חובבי אומנות רבים בעלי ממון, נפגשים בימים אלו בעיר מיאמי שבארה"ב, שם מתקיים יריד האומנות העכשווית החשוב בעולם – 'ארט באזל'. האמנית הישראלית המצליחה אורית פוקס מציגה השנה ביריד סדרה חדשה שיצרה במיוחד לכבוד האירוע. מדובר בסדרה תחת השם 'פלסטיק דולס', כאשר לכל אחת מן הדמויות יש שם של שיר. אנג׳י, לוסי, ואלרי, ג׳ולין ולולה, מצוירות כבובות אנושיות, והצופה ביצירות לא יודע להבחין האם מדובר בבובה או בדמות אישה חיה.

מסיבת הענק של שעשוע 
המצב בהיי-טק הישראלי, מסתבר, לא כל-כך גרוע. עובדי חברת 'מובילאיי' בראשות מייסד החברה פרופ' אמנון שעשוע, נפגשו בשלישי למסיבת ענק בגני התערוכה. מצעד של אומנים נבחר בקפידה כדי לשמח את הבאים בשערי ההפקה המרשימה, שהזכירה את ימי השיא של החגיגות בהיי-טק. הופיעו: טונה, יסמין מועלם, רן דנקר, מרינה מקסימיליאן, משה פרץ ותמיר גרינברג

אמנון שעשוע  (צילום: מובילאיי)
אמנון שעשוע  (צילום: מובילאיי)

בקמפוס החדש של 'בצלאל' ע"ש ג'ק, ג'וזף ומורטון מנדל, הנמצא בעיר ירושלים, נחנך 'מרכז נתן דרהי למחקר ולחדשנות'. נשיא בצלאל פרופ' עדי שטרן אירח בקמפוס את איש העסקים פטריק דרהי, בתו - אנג'לינה דרהי, ובנו נתן דרהי שעל שמו נקרא המרכז. משפחת דרהי העניקה תרומה בסך 30 מיליון שקל מקרן התרומות המשפחתית על מנת להקים את המרכז במטרה לאפשר לבצלאל להרחיב את שיתופי הפעולה של המוסד בארץ ובחו"ל, לבנות שותפויות חדשות, וליזום פרויקטים עם אוניברסיטאות ומרכזי מחקר ופיתוח.

פטריק דרהי, אנג'לינה דרהי, נתן דרהי, ועדי שטרן (צילום: טל יפרח)
פטריק דרהי, אנג'לינה דרהי, נתן דרהי, ועדי שטרן (צילום: טל יפרח)

הפריים של תשובה וסושרד 
איש העסקים יצחק תשובה והמנטליסט ליאור סושרד, נפגשו, ואף עצרו לתמונה למזכרת בעמדת צילום שהוצבה באירוע של בנק השקעות, ללקוחות נבחרים בעלי הון רב. 

יצחק תשובה (צילום: אלי דסה)
יצחק תשובה (צילום: אלי דסה)

בן זקן והנסיך 

אלי בן זקן, בעלי יקב 'קסטל', השתתף באירוע במונקו, וזכה לצילום סלפי עם אלברט השני נסיך מונקו, בנה של גרייס קלי

אלי בן זקן והנסיך אלברט (צילום: מתוך פייסבוק)
אלי בן זקן והנסיך אלברט (צילום: מתוך פייסבוק)

רפפורט בפריוויו
במוזיאון תל אביב לאמנות נערך פריוויו לידידי המוזיאון שנהנו מסיור טרום פתיחה בתערוכות יחיד חדשות של שלושה אמנים: דרורה דומיני - זוכת פרס רפפורט לאמנית בכירה; הילה טוני-נבוק, זוכת פרס רפפורט לאמנית מבטיחה; וגיא בן נר, מאמני הוידאו הבולטים בעולם ודיקאן המדרשה לאמנות בית ברל.

