יעל נזרי, אם ששת ילדיו של המיליארדר טדי שגיא, חגגה בסוף השבוע את יום הולדתה ה-35 עם חברותיה. נזרי הטיסה את החברות במטוס פרטי למקום מגוריה – בעיר דובאי שבאיחוד האמירויות. החגיגה כללה ארוחות במסעדות היוקרה 'נאמוס' ו'צ'יפריאני' בעיר, לינה במלון הפאר 'מנדרין אוריינטל', מסיבה במדבר עם להקה וכתובות אש ממותגות והופעות במועדון נחשב בעיר. בין החברות הטובות שרקדו ושמחו עם כלת השמחה נצפו: ורד רוזן, מירי בוהדנה, אתי קובו, מרינה קבישר והדס מוזס-ליכטנשטיין. 

יעל נזרי (צילום: אביב חופי)
יעל נזרי (צילום: אביב חופי)

מירי בוהדנה (צילום: אביב חופי)
מירי בוהדנה (צילום: אביב חופי)

מורשת הניהול של הורביץ

מכון 'אלי הורביץ לניהול אסטרטגי' שבפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב, ערך  בחמישי האחרון אירוע לציון השקת אולם חדש ע"ש אלי הורביץ ז"ל. 

בפתיחת האירוע, נשאו דברים: פרופ' אריאל פורת, נשיא אוניברסיטת תל אביב;

פרופ' משה צבירן, ראש מכון אלי הורביץ לניהול אסטרטגי; ודן זיסקינד, שעבד לצידו של הורביץ עת כיהן כ CFO  של חברת 'טבע' בין השנים 1977-2008. את האירוע הנחה אודי אהרוני, מנכ"ל ומנהל אקדמי של תכנית 'להב פיתוח מנהלים', שבעבר כיהן כמנהל הראשון של מכון הורביץ. 

בין המשתתפים באירוע היו בני  משפחתו של הורביץ ובכלל זה שלושת ילדיו: חיים הורביץ, ד"ר ורד שליו הורביץ ודפנה קריב; יאיר סרוסי, יו"ר מכון אלי הורביץ לניהול אסטרטגי; ד"ר רוית כהן-מיתר, מנהלת המכון כיום; ד"ר אסתר זיכלינסקי, מנהלת קרן דליה ואלי הורביץ; שלמה ינאי, מנכ"ל טבע לשעבר; עו"ד מנחם טולצ'ינסקי ועוד. 

ורד שליו-הורביץ, אריאל פורת, חיים הורביץ, משה צבירן ודפנה קריב (צילום: עומר לוי)
ורד שליו-הורביץ, אריאל פורת, חיים הורביץ, משה צבירן ודפנה קריב (צילום: עומר לוי)

הגוגל דודל של אלקבץ

חברת Google הקדישה בראשון האחרון Google Doodle (דף הנחיתה הפותח של האתר) ליוצרת הקולנוע והשחקנית רונית אלקבץ ז״ל, לציון 58 שנים להולדתה. הדודל המוקדש לאלקבץ החליף ל-24 שעות את הלוגו של מנוע החיפוש של Google, כך שכל מי שנכנס לאתר מישראל ומצרפת, נחשף לאיור של השחקנית, לציון תרומתה לקולנוע ולמעמדן של נשים בארץ ובעולם. האיור שנוצר על ידי האמנית הישראלית מאיה שלייפר, מציג את דמותה של אלקבץ ככוכבת הקולנוע שהייתה, לצד עבודתה פורצת הגבולות גם מאחורי המצלמה, כמי שכתבה, ביימה והפיקה את טרילוגיית הסרטים ״ולקחת לך אשה״, ״שבעה״ ו״גט- המשפט של ויויאן אמסלם״. 

במוצאי השבת האחרונה התאספו חבריה הקרובים ובני משפחתה של אלקבץ ז"ל, לאירוע אינטימי במסגרתו חשף מנכ"ל google ישראל, ברק רגב, את הדודל החדש. באירוע שנערך במתחם ’אקוסטה׳ שבתל אביב נכחו: שלומי אלקבץ, יעל אבקסיס, אוולין הגואל, מנשה נוי  ועוד.

