גיל אגמון - יו"ר 'דלק מוטורס', ושחר שמש - מנכ"ל 'דלק מוטורס', אירחו אירוע יוקרתי להשקתה של ספינת הדגל החדשה מבית מותג הרכב BMW – הב.מ.וו. סדרה 7 . אירוע ההשקה נערך ב'וולדרום הלאומי ע"ש סילבן אדאמס' שבתל אביב. לצד חשיפתה בישראל של BMW ,בגירסתה החשמלית i7, הוצגה גם לראשונה מכונית מסדרה 8 אייקונית, בעיצובו של אחד מאמני הפופ ארט הגדולים בעולם - ג'ף קונס. קונס עיצב את רכב החלומות שלו BMW סדרה 8 'גראן קופה', בסגנון פופארטי, הייחודי לו, והיא תימכר על ידי היצרנית במסגרת מהדורה מוגבלת. רק 99 מכוניות כאלה ינועו בעולם - אחת מהן הגיעה לישראל והיא מוצעת למכירה תמורת 2.5 מיליון שקלים.

הגיעו להתרשם: עו"ד צביקה אגמון עם רעייתו טלי אורן, שמואל פרנקל - מנכ"ל ושותף בחברת 'אפסילון', אמנון נויבך - חבר דירקטוריון בדלק מוטורס ולשעבר ראש הדירקטוריון של הבורסה לנירות ערך בת"א; יורם מזרחי משנה למנכ"ל דלק מוטורס, נציג היצרנית ב.מ.וו העולמית - גאורגי רושקוב; יוגב וייס - סמנכ"ל שיווק דלק מוטורס, אלון גולדמן - מנהל השיווק של ב.מ.וו ומיני בישראל ועוד. על הצד הקולינארי באירוע הופקדו השף יובל בן נריה בשיתוף פעולה עם 'קייטרינג פלפל' וטל חובש, ועל הצד האומנותי המוזיקאי מארק אליהו.

גאורגי רושקוב (צילום: רפי דלויה)
גאורגי רושקוב (צילום: רפי דלויה)

אורטל מסכם ומעלה
חברת 'לאומי פרטנרס', זרוע ההשקעות הריאליות של בנק לאומי, סיכמה שנה באירוע שנערך במתחם 'בן אביגדור' שבתל אביב. באירוע התארחו נציגי עשרות חברות פורטפוליו שבהן השקיעה 'לאומי פרטנרס'. בין האורחים נצפו: מנהלי בנק לאומי – המנכ"ל חנן פרידמן והיו"ר ד"ר סאמר יחיא חאג'; ראשת חטיבת שוקי הון בלאומי ויו"רית לאומי פרטנרס - בשמת בן צבי, צביקה לבנת, שי לבנת, משה אדרי, מיקי דיין, כפיר דיין, גבי רוטר ועוד. את האירוע פתח מנכ"ל לאומי פרטנרס, אבי אורטל, שסיכם את השנה הסוערת שעברה על השווקים וציין כי חרף זאת שמרה החברה על תשואה שנתית גבוהה מהשוק. הוא סיפר כי בכוונת לאומי פרטנרס להגדיל את תיק ההשקעות שלה בשנה הקרובה באופן משמעותי.

משה אדרי, גבי רוטר ואבי אורטל (צילום: אלירן אביטל)
משה אדרי, גבי רוטר ואבי אורטל (צילום: אלירן אביטל)

כפיר דייו ומיקי דיין (צילום: אלירן אביטל)
כפיר דייו ומיקי דיין (צילום: אלירן אביטל)

אלקבץ הסרט
היום, ראשון, בדיוק בתאריך הולדתה של השחקנית רונית אלקבץ, שהלכה לעולמה בשנת 2016 , יעלה בערוץ 'הוט 8' הסרט "ז׳ה טם, רונית אלקבץ". הסרט, יצירה דוקומנטרית בתמיכת חברת 'פקטורי 54', בבימויה של מורן איפרגן, ובהפקת שלומי אלקבץ וגלית כחלון, מציג פסיפס ארכיוני העוקב אחר חייה של הקולנוענית והשחקנית האגדית רונית אלקבץ, דרך ארון הבגדים שלה. לקראת העלאת הסרט בהוט, נערכה במוזיאון תל אביב לאמנות, הקרנה של הסרט בנוכחות:  יפעת ורוני אירני - מבעלי פקטורי 54, תומר אירני, האדריכל אבנר ישר ואשתו האדריכלית עדי עיני, דב קוטלר - מנכ"ל בנק הפועלים, ליאורה עופר, יוסי שטרית, אריאלה ורטהיימר, צילי צ'רני, גדעון עפרת, ועוד רבים אחרים. המוזמנים נהנו מקוקטייל חגיגי במוזיאון בניצוחו של השף אסף גרניט, בעלה לשעבר של במאית הסרט.

