עדן בן זקן נבחרה לשיר את הגרסה בעברית  לקמפיין העולמי של דיסני: "מהמשפחה שלנו למשפחה שלכם". חברת דיסני עולה לקראת חנוכה וחג המולד, בסרטון אנימציה בן שתי דקות, העוקב אחר משפחה החוגגת את הגעתה של תינוקת חדשה למשפחה . בן זקן, שבעצמה מצפה לתינוקת, תשיר את הגרסה המקומית לסרטון, ובאולפן ההקלטות היא פגשה את  קרן סער, מנכ"לית חטיבת הסחר של דיסני ישראל. 

לונדון לחובבי האמנות

במלאת שנתיים לפתיחת חלל האמנות ׳נסימה לנדאו׳ בתל אביב, שהקימו סטיב נסימה וסוזן לנדאו, הגיעה להתארח במקום גלריית Unit London והשתלטה על חלל האמנות התל אביבי כולו, עם עבודות של מיטב אמני הגלריה הלונדונית שמקדמת אמנים צעירים ומבטיחים. בעלי הגלריה ג'ו קנדי הגיע במיוחד לארץ להשתתף באירועי הפתיחה, שכללו פרפורמנס רחוב של רקדני בת שבע, והקרנות וידאו על המבנים הסמוכים. בין המוזמנים  שנהנו  במהלך הערב מבר קוקטיילים בחסות קוניאק-הנסי, היו אמנים, אנשי תרבות ואספנים מהארץ ומן העולם ביניהם האמן הבריטי כריסטופר הרטמן שהגיע לתל אביב בעקבות תכנית רזידנסי של נסימה-לנדאו לקראת תערוכת יחיד שלו ביפן; מיכל אנסקי, דורית ליפשיץ, יעל בראון, שיראל שמעונוב, אור רוזנבלום ועוד.

ג'ו קנדי וסטיב נסימה  (צילום: אסקף אברהם)
ג'ו קנדי וסטיב נסימה  (צילום: אסקף אברהם)

כריסוטפר הרטמן וסוזן לנדאו (צילום: אסקף אברהם)
כריסוטפר הרטמן וסוזן לנדאו (צילום: אסקף אברהם)

הבכירים בוותיקן

משלחת בכירים גלובלית של פירמת הייעוץ וראיית החשבון  Deloitte נפגשה לאחרונה עם האפיפיור פרנציסקוס במקום מושבו בוותיקן. במפגש נכחו אילן בירנפלד, יו"ר Deloitte ישראל, ואורן רוזמן, שותף בחטיבת הייעוץ וחלק מה- Global Advisory Council  של הפירמה הגלובלית. מערכת היחסים בין הוותיקן ל-Deloitte הינה ארוכת שנים ומבוססת על עשרות פרויקטים קהילתיים משותפים ברחבי העולם. במהלך המפגש, האפיפיור שוחח עם בכירי הפירמה והדגיש את האחריות האדירה של המגזר העסקי בהובלה והשפעה חיובית על הסביבה העסקית והחברתית בה הוא פועל, בוודאי לאור המשברים והאתגרים העולמיים. בשנים האחרונות השקיעה הפירמה 1.7 מיליארד דולר במטרות חברתיות, וכן בתוכנית WorldClass שהכשירה לעבודה 34 מיליון איש ברחבי העולם שאין להם נגישות לידע וכלים מקצועיים.

לזכרו של מנדל

בשישי האחרון השתתפה הנהלת הקרן העולמית בחנוכת רחבת מורטון מנדל בימין משה בירושלים – מתנת העיר ירושלים לציון תרומתו העצומה של מורט מנדל לירושלים ולמדינת ישראל. האירוע נערך בנוכחות: נשיא קרן ג׳ק, ג׳וזף ומורטון מנדל - פרופ׳ יהודה ריינהרץ, יו״ר מועצת המנהלים של הקרן - סטיבן ה׳ הופמן, מנכ״ל קרן ג׳ק, ג׳וזף ומורטון מנדל- ישראל - משה ויגדור, שי דורון - נשיא הקרן לירושלים, משה ליאון -  ראש עיריית ירושלים ונחמן שי - שר התפוצות.

משה ויגדור, סטיב הופמן ויהודה ריינהרץ (צילום: Simanim.tv)
משה ויגדור, סטיב הופמן ויהודה ריינהרץ (צילום: Simanim.tv)

נווה מגיע לפרגן

עו"ד רות דיין-וולפנר, מומחית לדיני משפחה וירושה, ציינה חצי יובל של פעילות.

באירוע שהתקיים באולם האירועים של מסעדת 'פופ אנד פופ', של השף שחף שבתאי בתל אביב, דיין-וולפנר חגגה כמה נקודות ציון חשובות בקריירה שלה: חצי יובל של עשייה משפטית כעורכת דין; השקת ספרה השני "בית הספר לקארמה"; ואת הצלחת הפודקאסט שלה "בית הספר לקארמה טובה" שעבר לאחרונה את רף חצי מיליון ההאזנות.

בין האורחים שהשתתפו באירוע: בן זוגה של כלת השמחה דן רון; אפי נווה ובת הזוג בר כץ, שי אגסי ותמי חוטבלי, אלון אולמן ורעייתו אורטל, עו"ד צפנת דרורי ויניב לוי, עו"ד איימי בכור, הפסיכיאטר ד"ר אילן טל, יובל אברמוביץ, מרב מילר, ליבי נחימובסקי, המעצבת חגית טסה, ודניאל וולפסון.

דן רון ורות דיין וולפנר  (צילום: גיא יחיאלי)
דן רון ורות דיין וולפנר (צילום: גיא יחיאלי)

אפי נווה ובר כץ (צילום: גיא יחיאלי)
אפי נווה ובר כץ (צילום: גיא יחיאלי)

בראל בישראל

מעצבת האופנה דינה בראל, הגיעה ארצה  לביקור קצר כדי להשיק את ספרה "לעצב את החלום". מדובר בספר אוטוביוגרפי, המספר על תחנות בחייה עם סיפורים ותמונות מאחורי הקלעים של עולם האופנה בהוליווד.   האירוע נערך במגדלי אקירוב וכלל  תצוגת אופנה של שמלות ערב אותן עיצבה בראל שהופיעו במגזינים. בין הנשים הרבות שהגיעו לאירוע היתה חברתה הטובה רחל עטייה שעזרה לארגן את ההשקה בישראל. 

רחל עטיה ודינה בראל (צילום: יוסי שובה)
רחל עטיה ודינה בראל (צילום: יוסי שובה)

יוחננוב חוגג ומשיק

איש הקולינריה ומשפיען האוכל רון יוחננוב חגג את יום הולדתו בסוף השבוע האחרון ושילב בחגיגה את השקת המתחם קולינרי שלו. בין הרבים שהגיעו לברך את חתן השמחה היתה יפית לוי- אטיאס בתו של רמי לוי. האורחים התרשמו מהמתחם החדש באבן יהודה המשלב חלל להפקות תוכן קולינרי, סדנאות בישול, חלל לאירועי בוטיק וחנות כלי בית. 

רון יוחננוב ויפית לוי- אטיאס (צילום: אור גפן)
רון יוחננוב ויפית לוי- אטיאס (צילום: אור גפן)