בחמישי בערב אירחו שגריר בחריין בישראל, חא'לד יוסף ג'אלהמה, ורעייתו נוף אלקאג'א, אירוע גאלה לציון היום הלאומי של ממלכת בחריין. האירוע נערך במלון הילטון תל אביב בנוכחות אנשי ממשל, דיפלומטים, חברי כנסת שגרירים ואנשי עסקים. בין הבכירים שהגיעו לברך היו: חמי פרס, איל וולדמן, עודד ולאה גרא, ציפי ויגאל לנדאו, סמדר ברבר-צדיק, לילך אשר-טופילסקי, חני הורוביץ, קובי ריכטר, בועז מולדבסקי, ועוד ועוד.  

עודד ואלה גרא (צילום: שרון אברהם)
עודד ואלה גרא (צילום: שרון אברהם)

איל וולדמן (צילום: שרון אברהם)
איל וולדמן (צילום: שרון אברהם)

יגאל וציפי לנדאו (צילום: שרון אברהם)
יגאל וציפי לנדאו (צילום: שרון אברהם)

טולדנו מחתנים
איציק טולדנו
, יזם הנדל"ן ובעלים של חברת נדל"ן שמושבה בארה"ב, עם רעייתו ליאת, ליוו בחמישי את בתם, ירין, בחגיגת הנישואים לבחיר ליבה נתנאל מורדי. מדובר באחת החתונות המפוארות ביותר שנערכה במתחם 'האנגר 11' שבנמל תל אביב, אשר כללה עיצוב מושקע ולא שגרתי, והפקה יוקרתית עליה ניצחה חברת ההפקות 'סקיי פרודקשנס', החביבה כל-כך על בני האלפיון העליון. על הקייטרינג הופקד שף ארז קומרובסקי והתפריט  העשיר כלל פטריות כמהין וקוויאר. על הבמה עשו שמח איתי לוי ושרית חדד, ובשעות הלילה המאוחרות יותר נפתח בפני הבאים חלל נוסף למען האורחים הצעירים יותר, שקיימו בו מסיבת 'אפטר פארטי' עד השעות הקטנות. בין החוגגים הרבים במקום נצפה גם חבר המשפחה המיליארדר טדי שגיא

מהדורת נמרודי – ההקרנה 
איש העסקים עופר נמרודי אירח בשישי בצהריים באולם 'סמולרש' שבאוניברסיטת תל אביב, את הקרנת הבכורה לסרט הדוקומנטרי הראשון שעשה בחייו: 'מעריב-מהדורת נמרודי'. הסרט מתאר את שני העשורים בהם שימש נמרודי כמוציא לאור של העיתון. נמרודי עצמו נשא דברים נרגשים וסיפר שמדובר בסרט פרטי וקטן עליו עמל במשך חמש שנים עד שהפך ליצירה דוקומנטרית. הוא ביקש מהבאים לא לחפש אובייקטיביות, שכן הסרט נוצר מנקודת המבט האישית הפרטית שלו. המקום כולו עוצב ממותג 'מעריב' עם שערים אייקונים של העיתון. לכבוד האורחים נערכה קבלת פנים עם קייטרינג מפנק. הגיעו לצפות: יעקב ארז, שרי אריסון, שירי ועידן וולס, ורד וברק רוזן, ענת תמיר ובנעד גולווסר, יהודית ואבי טיומקין, יעקב ברדוגו, בן כספית, נוני ועמוס מלכא, דן להט, אוריאל רייכמן, צביקה בר נתן, פיני רובין, מירי והרצל חבס, רפי אלול, אירמה מיכאלי ועוד ועוד. 

עופר נמרודי (צילום: אביב חופי)
עופר נמרודי (צילום: אביב חופי)

ניהול העושר של השחמט
ברביעי האחרון נערך אירוע חגיגי המסכם את משחקי הגמר של אליפות השחמט הבינלאומית "Julius Baer Challengers Champion", שהתקיימה בבית ״קרן הישג״ בתל אביב. קרן הישג מנוהלת בידי אביב בושינסקי, שחמטאי חובב בעצמו, ואחד התומכים המרכזיים של הענף בישראל לאורך שנים. 

במסגרת הטורניר היוקרתי, התמודדו זה מול זה שחקני דור העתיד של השחמט העולמי, ובכלל זה ההודי בן ה-17, רמשבבו פראגנננדהה שהוכתר כזוכה הטורניר, אל מול בן ארצו בן ה-15, פרנב ונקאטש.

"Julius Baer Challengers Champion", הינה תחרות שחמט יוקרתית המנוהלת בידי "Play Magnus Group" ונתמכת ע"י קבוצת ניהול העושר השוויצרית המובילה  Julius .Baer קבוצת הניהול הוקמה בידי מגנוס קרלסן עם זכייתו בתואר אלוף העולם בשח-מט, שבו הוא מחזיק מזה עשור. מלבד התחרות האירוע כלל פאנל אודות ענף השחמט בעידן המודרני בהשתתפותם של יהודית פולגאר - השחמטאית הטובה בעולם, ובוריס גלפנד, השחמטאי הישראלי הטוב בכל הזמנים.