ברק רגב, אוולין הגואל ומנשה נוי (צילום: שי שבירו)
ברק רגב, אוולין הגואל ומנשה נוי (צילום: שי שבירו)

תל אביב פינת מנהטן

לאחר תקופת פעילות מוצלחת של הסניף התל-אביבי של פירמת עורכי הדין האמריקנית הגלובאלית   Sullivan & Worcester,  אשר מחזיקה סניפים בערים: ניו יורק, בוסטון, וושינגטון, לונדון ותל אביב, החליטו בפירמה להטיס את כלל עובדי המשרד בתל אביב, בראשות עו"ד עודד הר אבן ורעות אלפיה, השותפים-מנהלים, לביקור בעיר ניו יורק, שכלל ביזנס והמון פלז'ר. עורכי הדין של המשרד  -שמתמחה בשוק ההון ובהיי-טק – ונותן ליווי משפטי ליותר מ-40 חברות ישראליות הנסחרות בנאסד"ק, ערכו פגישות עבודה במשרדי  Sullivan & Worcester בניו יורק עם עמיתיהם ממשרדי הפירמה, השתתפו בטקסי פתיחת המסחר בבורסת ניו יורק (NYSE) ובבורסת נאסד״ק, פגשו לקוחות בוול סטריט, ועל הדרך גם נהנו מכל מה שיש לתפוח הגדול להציע – מהופעות וסיורים ועד קניות ומסעדות משובחות.

עודד הר אבן ורעות אלפיה (צילום: Sullivan & Worcester)
עודד הר אבן ורעות אלפיה (צילום: Sullivan & Worcester)

קומנדו 'סינמא סבאיא'

יוצרות הסרט זוכה פרס אופיר של השנה - 'סינמא סבאיא', של הבימאית אורית פוקס-רותם, בהפקת 'גרין פרודקשנס', יצאו למסע לקידום הסרט. מדובר במסע הקרנות המיועד לחברי וחברות האקדמיה האמריקאית, הבוחרים את הרשימה המצומצמת של הסרטים המועמדים לפרס האוסקר לסרט הזר. את המסע מובילה מפיקת הסרט מחברת 'גרין פרודקשנס' – מאיה פישר. השחקנית הישראלית  שירה הס, התגייסה אף היא למאמץ והנחתה בעיר לוס אנג'לס רב שיח בהשתתפות בימאית הסרט אורית פוקס-רותם, והשחקניות דאנה איבגי וג'ואנה סעיד.

פירגון נוסף נרשם מצד השחקנית גל גדות, שפרסמה פוסט חם בחשבון האינסטגרם שלה למיליוני העוקבים שלה. "סרט מקורי ונפלא, בראבו לכל הצוות" כתבה גדות והפצירה בעוקבים  "אם יש לכם האפשרות – אתם צריכים לצפות בו".

 שירה הס, אורית פוקס-רותם, ג'ואנה סעיד ודאנה איבגי (צילום: דני טננבאום)
 שירה הס, אורית פוקס-רותם, ג'ואנה סעיד ודאנה איבגי (צילום: דני טננבאום)

מצמצמים רווחים

עמותת "מצמצמים רווחים" ערכה אירוע הוקרה למתנדבים. לאירוע שנערך ב"מועצה לארץ ישראל יפה" בפארק הירקון בתל אביב הגיעו מאות חונכים וצעירים.

עמותת מצמצמים רווחים הוקמה בשנת 2015 מתוך מטרה לצמצם פערים בחברה הישראלית על ידי  ליווי צעירים ללא עורף משפחתי תומך לאחר שירות צבאי או לאומי. במסגרת האירוע, ד"ר נחום איצקוביץ' נבחר ליו"ר עמותת ״מצמצמים רווחים״ ויחליף בתפקיד את אלוף במילואים דורון אלמוג שנבחר לאחרונה ליו״ר הסוכנות היהודית. הגיע לברך אלון שוסטר סגן שר הביטחון. 

אלון שוסטר, נחום איצקוביץ' ודורון אלמוג (צילום: אלון מורביץ)
אלון שוסטר, נחום איצקוביץ' ודורון אלמוג (צילום: אלון מורביץ)