בשני בערב התקיים בסינמטק בתל אביב אירוע הפתיחה לרטרוספקטיבה לסרטיו של הבמאי אבי נשר, לכבוד יום הולדתו השבעים ו- 45 שנות יצירה קולנועית. את חתן יום ההולדת ליוו לחגיגה אשתו – איריס, ובתו תום עם בן זוגה גיא. שר התרבות היוצא חילי טרופר הגיע לחלוק כבוד לבמאי האהוב, ונשא דברי פתיחה כמו גם השחקנית נלי תגר. הגיעו לאחל מזל טוב, להדליק ביחד נר שני של חנוכה, ולצפות בסרטו של נשר 'פעם הייתי': מנכ״לית הסינמטק והמארחת דינה פלד; משה אדרי - מנכ"ל 'יונייטד קינג' ורעייתו פנינה אדרי; לירון אדרי - מנהלת ההפצה ב'סרטי יונייטד קינג'; יאיר ו-ורד סרוסי; ח"כ יואב גלנט ורעייתו קלודין, יהודית ואבי טיומקין, הבמאי שמי זרחין ורעייתו העורכת עינת גלזר זרחין, מנכ"ל קרן רבינוביץ' גיורא עיני, מייסד פסטיבל הקולנוע הישראלי בבוסטון ומתופף "כוורת" מאיר פנינגשטיין, מנכ"ל הבימה נועם סמל, חלי גולדברג ועוד. 

אבי נשר ולירון אדרי (צילום: רפי דלויה)
אבי נשר ולירון אדרי (צילום: רפי דלויה)

איריס נשר וחלי גולדברג (צילום: רפי דלויה)
איריס נשר וחלי גולדברג (צילום: רפי דלויה)

Citi מציגים לנבחרת

קבוצת Citi בישראל הזמינה נבחרת של מובילי תעשיית הסייבר הישראלית כדי להציג בפניהם את תחומי העניין של ענקית הבנקאות העולמית לשנת 2023 בעולמות הסייבר והגנת המידע. את האירוע שנערך לאחרונה ב'קלארו' בתל אביב אירחו אבירם שחם מנהל הבנקאות הפרטית ב Citi ישראל ויוסי טל מנהל מעבדת הסייבר הגלובלית של Citi.
בין הנוכחים היו: ינון קוסטיקה מייסד שותף ב WIZ, עופר בן נון מנכ"ל טאלון אבטחת סייבר, אסף כוחן מפקד 8200 היוצא ומנכ"ל סנטרה, דן אמיגה מנכל איילנד ועוד.

אסף כוחן, דן אמיגה, יוסי טל ואיברם שחם   (צילום: יעל ורד)
אסף כוחן, דן אמיגה, יוסי טל ואיברם שחם   (צילום: יעל ורד)

אבן הפינה של לוטן

אנשי החברות 'לוינשטין' ו'כלל ביטוח ופיננסים', הניחו בשני את אבן הפינה לפרויקט הנדל"ן "לוינשטין-כלל" בבאר שבע.  מדובר במתחם משרדים ועסקים באזור הסיטי החדש של בירת הנגב. האירוע נערך במעמד ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ', שאול לוטן - מנכ"ל קבוצת לוינשטין וניר דקל - מנהל ענף נדל"ן ישראל בחטיבת ההשקעות של כלל. 

פרויקט "לוינשטין-כלל", שהיקפו הכספי הכולל מוערך בכ-260 מיליון שקלים, כולל מגדל משרדים להשכרה, בן 19 קומות, עם שטחי מסחר, חמש קומות חנייה, וכן בניין משרדים בן עשר קומות שנועד לשימושה של עיריית באר שבע. 

שאול לוטן, רוביק דנילוביץ' וניר דקל (צילום: ליאת מנדל)
שאול לוטן, רוביק דנילוביץ' וניר דקל (צילום: ליאת מנדל)

שגיא ונונו מציגים

אסף שגיא, ראש חטיבת הגיימינג של טיקטוק העולמית ועד לאחרונה מנהל הפעילות של טיקטוק בישראל הציג בשלישי בבוקר באירוע תקשורתי את סיכום שנת 2022 ואת אתגרי ואסטרטגיית החברה לשנה הבאה. לצד שגיא השתתפו באירוע נטלי זיו, ראש מערך תקשורת המדינות הצומחות של טיקטוק אירופה, ג'ולי דה בילנקורט, ראש מערך מדיניות של טיקטוק הגלובלית ואביעד רוזנבוים, ראש מערך התוכן של טיקטוק ישראל. את האירוע שנערך בסוהו האוס ביפו חתמה הזמרת נונו אחת מעשרת האמנים המובילים בטיקטוק ישראל לשנת 2022 בשיחה והופעה. 

