בחמישי האחרון, בחלל החדש של 'גלריית שלוש' בתל-אביב, נערכה פתיחה לתערוכת יחיד של האמנית הצרפתייה ORLAN – . מדובר באמנית קונספטואלית, פורצת דרך, שהחלה ליצור עוד בשנות השבעים של המאה הקודמת. התערוכה המוצגת בישראל כוללת עשרה צילומים גדולי ממדים, בהם משולבים פניה של ORLAN  עם מסכות האופרה של פקין, וטכנולוגיית מציאות רבודה המציגה אווטרים בדמותה, המגיבים לעבודותיה. המבקרים חוו גם חוויה אינטראקטיבית - צילום סלפי עם דמותה הוירטואלית של ORLAN.

את פני הבאים לאירוע הפתיחה קיבלו האמנית עצמה, יחד עם נירה יצחקי -  בעלת 'גלריית שלוש'. רשמו נוכחות: מיכל ודוד פורר, מיכל  ומיקי צלרמאייר, האדריכל אסף גוטסמן, חוקרת האמנות ז'קלין פרידמן, אן וארי רוזנבלט, צביקה ימיני, האדריכלית יעל ברוורמן, דויד קריבושה ונוספים. 

מיכל ודוד פורר (צילום: רפי דלויה)
מיכל ודוד פורר (צילום: רפי דלויה)

צביקה ימיני (צילום: רפי דלויה)
צביקה ימיני (צילום: רפי דלויה)

חוק וסדר מיאמי
במסגרת כנס לשכת עורכי הדין הבינלאומית שהתקיים בשבוע שעבר במיאמי, אירח הסניף  הישראלי של פירמת עורכי הדין GT , מהגדולות בעולם, קבלת פנים ייחודית בטירה המפורסמת של ג'יאני ורסאצ'ה. אל האירוע הוזמנו כ– 700 עורכי דין מרחבי העולם לרבות אורחים ממשרדים ישראלים. בין שבע מאות המוזמנים שהגיעו במיוחד לכנס במיאמי היו: עו"ד גיל ווייט - שותף מנהל בכיר בפירמת עורכי הדין הרצוג פוקס נאמן; בכירים ממשרד מיתר ועוד. בין מארחי האירוע: עו"ד ג'ואי שבות - שותף־מנהל במשרד הישראלי של GT; עו"ד אלן סאטין – שותף בכיר במשרדי GT  ניו יורק, ועו"ד מארק סלינג'ר לשעבר ממובילי השלוחה הישראלית של פירמת מקדרמוט אשר התמזגה לאחרונה לתוך הפעילות הישראלית של GT, בהופעת בכורה לאחר המיזוג.

 אלן סאטין, גיל ווייט, ג׳ואי שבות ומארק סלינג׳ר (צילום: באדיבות פירמת עורכי הדין GT)
 אלן סאטין, גיל ווייט, ג׳ואי שבות ומארק סלינג׳ר (צילום: באדיבות פירמת עורכי הדין GT)

יאסו ליפא
משרד עורכי הדין ליפא-מאיר ושות' הטיס את כל עורכי הדין, המתמחים ועובדי המטה, לאתונה שביוון, לארבעה ימים של השתלמות ונופש.

העובדים נהנו מהופעות בטברנות השונות ברובע הפלאקה, ומטיולים באקרופוליס ובאתרים נוספים בעיר העתיקה.כמו כן כללה ההשתלמות מסיבות ערב עם די.ג'ייז, שהות במלון מרשת מלונות בראון, הרצאות מקצועיות, ושלל פעילויות משרדיות. נהנו מהחופשה ועצרו לתמונה למזכרת על רקע מקדש הפרתנון: אלון פומרנץ - שותף מנהל של הפירמה, וציפי איסר-איציק, שותפה ומנהלת מחלקת הגנת הסביבה במשרד.

ציפי איסר-איציק ואלון פומרנץ (צילום: דוד תמר)
ציפי איסר-איציק ואלון פומרנץ (צילום: דוד תמר)

המבורגר מציין 65
בסס"ח - חברת ביטוח האשראי מהגדולות בישראל, שבבעלות משותפת של קבוצת 'הראל' ו'אליאנץ טרייד', ציינה לאחרונה  65 שנים להקמתה, באירוע חגיגי שנערך במרכז רבין שבתל-אביב. במסגרת האירוע ציינו גם את חילופי המנכ"ליות בחברה – שעה שעדי נוב החליפה את חגית ציטיאט-לוין שמונתה למנכ"לית 'הראל פיננסים'; ואת חילופי יושבי הראש שעה שאורי רובינוביץ החליף את דוד בלומברג שיוצא לפרישה. בין האורחים נכחו יו"רים ומנכ"לים מהחברות המובילות במשק, וכן בכירים מחברת 'הראל', בראשות יאיר המבורגר - יו"ר הראל השקעות, ואורחים מחו"ל.

חגית ציטיאט-לוין, יאיר המבורגר ועדי נוב  (צילום: דפנה גזית)
חגית ציטיאט-לוין, יאיר המבורגר ועדי נוב  (צילום: דפנה גזית)

גלו XL
מותג משקאות האנרגיה XL, יצר סאונד ב- TikTok בקמפיין חדשני יחד עם הדיג'יי המוביל והמפיק המוזיקלי איתי גלו, הכותב והמלחין רון ביטון, ויוצרי התוכן ניר בנילוש ואופק מזרחי. הקמפיין תחת השם "איך אני אוהב.ת XL", ייתן את הבמה לצרכנים ויקרא להעלות סרטונים עם הסאונד המקורי ברקע. הסרטונים המוצלחים ביותר יופיעו בפרסומת טלוויזיה ויזכו לחשיפה רחבה.

איתי גאלו (צילום: שוקה כהן)
איתי גאלו (צילום: שוקה כהן)

אפרטיבו עם קונטנטו
אתר TERMINAL X יצא בשיתוף  פעולה עם מעצב האופנה, דרור קונטנטו, למכירת  קולקציית שמלות ערב צבעוניות, אותן ניתן להשיג במשלוח מהיר 'מהיום למחר' עם שליח עד הבית. אירוע השקת הקולקציה נערך בבר הקוקטיילים החדש – 'אפרטיבו' של השף גיל חן. האורחים נהנו מתפריט קוקטיילים וממנות שהוכנו בהשראת שמלות הערב שעיצב קונטנטו. הגיעו לפרגן החברות הטובות השחקנית הילה סעדה, רונית יודקביץ ואורחות נוספות.

גיל חן ודרור קונטנטו (צילום: יהודה יקר)
גיל חן ודרור קונטנטו (צילום: יהודה יקר)

שני מעלה מודעות
השף אייל שני, הלל גרדי - זוכה ׳מאסטר שף׳, ואור לוי, הפעילה החברתית הצעירה, השיקו בחמישי האחרון במתחם האירועים ׳אקוסטה׳ שבתל-אביב את 'שבוע האופנה הקולינרי' שיתקיים בסימן חודש המודעות לסוכרת נעורים. במסגרת שבוע האופנה הקולינרי, בין התאריכים 14-21.11.2022, יציג כל שף שייקח חלק בפרויקט מנה משלו – המסמלת עבורו את המילה "איזון". המנות יוצגו במהלך השבוע במתחם האירועים ׳ויסקי בר מוזיאון׳.

אייל שני, אור לוי והלל גרדי (צילום: נימרוד כהן נימקו)
אייל שני, אור לוי והלל גרדי (צילום: נימרוד כהן נימקו)

קרדיט צילום: נימרוד כהן נימקו