נציגי הייטק מישראל האזינו לבעלי 'אורקל' לארי אליסון, ומנכ"לית החברה צפרה כץ, באירוע CloudWorld שקיימה אורקל בארה"ב, בהשתתפות מעל 10,000 איש מכל העולם, לצורך חשיפת טכנולוגיות העתיד בתחום הענן. האירוע נערך בעיר לאס-וגאס והגיעו אליו נציגים מחברות ישראליות כגון: פלייטיקה, קוגנייט, סולרדאג', מנורה, קבוצת מאיר, וגם נציגים של הסוכנות היהודית. במסגרת האירוע, חברי המשלחת הישראלית זכו להפתעה ייחודית, כאשר צפרה כץ, מנכ"לית אורקל העולמית, ילידת ישראל, הגיעה במפתיע לארוחת ערב עמם, נפגשה עם המנכ"לים, וסיפרה על מחויבותה למדינת ישראל. עוד נכחו בארוחה : יעל הר-אבן, סמנכ"לית אורקל ישראל, ערן פייגנבאום, מנכ"ל אורקל ישראל, וגל תירוש, בן זוגה של צפרה כץ.

קולטורה בהיכל 

היכל התרבות בתל אביב, בשיתוף עם החברות 'סרטי שובל' ו'סרטי יונייטד קינג', השיק בחמישי האחרון את המיזם "קולטורה". במסגרת המיזם יוקרנו באולם החדשני ע"ש צוקר שבהיכל התרבות, בהקרנות בכורה, סרטי איכות ייחודיים, שילוו בהרצאות ובתוכן מקדים הרלוונטים לסרט.  

באירוע ההשקה, נהנו המוזמנים מהרמת כוסית חגיגית, כיבוד קל, הרצאה מפיו של השף חיים כהן, ומהקרנת בכורה של הסרט המדובר "השף", שנבחר לאחד מעשרת הסרטים הטובים ביותר של השנה על ידי 'סקרין אינטרנשיונל'. אירחו את האירוע: מנכ"לית היכל התרבות תל אביב - דלית קורל, מנכ"ל יונייטד קינג ומבעלי סינמה סיטי, משה ופנינה אדרי, וכן בני ואלכס שוילי בעלי 'סרטי שובל'.

נהנו מהקונספט החדש: דורון ספיר - סגן ראש עיריית תל אביב-יפו וממלא מקום וחבר דירקטריון ההיכל; כרמית ואייל אדרי, צביקה גיור, ורד ואילן גרינבוים, קלודין גלנט, קובי אושרת, אתי וגבי רוטר, ועוד. 

בני ואלכס שוילי, חיים כהן ודלית קורל (צילום: אסף לב)
בני ואלכס שוילי, חיים כהן ודלית קורל (צילום: אסף לב)

משה ופנינה אדרי (צילום: אסף לב)
משה ופנינה אדרי (צילום: אסף לב)

אייל וכרמית אדרי (צילום: אסף לב)
אייל וכרמית אדרי (צילום: אסף לב)

צביקה גיור (צילום: אסף לב)
צביקה גיור (צילום: אסף לב)

גבי ואתי רוטר (צילום: אסף לב)
גבי ואתי רוטר (צילום: אסף לב)

רוזן מתגייסת 

במוצאי השבת האחרונה, ערכו ורד וברק רוזן, בגינת ביתם בהרצליה פיתוח, מסיבת גיוס לכבוד בתם לי רוזן. חבריה של רוזן ג'וניור נהנו מהופעה של ליאור נרקיס, אשר במהלכה שרה כלת השמחה עם הוריה את השיר 'עוף גוזל'. מיד אחרי התקיימה מסיבת ריקודים בהובלת הדי.ג'יי איתי גלו. 

ברק רוזן, ורד רוזן (צילום: רפי דלויה)
ברק רוזן, ורד רוזן (צילום: רפי דלויה)

לארי מעניק בפריפריה 

במסגרת טקס בנוכחות מנכ"ל בנק מזרחי-טפחות משה לארי, וסמנכ"ל חטיבת הון אנושי משאבים ותפעול בבנק - ניסן לוי, הוענקו מלגות לעשרה סטודנטים מן הפריפריה שמטרתן להנגיש עבורם לימודים אקדמיים בתחומים פיננסיים. המלגות הוענקו לעשרת הסטודנטים הלומדים במכללת ספיר, כאשר סכום התרומה הכולל של הבנק עמד על 70 אלף שקלים. בדברי ברכתו ציין משה לארי: "כבנק שחרט על דגלו לפעול מתוך ראיה אישית ואנושית, אנו רואים בהענקת המלגות לסטודנטים את תרומתנו לפיתוח דור העתיד של מדינת ישראל וגאים בשותפות עם מכללת ספיר".

משה לארי (צילום: אבשלום ששוני)
משה לארי (צילום: אבשלום ששוני)

לוי מבקר

יו"ר הכנסת מיקי לוי מצא זמן בתוך מערכת הבחירות ההולכת ומתחממת, והגיע לסיור ב'בית איזי שפירא' ברעננה. יו"ר הכנסת פגש במקום את מנכ"ל בית איזי שפירא עמיר לרנר, את ילי דוניבסקי - אימו של גל בן ה-3 מגן הילדים של איזי שפירא, וכן את אנשי המקצוע של הארגון שדואג לזכויותיהם של אנשים עם מוגבלות בישראל. במהלך הביקור שמע לוי על העשייה בתחום, הצורך בהרחבת סל השירותים לפעוטות עם מוגבלויות, והפיתוחים החדשים בתחום הטיפול הרגשי עבורם.

מיקי לוי, ילי דוניבסקי ועמיר לרנר (צילום: דייויד גארב)
מיקי לוי, ילי דוניבסקי ועמיר לרנר (צילום: דייויד גארב)

האווטאר של אפקה

במסגרת כנס פתיחת השנה של 'אפקה' – המכללה האקדמית להנדסה בתל אביב, הופיע הזמר רמי קליינשטיין אשר הופתע על ידי צוות המכללה וקיבל לרגל יום הולדתו ה-60 עוגה עם זיקוקים בעודו שר על הבמה. באירוע גם נחשף המיתוג החדש של המכללה. אירחו את האירוע: שושי זונבנד-תמרי מנכ"לית המכללה ונשיא המכללה פרופ' עמי מויאל הוקרן כדמות אווטאר על הבמה והציג לסגל אפקה את הישגי המכללה ובוגרי המכללה, המהנדסים המוסמכים בשוק העבודה, וכן את יעדיה החדשים. את האירוע הנחה המנטליסט נמרוד הראל שהציג יכולות על חושיות שעובדות על אלגוריתמים.

עמי מויאל, שושי זונבנד ונמרוד הראל  (צילום: דור פזואלו)
עמי מויאל, שושי זונבנד ונמרוד הראל (צילום: דור פזואלו)