 אסף שגיא ונונו  (צילום: איה ואבי צלמים)
 אסף שגיא ונונו (צילום: איה ואבי צלמים)

אלעזרא לשם שינוי

"הכשרה חברה לביטוח", קיימה טקס חגיגי להדלקת נר שני של חנוכה, בנוכחות מאות עובדי החברה. הטקס עמד בנושא שוויון והדדיות, ונערך במשרדי הנהלת החברה בחולון, בהשתתפות יו"ר הדירקטוריון והבעלים - אלי אלעזרא, ומנכ"ל החברה, שמעון מירון שהדליקו נר עם ,גיא אללי עובד החברה בעל צרכים מיוחדים . כחלק מיישום אחריות תאגידית ומעורבות אישית, 'הכשרה חברה לביטוח' שותפה בפרויקט "לשם שינוי", שמטרתו לעודד נוער עם צרכים מיוחדים להתנדב ולתרום לקהילה. בפרויקט משתתפים כ- 8 בני נוער עם מוגבלויות שונות יחד עם בני נוער ללא מוגבלויות המתנדבים במסגרת תכנית "התפתחות אישית ומעורבות חברתית". במסגרת האירוע החגיגי והמרגש הופיע  ההרכב המוזיקלי "הרכב מנצח – ראש העין", בניהולה האמנותי של עפרה כהן, זוכרת פרס 'גיבורי השנה' לשנת 2022.

שמעון מירון, אלי אלעזרא וגיא אללי (צילום: באדיבות הכשרה חברה לביטוח)
שמעון מירון, אלי אלעזרא וגיא אללי (צילום: באדיבות הכשרה חברה לביטוח)

גבאי מדליק עם לוחמים

בשני בבוקר התקיימה הדלקת נרות חגיגית במטה קבוצת התקשורת פרטנר בראש העין. את הנר השני הדליק אבי גבאי, מנכ"ל החברה, יחד עם סרן נוגה ונטורה וסרן אריאל גמלא, מפקדי הגדודים הצה"ליים שאותם מאמצת 'פרטנר' זה שנים - גדוד שחר לחילוץ והצלה וגדוד עזוז של השריון. לאירוע הגיעה גם ורדה דרוקר, מנכ"לית פרויקט 'אמץ לוחם'. על החלק האמנותי הופקדה להקת הילדים "פרחי ירושלים" שרגשה את עובדות ועובדי החברה, במיוחד בשיר "שלמים" של עידן רפאל חביב.


 

אבי גבאי, אריאל גמלא ונוגה ונטורה (צילום: באדיבות פרטנר)
אבי גבאי, אריאל גמלא ונוגה ונטורה (צילום: באדיבות פרטנר)

מברכים על הניסים באסותא

בני שמונה משפחות מיוחדות שסיפורן מוגדר כנס, הדליקו ביחד נר חנוכה, כאורחיו של פרופ'  עופר שפילברג - מנהל המערך ההמטו-אונקולוגי באסותא רמת החיל, וחברי הצוות המטפל. מדובר במשפחות לצעירות ולצעירים שהחלימו מסרטן, חרף הסיכוי הנמוך לכך, והחליטו להתמקד בטוב -ולהקים משפחות. באירוע נכחו: יו"ר אסותא מרכזים רפואיים, פרופ' שוקי שמר; מנכ"ל אסותא מרכזים רפואיים גידי לשץ; ופרופ' שפילברג שהעיד על עצמו שאינו מיומן בנאומים. לדבריו, זהו נצחונם של שבע מכביות ומכבי אחד, שהביאו ילדים לעולם וניצחו את הסרטן. הוא בחר להשמיע באירוע את שירו של בארי סחרוף "ככה זה", שנבחר על ידי אחת ממטופלותיו.

שוקי שמר ועופר שפילברג (צילום: דוברות אסותא)
שוקי שמר ועופר שפילברג (צילום: דוברות אסותא)