס וקמיל פרט (צילום: רפי דלויה)
ביל פרינס וקמיל פרט (צילום: רפי דלויה)

חוגגים עם לקוחות
השותפים של פירמת  Finnegan- , אחת החברות המובילות בתחום הקניין הרוחני - גרשון פניטש, ג׳ף ברקוביץ, דארן ג׳ירון, אליוט קוק, בריאן דינר ומישל בוש, חגגו את כניסתה של השנה החדשה בעיר תל אביב, עם כ-200 לקוחות. באירוע שנערך במתחם 'ריברסייד' התייצבו בכירים מחברות מובילות בישראל.

ג׳ף ברקוביץ, גרשון פניטש, אליוט קוק ודארן ג׳ירון (צילום: רפי דלויה)
ג׳ף ברקוביץ, גרשון פניטש, אליוט קוק ודארן ג׳ירון (צילום: רפי דלויה)

 בריזורט עם נחמני
היזם והאוצר ברק נחמני, בעליו של חלל העיצוב 'ריזורט', השיק פופ-אפ במתחם התחנה בתל אביב. באירוע הציג לראשונה השחקן לירון לבו עבודות אומנות שלו, ועל עמדת הדיג׳יי הופקד יואב שלמור. בין האורחים שהגיעו: ראש עיריית תל אביב רון חולדאי ורעייתו יעל, השחקנים: מיכאל מושונוב ומיכאל אלוני, המעצב דרור קונטנטו, האומנית שירה ברזילי ועוד.

ברק רחמני ולירון לבו (צילום: רן לזרוני)
ברק רחמני ולירון לבו (צילום: רן לזרוני)