מנכ"לית המוזיאון טניה כהן-עוזיאלי, האוצרת הראשית מירה לפידות, יו"ר אגודת הידידים רחל ינאי, מנהלת הידידים שירה יעבץ-אפל ויו"רית אגודת הידידים הצעירים אליטל אריסון, אירחו את המוזמנים, ביניהם: איל וולדמן, אסף רפפורט שהגיע עם אימו ציפי כרמל, אסתי ואליעזר אלקון, דורון סבג, יוסי וריקי דסקל, הגלריסטית עירית זומר, ועוד אספנים ואנשי אמנות רבים.


טניה כהן-עוזיאלי ורחל ינאי (צילום: גיא יחיאלי)
טניה כהן-עוזיאלי ורחל ינאי (צילום: גיא יחיאלי)

ציפי כרמל, אסף רפפורט ועירית זומר (צילום: גיא יחיאלי)
ציפי כרמל, אסף רפפורט ועירית זומר (צילום: גיא יחיאלי)

יעל נזרי, אם ששת ילדיו של המיליארדר טדי שגיא, חגגה בסוף השבוע את יום הולדתה ה-35 עם חברותיה. נזרי הטיסה את החברות במטוס פרטי למקום מגוריה – בעיר דובאי שבאיחוד האמירויות. החגיגה כללה ארוחות במסעדות היוקרה 'נאמוס' ו'צ'יפריאני' בעיר, לינה במלון הפאר 'מנדרין אוריינטל'; מסיבה במדבר עם להקה וכתובות אש ממותגות; והופעות במועדון נחשב בעיר. בין החברות הטובות שרקדו ושמחו עם כלת השמחה נצפו: ורד רוזן, מירי בוהדנה, אתי קובו, מרינה קבישר והדס מוזס-ליכטנשטיין

אתי קובו, מירי בוהדנה ויעל ניזרי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אתי קובו, מירי בוהדנה ויעל ניזרי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

רביד מעדכן מקטאר
אייל רביד
בעל השליטה ומנכ"ל קבוצת ויקטורי מעדכן בפייסבוק את חבריו ומעלה תמונה משותפת ממפגש מרגש שקיים במהלך ביקורו במונדיאל בקטאר: הבן של השייח jaidah, אחד השייחים הכי חזקים כאן בדוחא, משקיעים בטכנולוגיות, חקלאות, סייבר, ai, ועוד, במספרים דימיוניים, ומסתבר שאפילו משקיעים בחברות בבעלות ישראלים. אז מי אמר שלא מכבדים אותנו כאן בקטאר? התמונה צולמה אמש במשחק בין פורטוגל ואורוגוואי.

שימו לב לחיוך שלו, וזה אחרי שיחה של למעלה משעה אחד על אחד. חצי שעה שאני מפחד לספר לו מאיפה אני, ואז נשברתי, או יותר נכון הוא הבין - "תגיד חופשי, אתה מישראל, למה אתה מוטרד?" הסברתי שאצלנו מדובר שהיחס לישראלים נורא כאן. אגב, בקושי פגשתי ישראלים. נכון, מי שמתלהם, חוטף.  תבואו צנועים, תבואו להנות, קטאר יפיפייה חדשה מהניילון. אין אוירה ברחובות, זה הבאסה. המגרשים מהממים ביופיים. אז לי היה ערב מהסרטים, התרגשתי מאוד ומי יודע אולי יום אחד נעשה יחד עסקים".

 אייל רביד (צילום: עומר וידר)
 אייל רביד (צילום: עומר וידר)

השני לבית ישר
בשורות טובות מכיוונם של האדריכל אבנר ישר ורעייתו עדי עיני, שפרסמה בחשבון האינסטגרם מקל בדיקת הריון המורה על תוצאה חיובית, מה שאומר שבנם המשותף יזכה בקרוב לאח או לאחות.

אבנר ישר ועדי עיני  (צילום: שי אזולאי)
אבנר ישר ועדי עיני  (צילום: שי אזולאי)