בין הנוכחים באירוע, היו סנג׳יב סינגלה - שגריר הודו בישראל; איש העסקים איתן סטיבה; מנכ״ל ומייסד ״ארמיס” - יבגני דיברוב; שארין פישר-דיברוב, שותפה בקרן הון סיכון ״פורט - רוס ונצ׳רס״; ויריב נורנברג, מנהל שותפויות ופרויקטים אסטרטגיים בבנק לניהול עושר Julius Baer.

סטיבה, דיברוב, פישר-דיברוב, נורנברג, ונקאטש, סינגלה, ופראגנננדהה (צילום: אופיר קפון)
סטיבה, דיברוב, פישר-דיברוב, נורנברג, ונקאטש, סינגלה, ופראגנננדהה (צילום: אופיר קפון)

החנוכייה של לגו לגינס
לכבוד חג החנוכה, הגישה חברת 'לגו סטור ישראל', בקשה להכרה בשיא גינס חדש, עם בנייתה של חנוכיית הלגו הגדולה בעולם, העשויה מיותר מ-130 אלף קוביות לגו קטנות! בנייתה של החנוכייה האמורה נמשכה שלושה ימים, במעורבות של מקצועני בנייה מ'לגו סטור ישראל' ומחו"ל, ומאות הורים וילדים שהגיעו מכל הארץ. היא בגובה של 4.5 מטרים  ומתפרסת לרוחב של 4.4 מטר. החנוכייה מוצבת בדיזנגוף סנטר בתל אביב, בצמוד לחנות 'לגו סטור ישראל'. בכל יום מימי החנוכה ידליקו בה את נרות החג, לצד פסטיבל לגו שיהיה פתוח בחינם לקהל הרחב. נכחו באירוע המדידה: ערן תור - בעלי 'לגו סטור ישראל' ויואב גאון המנכ"ל; וכן יואב פלאטו-שרון ואלון פילץ - מבעלי דיזנגוף סנטר.

ערן תור ויואב גאון  (צילום: אמיר יעקובי)
ערן תור ויואב גאון  (צילום: אמיר יעקובי)

נפלאות סופהשבוע 
מנכ"ל הגן הבוטני בירושלים תום עמית, אירח את אירוע ההשקה של ה WINTER LIGHTS שבמסגרתו מואר הגן הבוטני בשלל מצגי אור מרהיבים. המופע מופק בסיוע משרד ירושלים ומורשת והרשות לפיתוח ירושלים. לכבוד האירוע, עוצב הגן הבוטני עד לסוף חודש ינואר, כשוק אירופאי מלא אורות, ניחוחות וטעמים כנהוג בשווקי החורף בחו"ל. הגיעו ליהנות מהאווירה: אלי וורטמן, גיל טייכמן, נטע אבוגוב יו"ר הפועל לב ירושלים כדורסל נשים, דניאל לוי סמנכ"ל הגיחון, עו"ד ניר קמחי נציג הבעלים של ארגון ידידי ישראל, מיקי שמו, קרן קדוש, יפעת קריב משנה למנכ"ל תיקון עולם קנביס, דניאל ואיציק – מנכ"ל מוזיאון ידידי ישראל, אריאלה רג'ואן משנה למנכ"ל העירייה ועוד. 

נטע אבוגוב ותום עמית (צילום: ניר פקין)
נטע אבוגוב ותום עמית (צילום: ניר פקין)

שמעון קיפניס, מנכ"ל מלון 'רות צפת', אירח סוף שבוע של אקטואליה, תרבות ויין. במסגרת סוף השבוע אורחי המלון נהנו מ: מפגש עם אור הלר, כתב לענייני צבא של חדשות ערוץ 13, שהרצה בנושא בעיות הביטחון בישראל של סתיו חורף 2022; הרצאה של אוהד חמו, כתב חדשות 12 תחת הכותרת "מזרח תיכון חדיש"; קבלת שבת "מימוזה במוזה" בבר היין החדש של המלון; ומופע של הרכב הא-קאפלה שמיניית צ'יאלה. 

שמעון קיפניס ואוהד חמו (צילום: הראל שיא)
שמעון קיפניס ואוהד חמו (צילום: הראל שיא)

מושקי לנדאו, מייסדת ארגון "הנני" ואמא לילד עם צרכים מיוחדים, השיקה את תוכנית "נבחרות" להעצמת וליווי אימהות לילדים עם צרכים מיוחדים. כיבדו בנוכחותם: רעיית ראש הממשלה ליהיא לפיד, חברות הכנסת מיכל וולדיגר ועידית סילמן, ראש עיריית גבעתיים רן קוניק, רותי לבייב יזרלוב, חווה זינגבוים ועוד.

פירמת עורכי הדין הגלובלית DLA PIPER  המפעילה בישראל שלוחה ותיקה בהובלת עוה"ד ג'רמי לוסטמן ונעמי מרילס, קיימה ערב התנדבות אליו נרתמו בכירים מתעשיית ההייטק הישראלית ונציגים מהחברות הגדולות במשק, ביניהם:  Similarweb ,Fiverr, Rapyd ועוד. במסגרת הפעילות ההתנדבותית, ארזו מתנות לילדים המטופלים על ידי עמותת 'הצל ליבו של ילד' ארגון הומניטרי ישראלי המציל את חייהם של ילדים מרחבי העולם הסובלים ממחלות לב, במדינות בהן הגישה לטיפולים מוגבלת או לא קיימת.