שלומי אלקבץ ויפעת אירני  (צילום: אביב חופי)
שלומי אלקבץ ויפעת אירני  (צילום: אביב חופי)

מורן איפרגן ואסף גרניט (צילום: אביב חופי)
מורן איפרגן ואסף גרניט (צילום: אביב חופי)

אמנות הסופגניות של רולדין
נועה בכר-אהרוני
, מנכ”לית רשת רולדין, השיקה את קמפיין חג החנוכה המסורתי של הרשת, שנערך השנה בשיתוף פעולה ייחודי עם אמן ציורי הגוף הבינלאומי יוהנס שטוטר.

לאורך השנים מקפידה 'רולדין' לחבר בין אופנה, לייף סטייל ואמנות, לסופגניות שהיא מייצרת, על מנת לשלב חדשנות בטעמים, ולהציגן בצורה יצירתית ויוצאת דופן. שלל הקמפיינים היצירתיים לחנוכה, זכו לאורך השנים לסיקור נרחב, ואף גרפו פרסים בארץ ובחו"ל. 

השנה נערך הקמפיין תחת הכותרת FOLLOW YOUR ART והוא כולל, כאמור, שיתוף פעולה עם שטוטר שקיבל משימה מאתגרת במיוחד – ליצור 'סופגניות אנושיות'. תהליך העבודה בסטודיו של יוהנס שטוטר, ארך מספר חודשים, ובמסגרתו נערכו מספר רב של טסטים על מגוון סופגניות, עד שלבסוף נבחרו ארבע סופגניות שזכו "להתעורר לחיים". צילומי הקמפיין נערכו בקלגנפורט, אוסטריה, וארכו יומיים שלמים.

נועה בכר-אהרוני ויוהנס שטוטר (צילום: יחצ רולדין,Alex Barendreg)
נועה בכר-אהרוני ויוהנס שטוטר (צילום: יחצ רולדין,Alex Barendreg)

חצי יובל של עשייה
ברביעי האחרון ציינו בעמותת נט"ל ('נפגעי פוסט טראומה על רקע לאומי') 25 שנות עשייה, במסגרת אירוע התרמה רב משתתפים, שנערך בהיכל התרבות שבתל אביב. את הערב שכלל הופעה של יהודה פוליקר וגידי גוב, הנחה השחקן עמוס תמם. בין באי האירוע: רון חולדאי ראש עיריית תל אביב, תמיר פרדו, דני חלוץ, קלמן שחם וגלעד אלטשולר, דליה רבין, נאוה ברק ושלום זינגר, עידו נחושתן, נגה ונעם וימן, אודי וליאון רקנאטי, אילנה ויאיר המבורגר,  לימור לוריא – ראש אגף השיקום משרד הביטחון, יודי יובל רקנאטי הנשיאה המייסדת של נט"ל, אמי פלמור – יו"ר נט"ל הנכנסת, אפרת שפרוט מנכ"לית נט"ל ועוד. 

אפרת שפרוט, יודי יובל רקנאטי ואמי פלמור (צילום: לירון שיינקמן)
אפרת שפרוט, יודי יובל רקנאטי ואמי פלמור (צילום: לירון שיינקמן)

נפלאותסופהשבוע 
אלי בן זקן
, בעלי יקב 'קסטל', השתתף באירוע במונקו, וזכה לצילום סלפי עם אלברט השני נסיך מונקו, בנה של גרייס קלי. מעצבת האופנה והמרצה הבכירה ענת חפץ, בעלת מותג האופנה והלייף סטייל – KAWAYAN , אירחה בסוף השבוע מכירה בסטודיו שלה בסביון. לצד בגדי משי, כובעים, תיקים, ובגדי עור, מוכרת חפץ גם קני במבוק שעליהם חרטה וציירה. חפץ ובתה רוני קיבלו את פני הבאים בטוטאל לוק מהקולקציה. 

ענת חפץ ובתה רוני  (צילום: באדיבות KAWAYAN)
ענת חפץ ובתה רוני  (צילום: באדיבות KAWAYAN)

אלינור קופלר חגגה את יום הולדתה בסוויטות המפנקות שבמלון הבוטיק 'גורדוניה', בהרי ירושלים. 

אלכס אלטר, מנכ"ל בנייני האומה ירושלים ורקפת אילוז, סמנכ"לית השיווק והפיתוח העסקי אירחו את אדיר מילר שהופיע לעיניי 3000 צופים ב'אודיטוריום אוסישקין' במסגרת המיזם "במת האומה". טרום המופע נהנו הבאים מחגיגה קולינרית של השף אבי לוי עם מגוון דוכני אוכל, שהגישו מנות מהמטבח הירושלמי.