בשני בבוקר התכנסו בכירי החברות כלמוביל, סונול, ובז"ן, בהובלתם של יניב שיראזי - מנכ"ל כלמוביל; ניר גלילי - מנכ"ל סונול; אסף אלמגור - מנכ"ל בז"ן; ובכירי משרד האנרגיה, כדי להשיק את משאית המימן הראשונה בישראל, וכדי לסמן את הדרך להאצת מהפכת המימן בתחום התחבורה – המהווה כיום את הפתרון האנרגטי הנקי והיעיל ביותר, במטרה להביא לאפס פליטות פחמן בתחבורה. במסגרת שיתוף הפעולה הייחודי בין החברות, סונול תקים ותפעיל את תחנת המימן הראשונה בישראל במהלך הרבעון הראשון של 2023, ובז"ן תייצר את המימן.

סיידוף חונך

חברת 'שיכון ובינוי אנרגיה' חנכה בסוף השבוע האחרון את תחנת הכוח הסולארית ברזוריה, הסמוכה לעיר יוסטון שבטקסס ארה״ב. מדובר בתחנת כוח פוטו-וולטאית שהספקה 260 מגהוואט (DC) אשר הוקמה בהשקעה כוללת של כרבע מיליארד דולר. הפרויקט ממוקם במחוז Brazoria שבטקסס, דרום מערבית לעיר יוסטון על פני שטח של כ-5,000 דונם.

בטקס השתתפו: נתי סיידוף - בעל השליטה בשיכון ובינוי; תמיר כהן, מנכ"ל קבוצת שיכון ובינוי; קווין יעיש, מנהל הפיתוח העסקי של שיכון ובינוי אנרגיה ארה״ב; ודידי פז, מנכ"ל שיכון ובינוי אנרגיה.

תמיר כהן ונתי סיידוף  (צילום: Paul Ladd)
תמיר כהן ונתי סיידוף (צילום: Paul Ladd)

הכשרה של באבו

איש העסקים שמעון באבו, בעלי מסעדת "קיוטו", מחלוצות המטבח היפני בישראל, השיק בראשון בערב סניף של מסעדת פיוז'ן-גורמה כשרה בראשון לציון. המדובר במסעדת "קיוטו נאו" - אחות חדשה למסעדה האסיאתית "קיוטו" בהרצליה פיתוח, הקיימת מזה 23 שנים,  וחביבה מאוד על בכירי הקהילה העסקית. הגיעו לברך את באבו: יוסי אבו, מיקי דיין, צביקה שווימר, אבי חורמרו, עמיר שאלתיאל, רז עודד, מאור ברוכמן בת זוגו של באבו וחבר הכנסת החדש בועז ביסמוט.  

מיקי דיין ושמעון באבו (צילום: לנס הפקות)
מיקי דיין ושמעון באבו (צילום: לנס הפקות)

עמיר שאלתיאל  (צילום: לנס הפקות)
עמיר שאלתיאל  (צילום: לנס הפקות)

יוסי אבו  (צילום: לנס הפקות)
יוסי אבו  (צילום: לנס הפקות)

צביקה שווימר  (צילום: לנס הפקות)
צביקה שווימר  (צילום: לנס הפקות)

וידמן בנא לגעת

במעמד שר התרבות והספורט חילי טרופר, יו"ר בנק 'מזרחי-טפחות' משה וידמן, מנכ"ל מרכז "נא לגעת" אורן יצחקי, וסמנכ"ל חטיבת הון אנושי משאבים ותפעול בבנק מזרחי טפחות  ניסן לוי, התקיים במרכז 'נא לגעת' שביפו, אירוע הפתיחה של פסטיבל "אומנות פורצת גבולות". הפסטיבל שנערך בחסות בנק מזרחי-טפחות, מביא למרכז הבמה אמנים עם מוגבלויות חושיות, ונועד לקדם ולעודד שיווין הזדמנויות בתרבות.

חילי טרופר ומשה וידמן (צילום: יריב אלחדיף)
חילי טרופר ומשה וידמן (צילום: יריב אלחדיף)

סאבלימינל והדירה

הראפר סאבלימינל נבחר על ידי חברת 'אפי קפיטל נדל"ן' בראשות אפי שקדי, היו"ר והמנכ"ל, להיות הפנים והכוכב של הקמפיין החדש למיתוג החברה. הקמפיין, שיעלה במגוון ערוצי המדיה, נוצר על ידי משרד הפרסום והמיתוג Sabio, ועלות ההשקעה בו עומדת על כשני מיליון שקלים.

במסגרת הקמפיין כתב והקליט הראפר הפופולארי שיר ייחודי שנושא את השם –'חי כמו ראפר', שמציג את ההקפדה והירידה לפרטים בתכנון ובניית הדירות של החברה, כאשר המסר הוא שכל לקוח של אפי קפיטל נדל"ן הוא לקוח VIP. הצילומים נמשכו מספר ימים והתקיימו בדירה בפרויקט של 'אפי קפיטל' בחדרה. סט הצילום כלל למעלה מ-50 אנשי צוות. במאי הסרטון הוא ישי קרני, ועל ההפקה הופקדו אנשי 'קאסקי הפקות'.

אפי שקדי וסאבלימינל (צילום: קאסקי הפקות)
אפי שקדי וסאבלימינל (צילום: קאסקי הפקות)

חמש שנים ושני שגרירים

מסעדת 'ק-פה האנוי' בבעלות עמנואל דיין, אירחה את שגריר צרפת בישראל אריק דנון, ושגריר ויאטנם לי דוק טרונג, לארוחת צהרים אקסקלוסיבית של חמש מנות. הארוחה מעשה ידיהם  של השפית הווייטנאמית וו טאי הא, ושל השף הצרפתי דן אבולקר - השף של שגרירות צרפת בישראל, נערכה לציון חמש שנים למסעדה. לארוחה התלוו נשות השגרירים שנהנו אף הן ממגוון רחב של טעמים ויאטנמים , צרפתים וישראליים.

לי דוק טרונג, עמנואל דיין ואריק דנון   (צילום: אדיבות יח''צ קפה האנוי)
לי דוק טרונג, עמנואל דיין ואריק דנון  (צילום: אדיבות יח''צ קפה האנוי)